עמית אגרונוב

דף 1 מתוך 1
סמלת ציי רכב בטיול ג'יפים קשוחים בדרום מדבר יהודה

עדי אלפסי - מנהלת ציי רכב של סמלת, הזמינה את לקוחותיה בעלי ג'יפ (JEEP אמיתי!) מסוג גרנד צ'רוקי, רנגלר ורוביקון ליום טיול שטח בדרום מדבר יהודה. התחלנו בנחל סדום, עלינו למישור עמיעז ונחל פרצים, טיפסנו את מעלה עזגד לצד נחל אשלים, ירדנו את הר קומות וסיימנו בערד - היה מעט מאתגר (בכל זאת מדובר בג'יפ...) והמון כיף בזכות המשתתפים!

מלכות בשטח של סמלת

40 נשים מגיל 7 ועד גיל.... התאספו עם הג'יפים והסובארואים שלהן ליום טיול קיץ מדברי, בהזמנה וארגון של ציי רכב סמלת - יבואנית JEEP ו- SUBARU (ומותגים נוספים) לישראל.
התחלנו בשפלת יהודה, חצינו את ירושלים, ביקרנו במנזר נסתר אי שם, רחצנו במעיין שופע בלב המדבר ונסענו בשטח על דרכים עתיקות

מועדון רקסטון בטיול מיוחד בגלבוע ובעמק המעיינות - 8/7/22

יבואנית סאנגיונג רקסטון לישראל - חברת טלקאר, החליטה לפנק את לקוחות מועדון רקסטון בטיול מיוחד לכבוד הקיץ שכלל טיול בנופים יפיפיים, ארוחה מפנקת ורחצה במעיינות מרעננים.
לנו היה הכבוד להדריך 3 קבוצות של אנשים נפלאים במסלול כייפי במיוחד

מותג הרכב החשמלי Skywell הושק בישראל

מותג רכב חדש בישראל - מותג הרכב החשמלי הסיני - Skywell הושק בישראל כשהוא מציג רכב פנאי ET5 Long Range 72, המגיע עם סוללה בקיבולת 72 קוט"ש, הספק של 204 כ"ס ומומנט של 32.6 קג"מ עם טווח מוצהר של 520 ק"מ (NEDC)

ראם במדבר RAM POWER

סמלת - יבואנית ראם לישראל, הזמינה את לקוחותיה הטובים למסע מדברי מאתגר לעומק מדבר יהודה. טיפסנו, ירדנו, עצרנו בבור מים, בתצפית לעבר העזאזל ומעל מנזר נוצרי-יווני אי שם מעל נחל קדרון וסיימנו בנבי מוסא אשר בבקעת הורקניה.
סיכום טיול הטנדרים העוצמתיים של ראם RAM במדבר

אלפא רומיאו לאורך דרך אלון

סיכום של חוויה מוטורית משובחת על כביש מזרח הארץ, בעליות ובירידות על גב ההר, בדרכים המפותלות והמהירות, עם מכונות שמספקות אין סוף של ריגושים, וחבורה של מטיילים שאוהבים לנהוג באלפא רומיאו שלהם.
הטיול הראשון לשנת 2019 של לקוחות אלפא רומיאו יצא לדרכו וחזר בשלום עם שפע חוויות שהתחילו כבר בארוחת הפיקניק בבוקר בפארק קנדה והסתיימו בצהרים במסעדת קימל שבגלבוע.