טיול מועדון ג'יפ לבקעת צינים ועין עקב - 9/1/16

יצאנו בבוקר יום שבת חברי מועדון גיפ
לטיול בבקעת צינים וביקור בעין עקב וגב זרחן

כשנפגשנו בבוקר מזג האוויר עוד היה קר וגשום, אבל למזלנו קרני השמש התחילו להיראות וההרגשה הייתה שהולך להיות יום מושלם. פנינו לכיוון עין עקב, ברכנו, עצרנו לבקר בבאר המשאלות לביקור והטלת אבן ומשאלה והמשכנו לעין עקב.

כבר כשהגענו השמש יצאה ומזג האוויר האיר לנו פנים. עצרנו לביקור וארוחת בוקר וכבר אנחנו קבוצה מגובשת ומוכנה להמשך הטיול. פנינו לאין אום תינה וגב זרחן. הדרך לנחל זרחן זרמה לנו בחידות ובדיחות בשילוב נופי בקעת צין המדהימים.

הגעה לעין אום תינה להפסקת צהריים

החבר'ה הגיעו כל כך מאורגנים שבדקות ספורות כבר הכול היה מוכן וישבנו לאכול ולשוחח בכיף ובשקט המדברי הכל כך מיוחד.

לאחר המנוחה תדריך נהיגה קצר לקראת הקטע הטכני במסלול ויצאנו לדרך לכיוון גב זרחן דקות ספורות ואנחנו במדרגות בציר נחל זרחן. הגיע הזמן לעבודה. סידור אבנים וכמה שקי חול במקומות מועדים לפורענות. החברה הפגינו משמעת וזהירות וזה כמובן השתלם ועברנו את זה בשלום.

הגעה לגב זרחן טיפוס רגלי קצר לגב לדעת כולם היה שווה. מנוחה קצרה ויוצאים לכיוון הר אבנון. תצפית ותמונה קבוצתית אל מול נופי המכתש ונפרדנו בתקווה להיפגש בטיולים. נהניתי מכול רגע בחברתכם, תודה! אופיר אביב.