חזרה לויקי

ג'יפ

  • שתף:
  • שלח
  • הדפסה

חברת ג'יפ מתמחה בייצור כלי רכב בעלי הנעה כפולה 4X4 או בשמם המקובל בפי הרבים, אשר אינם מבחינים בין היצרנים השונים - ג'יפים.

 

ג'יפ - JEEP הינו מותג רכב שטח אמריקאי. חברת ג'יפ מתמחה בייצור כלי רכב בעלי הנעה כפולה 4X4 או בשמם המקובל בפי הרבים, אשר אינם מבחינים בין היצרנים השונים - ג'יפים.

 

 

ג'יפ - JEEP

 

JEEP כאמור היא יצרן רכב אמריקאי חלוץ בייצור רכבי שטח סידרתיים והראשון אשר סיפק רכבי שטח (ג'יפים) לצבא ארה''ב. כיום הפך השם ג'יפ לשם גנרי (שם כללי) לכל סוגי רכבי 4X4, רכבי שטח ורכבי AWD.       חברת ג'יפ מציעה כיום מבחר של  כלי רכב מודרניים ומתקדמים המתאימים לשימושים רבים, לרבות שימוש יום יומי על הכביש - קישור לאתר של החברה  

 

 

 

 

Civilian Jeep

 

כלי הרכב הבסיסיים של ג'יפ (סדרת ה-CJ), בדומה לדיפנדרים של המתחרה מאנגליה - לנד רובר, משמשים את הגרעין הקשה של אנשי השטח ורובם שופרו/שונו/הותאמו על ידי בעליהם.         בחיפוש ג'יפ באתר השטח ימצאו מאות תוצאות שלא בהכרח כולם קשורות ליצרן האמריקאי.
לכתבה באתר על האבות של הג'יפ - הקליקו כאן.
לכתבה באתר על תולדות הג'יפ - הקליקו כאן.
לכתבה על ג'יפ וויליס מודל 42 - הקליקו כאן.
לכתבה באתר על ג'יפ רוביקון מודרני - הקליקו כאן. לכתבה וסרט על ג'יפ רנגלר JK מודל 2008 - הקליקו כאן.

 

 

 

 

ג'יפ מודל 2008

 

 

ג'יפ מודל 2008

 

 

 

סופה

 

תעשיות רכב נצרת, מפעל לייצור והרכבת כלי רכב בישראל, יצרו לפני  שנים ג'יפים ברשיון מחברת  JEEP אשר נמכרו לצבא וגם באולמות התצוגה לשימוש אזרחי. בתחילת שנות ה-90 הציגה תע''ר את הסופה - ג'יפ בפיתוח ישראלי המתבסס על רכיבים של חברת ג'יפ אשר נמכר בהצלחה לשוק הצבאי ומעט לשוק האזרחי (בשל המחיר הגבוה).  באמצע שנות ה-2000 הציגה תע''ר את הסופה 2 לשימושים צבאיים בלבד. לכתבה על סופה 2 - הקליקו כאן. לכתבה על ג'יפ (של חברת JEEP) לשימוש צבאי - הקליקו כאן.

 

 

 

 

מערכת הנעה בכלי הרכב של ג'יפ (JEEP WRANGLER)

 

 

 

 

 

 

 

סרטון 75 שנים לג'יפ

 

 

fiogf49gjkf0d