שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ביקוש ער לדיפנדר: האם הייצור יימשך?

עיתון בריטי יצא בהכרזה כי לנד רובר תמשיך בייצור הדיפנדר עד אפריל 2016, בשל ביקושים גדולים

לפני כשנתיים, הודיעה חברת לנד רובר ??על כוונתה להפסיק את בניית הדיפנדר עד סוף שנת 2015. ככל הנראה, ההכרזה הזו הביאה לביקוש מוגבר לרכב השטח האייקוני ולדיווחים כי הייצור יתארך לתוך שנת 2016. תחילה דובר על חודש פברואר, אחר כך נסמר כי ייתכן שימשיכו עד חודש אפריל.

בשנת 2014 נכרו בסך הכל 17781 דגמים שונים של הדיפנדר, אבל כמות ההזמנות הלכה וגדלה מאז תחילת השנה. כתוצאה מכך, קצב הייצור הוגדל בכמעט 50 אחוזים לעומת השנה שעברה ו-450 העובדים בסוליהול מנסים לספק את הדרישה. 

גם אם הייצור יוארך בכמה חודשים, ללנד רובר אין ברירה אלא להפסיק את בניית הדיפנדר, שאינו עומד בתקנות הבטיחות והפליטה המחמירות שאמורות להיכנס לתוקף באיחוד האירופי בשנים הקרובות. אייקון שטח אחר, ה-G של מרצדס, הותאם לתקנות אלו באופן מלא, אבל הוא הרבה יותר יקר וכתוצאה מכך גם הרבה יותר רווחי - כך שההשקעה בו מוצדקת כלכלית.

אחת האופציות העומדות לפני לנד רובר היא להעביר את הייצור של הדיפנדר למדינה אחרת, ולשווק אותו רק במדינות בהן התקנות פחות מחמירות, קרי אוסטרליה, רוסיה, חלק ממדינות אסיה ואפריקה.

מהנדסי החברה עוסקים כבר שנים מספר בפיתוח יורש לדיפנדר, ואפילו נמסר שהתכנון הושלם, אבל הפרטים שדלפו עד כה מועטים מאוד מלבד הבטחה שיכולות השטח יישמרו אך העיצוב הקופסתי המוכר רבוע ככל הנראה ייעלם.

מקור: digitaltrends.com

תגובות

1 תגובות

1

Ogash Ofer

23 ביולי 2015 ב 05:51

כתבה חדשה - ביקוש ער לדיפנדר: האם הייצור יימשך?


להיט מכירות של לנד-רובר, הכלי שבנה את המותג!

קשה להם להיפרד ממנו!! או שהבחרה נהנית מכל הפרסומים כל הזמן:

האם יפסיקו לייצר דיפנדר? ומתי?