שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

הדרכת השקה – שברולט קרוז 2017

שברולט קרוז החדשה נחתה בישראל, ואנו יצאנו להדריך את סוכני UMI על המשפחתית החדשה שתעלה בקרוב על כבישי ישראל

image

שברולט קרוז 2017

דור שני לשברולט קרוז הוצג זה עתה בעולם והגיע גם לישראל. המשפחתית החדשה של שברולט טוענת לתואר ''הטובה ביותר'' בסגמנט שלה ומציגה נתוני ביצועים ללא תחרות. יצאנו לשלושה ימי הדרכה עבור בעלי סוכנויות UMI ואנשי המכירות שלהם על הקרוז החדשה, על מנת שיכירו לעומק את יתרונותיה – מנוע 1.4 ליטר טורבו חזק במיוחד בעל ביצועים ללא תקדים בסגמנט המשפחתיות וצריכת דלק נמוכה, איבזור מרשים, נסיעה נוחה והתנהגות כביש מצויינת, רמת רעשים נמוכה ואיכות ייצור גבוהה.

image

מסלול ההשקה

המפגש נערך בבוקר בבנין קבוצת UMI החדש באיזור התעשיה של לוד. אחרי ארוחת בוקר מפנקת פנו הסוכנים להרצאה ראשונה בנושאי סקירת השוק והכרת המכונית.

לאחר מכן התחלקו למכוניות, עשר שברולט קרוז חדשות ושלוש משפחתיות מתחרות, ויצאנו למסלול נהיגה ארוך ומאתגר באורך של כ-170 ק''מ משולב בהדרכת נהיגה נכונה.

יצאנו מלוד לכביש 1, דרך מחלף לטרון, צומת נחשון, מחלף שמשון החדש, בית-שמש, טיפסנו בכביש נס-הרים המפותל והתובעני וירדנו בכביש 375 דרך צור הדסה, מטע, עמק האלה ונתיב הל''ה היישר למושב לוזית, לארוחת צהריים ובילוי מוסיקלי חווייתי ב''בית הקונטיינרים'' הייחודי של סיגל גבע ואיליה מגנס.

משם, בנהיגה מהירה דרך בית גוברין ומחלף קרית גת, עלינו על כביש 6 בחזרה ללוד.

בית UMI החדש

בית UMI החדשבית UMI החדש

במהלך יום הנהיגה הארוך חוו הסוכנים את יתרונותיה הרבים של הקרוז החדשה והתרשמו לטובה מהמכונית ומהיום החווייתי. היה מעשיר ומלמד, נעים וטעים – תודה לכולם.

image

שברולט קרוז החדשה (מתוך ההודעה לעיתונות):

הקרוז החדשה מושקת בישראל בשתי גרסאות ורמות גימור :

5 דלתות – 124,900 ש''ח

LT סדאן – 129,900 ש''ח

PREMIER סדאן – 134,900 ש''ח

שברולט קרוז החדשה תימכר ביותר מ-115 שווקים ברחבי העולם ותוביל את סגמנט המשפחתיות. הקרוז תגיע עם מנוע טורבו בנפח 1.4 ליטרים עם הזרקת דלק ישירה המפיק 153 כ''ס, ותיבה אוטומטית בעלת שישה הילוכים. הקרוז בעלת מנגנון ה- Stop/Start מאפשר חיסכון משמעותי בצריכת הדלק.

בזכות יחידת ההנעה, העיצוב המתקדם ושלדה מופחתת משקל - חיסכון של 113 קג לעומת הדגם היוצא, הקרוז מאיצה מ-0 ל-97 ב-7.7 שניות (נתוני יצרן).

השלדה של הקרוז החדשה קלה יותר בכ-24 ק''ג וחזקה יותר בכ-27 אחוזים בהשוואה לקרוז היוצאת. גם מרווח הפנים גדל משמעותית עם מרווח רגליים, באורך 917 מ''מ.

הקרוז מגיעה עם 10 כריות אוויר כסטנדרט, לצד מערכת מובילאיי לבטיחות אקטיבית מתקדמת. לקרוז מצלמת נסיעה לאחור, בקרת לחץ אוויר בצמיגים עם תצוגה לנהג, ובקרת יציבות StabiliTrak.

הקרוז מציעה כניסה והתנעה באמצעות מפתח חכם (בגרסה היקרה), מערכת בידור חכמה הכוללת שישה רמקולים, מערכת מולטימדיה מקורית שברולט MYLINK המשולבת במערכת ה-Apple CarPlay&Android auto, המאפשרת לתפעל את הסמארטפון ממסך הטאצ' הגודל 7 אינטש המובנה (בגרסה היקרה). כמו כן, בדומה לשברולט מאליבו, משולבת ברכב מערכת Teen driver, העוקבת אחרי מאפייני הנהיגה ברכב, ומאפשרת להורים לקבל דיווח מפורט על צורת הנהיגה של ילדיהם.

image

imageimageimageimageimageimageimageimage

שברולט קרוז 2017

שברולט קרוז 2017שברולט קרוז 2017

תגובות

0 תגובות