שטח 4X4 > כתבות > חדשות

התשובה של ראם לפורד רפטור?

הרפטור החדש של פורד, עם מרכב האלומיניום, מציג רף גבוה שהמתחרים מנסים להגיע אליו

הרפטור החדש של פורד שהוצג השבוע בתערוכת הרכב בדטרויט הוא אחד מכלי הרכב הבודדים שנותרו בשוק שאפשר לקחת אותו ישר מאולם התצוגה לשטח קשה, ללא הכנות מוקדמות. בראם, חטיבת הטנדרים של קרייזלר, חיפשו תשובה לרפטור וחזרו עם ה-REBEL (מורד), גרסה מוקשחת של הראם 1500.


פורד רפטור בגרסת שלבי - 09/10/2013

הגשמת חלום - פורד רפטור 22/05/2013

פורד F-150 רפטור: רכב השטח הסטנדרטי האולטימטיבי? 05/09/2010

מעבר לכל השינויים הקוסמטיים, ויש די הרבה כאלה כולל חמש סכמות צבע ייחודיות לדגם הזה, ה-REBEL מציע מערכת אחת שמהווה בעצם את כל ההבדל בינו לבין שאר הטנדרים בליין של ראם: מערכת מתלי אוויר שמאפשרת להגביה את הטנדר כשנכנסים לשטח. ההגבהה הזו מוסיפה עוד אינץ' (2.54 ס''מ) של אוויר מתחת לגחון ומשפרת את זוויות הגישה והנטישה. כמו כן משתפרת גם זווית הבטן, נתון חשוב בטנדרים מגודלים וארוכים... אנחנו מכירים את המערכת הזו מהגרנד צ'ירוקי, והיא עובדת מצוין.

ה-REBEL יגיע רק בגרסת תא נהג כפול, רוכב על צמיגים בקוטר 33 אינץ', ממוגן, עם אוזני גרירה רציניות מלפנים ומאחור, הכנה לשימוש בהיי-ליפט ועוד סממני שטח. מתחת למכסה המנוע שוכן מנוע פנטהסטאר V-6 בנפח 3.6 ליטר עם 305 כ''ס ומי שלא מסתפק בזה יוכל לקבל את ה-HEMI שמוציא 395 כ''ס משמונה הבוכנות שלו, בנפח 5.7 ליטר. המנועים משודכים לתיבה אוטומטית עם שמונה מהירויות.

בקרייזלר משדרים לנו קריצונת קלה האומרת ''אנחנו יודעים שה-REBEL הוא לא ממש הדבר האמיתי'', ולראיה - אפשר להשיג אותו גם עם הנעה 2X4... מי שרוצה ראם עם יכולות שטח רציניות יכול לקנות את ה-POWER WAGON , שהוצג לראשונה לפני כארבע שנים על בסיס הראם 2500. אבל ככל הנראה הקונים לא עומדים בתור וה-REBRL מציע משהו מרוכך יותר, שאולי יקסום להם יותר.

תגובות

0 תגובות