שטח 4X4 > כתבות > חדשות

לחלוק את ה-SUV עם השכנים

יצרנית רכב חדשה מציעה מודל מעניין לקנייה ושימוש שיתופי במכוניות וההיצע שלה יכלול שלושה דגמים ביניהם SUV וקרוס-אובר

 

 

מה דעתכם על חברה שנותנת לדגמים שלה שמות כמו 01, 02, ו-03? תגידו בוודאי שמנהליה חסרי מעוף, לא יצירתיים או כל תיאור אחר שמצביע על שמרנות, אבל זה הדבר האחרון שאפשר להגיד על חברת לינק (Lynk & Co). מדובר ביצרנית רכב חדשה הנמצאת בבעלות החברה הסינית גילי (Geely) השולטת גם בוולוו. גם כאן מדובר בשיתוף פעולה שבדי-סיני, כשהתכנון יתבצע באירופה והייצור באסיה.
אבל מעבר לכך שיצרנית חדשה מצטרפת לעולם הרכב, לינק מציעה מודל ייחודי ומעניין לרכישת רכב חדש, דומה יותר לשכירות. אפשר יהיה לשלם סכום חודשי ולהשתמש ברכב באופן חופשי, אפשר יהיה לרכוש כמות מסוימת של ק"מ ולנסוע ברכב עד שהמכסה תסתיים ואז לחדש אותה – או שלא. בכל רגע נתון אפשר להחליט להחזיר את הרכב לסוכנות ולסיים את החוזה.

ה-01 במבט מאחור

ה-01 במבט מאחור

 

מעבר לכך, כל כלי הרכב של החברה יהיו מחוברים בתקשורת פנימית ובאמצעות אפליקציה ייעודית בעל הרכב יוכל להציע אותו לשימוש של אנשים אחרים בזמן שאינו משתמש בו ובכך ל"כסות" חלק מעלות השכירות. החברה גם מתכוונת להציע ליזמי נדל"ן המקימים בתי דירות או שכונה חדשה, לרכוש כמה כלי רכב מתוצרתה לשימוש משותף של רוכשי הדירות. על פניו נשמע יצירתי מאוד, מעניין כיצד זה יעבוד בשטח.
ואחרי כל הקונספט הזה, יש גם כלי רכב. דגם 01 הוא SUV בגודל בינוני שעיצובו מזכיר מעט את הפורשה קאיין. הוא יצויד במנוע בנזין בנפח 1.5 ליטר ובעתיד יקבל גם מנוע היברידי. דגם זה כבר הוצג בתערוכת הרכב בשנחאי לפני מספר חודשים והוא ישווק עוד השנה בסין ובשנה הבאה יגיע לשאר העולם. את ה"שם" 02 קיבל קרוס-אובר ו-03 יהיה מכונית נוסעים, שניהם עדיין בשלבי תכנון.

ומבט מלפנים

ומבט מלפנים


 

תגובות

0 תגובות