פרארי במרומי רמת הגולן

5 רכבי על תוצרת פרארי - 488, 458, קליפורניה T ו-FF בליווי 4 מזראטי, ביום נהיגה חוויתי על הכבישים המזרחיים ביותר של מדינת ישראל במרומי רמת הגולן - היה מהיר וטוב!

 

FERRARI TOUR TO GOLAN HEIGHTS

 

 

שישי בבוקר בסוף אוגוסט, בחוץ חם וכל "עם ישראל" מטייל עם הילדים ברחבי הארץ... אז לאן נוסעים?
לרמת הגולן! וכדאי כמה שיותר מזרחה - להיכן שהכבישים שוממים ומעט מאוד נוסעים עליהם.
טיפסנו לרמת הגולן על כביש 98 מחמת גדר לעבר אזור קו הגבול עם סוריה, ובשביל הדיוק - מדובר ב"קו הקדמי הישראלי" כפי שנקבע בהסכם הפסקת האש בשנת 1974 ועם סיפוח רמת הגולן בשנת 1981 נקבע ע"י כנסת ישראל כקו הגבול הצפון מזרחי.
על תל סאקי (תל אֶ-סַקי) טיפסנו כדי לתצפת מזרחה לעבר דרום רמת הגולן הסורית ולספר את סיפור הגבורה של הלוחמים, מחטיבת הצנחנים וחטיבות השריון 7 ו-188, אשר עצרו בעוז רוחם (יחד עם המוצבים 116 ו-117) את ההתקפה האוגדתית הסורית בדרום רמת הגולן ביום הכיפורים 1973. 

יום יפה - פרארי על תל סאקי

ימים יפים - פרארי על תל סאקי

פרארי 488 GTB

פרארי 488 GTB היא המחליפה של ה-458 - מכונית הספורט לכביש הציבורי של יצרן מכוניות העל מאיטליה. ה-488 נראית דומה מאוד ל-458, אולם היא מכונית אחרת לחלוטין הן במבנה והן במנוע. במבט מבחוץ אפשר לזהות את כונסי האוויר השונים בחרטום, בצדי הרכב ומאחור והמשקל הכולל הוא 1,370 ק"ג (קל ב-10 ק"ג מה-458). המנוע חדש בנפח 3.9 ליטר עם שני מגדשי טורבו המספק 660 כ"ס ו-77.5 קג"מ! ה-488 מזנקת מאפס ל-100 קמ"ש בתוך 3 שניות ועד 200 קמ"ש ב-8.3 שניות.

פרארי 488

פרארי 458 איטליה

פרארי 458 איטליה היא מכונית ספורט על לכביש. ה-458 הושקה בשנת 2009 והחליפה את הפרארי F430. המכונית תוכננה בעזרת נהג הפורמולה 1 מיכאל שומאכר.
לפרארי 458 מנוע V8 בהזרקת דלק ישירה בנפח 4490 סמ"ק המספק 570 כוחות סוס ב-9,000 סל"ד ומומנט של 55 קג"מ ב-6,000 סל"ד. לפרארי גיר 7 הילוכים, רובוטי כפול מצמדים, ויחד עם המנוע מאיצים את הרכב מ-0 ל-100 ב-3.4 שניות בלבד. ע"פ נתוני יצרן הפרארי 458 יכולה להגיע למהירות מרבית של 325 קמ"ש.
לפרארי דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה ומערכת ABS לשיפור הבלימה, לפי היצרן: 32.5 מטרים מ-100 קמ"ש לעצירה.

פרארי קליפורניה T

הקליפורניה T היא הדור השני של הקליפורניה - מכונית ה-GT בעלת 4 המושבים של פרארי המיועדת לשימוש ספורטיבי יום-יומי. ל-T מנוע V8 בנפח 3.9 ליטר בעל שני מגדשי טורבו המספק 560 כ"ס ו-77 קג"מ (החליף את מנוע הקליפורניה בנפח 4.3 ליטר האטמוספרי שסיפק 490 כ"ס) וגיר 7 הילוכים עם תיבת רובוטית כפולת מצמדים. ע"פ נתוני יצרן שיא המהירות של הקליפורניה T הוא 315 קמ"ש והיא מאיצה מאפס למאה ב-3.6 שניות (3.9 שניות בדגם הראשון).
על ההגה של הפרארי נמצאים כל כפתורי ההפעלה של הרכב, מההתנעה ועד שליטה על מערכת המתלים ושליטה על מערכת בקרת היציבות כך שהנהג אינו נדרש להוריד ידיו מההגה לאורך כל הנסיעה.

פרארי FF

הדגם הראשון של פרארי בעל הנעה 4X4 ומכאן שמו: Ferrari Four, ה-FF היא מכונית על GT עם ארבעה מושבים והיא מגיעה למהירות מרבית של 335 קמ"ש (מכונית ארבעה מושבים המהירה בעולם).
ל-FF מנוע V12 בנפח של 6,262 סמ"ק המספק 651 כ"ס ב-8,000 סל"ד ומומנט של 70 קג"מ ב-6,000 סל"ד ויחד עם תיבה רובוטית של 7 הילוכים מאיצה ה-FF מ-0 ל-100 ב-3.7 שניות. 

קישור לכתבה של נטשה פז בעולם הרכב - ערוץ 5:

מיומנה של טרמפיסטית: טיול עם מועדון פרארי

 

 

הלל למזראטי

הפעם הטיול של אוטואיטליה יוחד ללקוחות פרארי בישראל כש-4 רכבי מזראטי שונים מלווים את השיירה. הח"מ, הצלם ומלווים נוספים הובילו את השיירה הכי מכובדת בישראל במזראטי לבנטה S בעלת מנוע של פרארי! (פרארי מייצרים את המנועים עבור מזראטי) עם 430 כ"ס. לשמחתנו, ולמרות ההבדלים האדירים בהספקים וביכולת הדינאמית של כלי הרכב השונים, התמודדה הלבנטה בכבוד על הכבישים המפותלים של רמת הגולן.

תודה רבה לכל המשתתפים - היה לנו לעונג!

תודה לכל המשתתפים

תגובות

3 תגובות

1

אורח/ת - קובי

28 באוגוסט ב 14:08

חלום

2

אורח/ת - כנסו

10 באוקטובר ב 22:07

מליונרים דבילים יש לכם כסף עופו מכאן לאירופה תהנו מאלפי הקילומטרים שיש שם אל תיתקעו פה,במדינה הקטנה והצפופה ,אם הייתי כמוכם עם עם פרארי הדבר הראשון שהייתי עושה זה מוכר אותה ועף מכאן וקונה פרארי בחצי מחיר ונוסע כמו קינג

3

Ogash Ofer

11 באוקטובר ב 14:36

אורח/ת - כנסו כתב/ה:
"

מליונרים דבילים יש לכם כסף עופו מכאן לאירופה תהנו מאלפי הקילומטרים שיש שם אל תיתקעו פה,במדינה הקטנה והצפופה ,אם הייתי כמוכם עם עם פרארי הדבר הראשון שהייתי עושה זה מוכר אותה ועף מכאן וקונה פרארי בחצי מחיר ונוסע כמו קינג

"
איזה כייף לכתוב שטויות ולחשוב שאתה גאון...
מי שחי, בסוג של גן עדן - בטח בתקופה הנוכחית, מותר לו ליהנות מפרארי.
ואפשר בהחלט ליהנות מנהיגה בכבישים הנידחים שבקצוות הארץ - צפון, מזרח ודרום. 

ובשביל הפינאלה: מי שרוצה להיות קינג - קונה מרצדס S מייבך. ומי שרוצה ליהנות מנהיגה אחרת (ויכול להרשות לעצמו) קונה פרארי.