שטח 4X4 > כתבות > חדשות

בן חדש במשפחת לנד רובר – Road Rover

דגם ראשון של הקבוצה החדשה בליין של החברה צפוי להגיע בתחילת 2020, עם הנעה כל-חשמלית

ה"בום" הגדול במכירות של קרוס-אוברים ו-SUV-ים למיניהם (למרות שהמגמה הזאת נמצאת בירידה קלה בזמן האחרון) גורם למנהלי יצרניות הרכב לחפש כל הזמן נישות חדשות כדי למקסם את פוטנציאל המכירות. בלנד רובר החליטו – מלבד הצגת הריינג' רובר וולאר (Velar) שימוצב בין האיווק לבין הריינג' ספורט - ללכת גם על קבוצת דגמים חדשה לחלוטין, שתונע בעזרת מנועים חשמליים בלבד שקיבלה שם חדש-ישן - Road Rover. השם אינו מעיד בהכרח על כך שמדובר במכוניות המיועדות לכביש בלבד, שכן בהודעה שיצאה מטעם החברה נמסר שלדגמים החדשים יהיו יכולות שטח, אך לא ברור באיזו רמה.

ה-Road Rover המקורי

הדגם הראשון בקבוצה יוצג ככל הנראה בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס שתקיים לקראת סוף 2019, והוא יהיה כאמור כל-חשמלי עם טווח נסיעה של קרוב ל-500 ק"מ בין טעינה לטעינה ויכולת להאיץ מ-0 ל-60 מייל/שעה תוך פחות מחמש שניות. למרות ההכרזה על יכולות השטח, הדגם החדש אמור להיות יוקרתי במיוחד ומיועד להתחרות מול המרצדס מסדרת S.

ובעניין השם החדש-ישן: זאת מחווה לדגם קודם בהיסטוריה של לנד רובר, משנות ה-50 של המאה הקודמת. זה היה דגם ניסיוני, עם הנעה 2X4, שלא הגיע בסופו של דבר לייצור סדרתי, אבל היה הקדימון שהביא לייצורו של הריינג' רובר, החל מ-1970.

תגובות

0 תגובות