שטח 4X4 > כתבות > חדשות

תמונות בתערוכה: SEMA 2018

אילי אשרמן מאאוטבק טכנולוגיות ביקר בתערוכה וצילם מאות תמונות, בחרנו עבורכם את הדברים המעניינים ביותר שהוצגו שם - בעיקר שיפורים לג'יפ רנגלר וטנדרים אמריקאים גדולים. תהנו

בשבוע הראשון של חודש נובמבר, בכל שנה, נערכת בלאס וגאס תערוכת SEMA - ה"מכה" של חובבי השיפורים לכלי רכב. אלפי מציגים משתתפים בתערוכה ועשרות אלפים מגיעים לצפות בה, כולל לא מעט ישראלים. גם אילי אשרמן מאאוטבק טכנולוגיות היה שם, ושיתף אותנו במאות התמונות שצילם. בחרנו מתוכן מקבץ מייצג, עם הדברים המעניינים ביותר בתחום השטח.
כיכבו שם בעיקר רנגלרים של ג'יפ וכמובן גם טנדרים מגודלים האהובים כל כך על האמריקאים (שברולט / דודג' / פורד), אבל היו שם גם כמה לנד רוברים, מסחריות מרובעות הנעה, דגמים קלאסיים כמו הברונקו של פורד והסקאוט של אינטרנשיונל ועוד רבים אחרים. חלק מהדגמים שהוצגו שם היו בגדר שינוי כולל של הרכב, חלק שימוש רק כ"דוגמנים" עבור מוצרים שונים כמו צמיגים, מערכות מתלים, ציוד קמפינג וכו'.
חלק ממקצי השיפורים, לטעמנו לפחות, נעשו בטוב טעם ובפרופרציות הנכונות, דגמים שהיינו מוכנים לאמץ ללא היסוס. אבל חלק הלכו רחוק מדי (שוב, לטעמנו) ויצרו מוטציות מגוחכות על גבול האבסורד. שטפו את העיניים בתמונות וספרו לנו מה אתם חושבים עליהן.

SEMA הוא בעצם ארגון שמאגד יצרנים בתחום האפטר מרקט, שהוקם בשנת 1963. היום נמנים בין חבריו כ-7,000 יצרנים שונים, רובם מארה"ב אך יש גם מארצות אחרות. הארגון פועל לשיתוף ידע בין חבריו, לקידום מחקר ופיתוח, פתיחת שווקים גלובלית ועוד. התערוכה השנתית היא גולת הכותרת של פעילותו, והיא מתקיימת ברציפות מאז 1967. התערוכה אינה פתוחה לקהל הרחב, אלא רק לתקשורת, ליצרנים ולעוסקים בתחום.