שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מיצובישי בהשקת בכורה עולמית לקונספט Mitsubishi ENGELBERG Tourer

מיצובישי בהשקת בכורה עולמית בתערוכת ג'נבה ל- Mitsubishi ENGELBERG Tourer - דור חדש של SUV, המתבסס על טכנולוגיית החשמל וה- AWC של הקונצרן ולצידו מערכת הפקה ואגירת אנרגיה ביום בחניון הביתי על מנת לטעון את הרכב בלילה.

מיצובישי מציגה רכב ותפיסה מתקדמת בתחום ה-PHEV

מיצובישי חושפת בבכורה עולמית את ה- Engelberg Tourer- דור חדש של SUV, המתבסס על טכנולוגיית החשמל וה- AWC של הקונצרן. ה-SUV PHEV החדש מבטיח טווח של 70 ק"מ נסיעה "על חשמל" ו-700 ק"מ טווח משולב עם מנוע בעירה פנימית.

במקביל מציגה מיצובישי את ה- DENDO DRIVE HOUSE ובקיצור: DDH – מערכת חסכונית (אקוסיסטם) חדשה המאפשרת לבעליה ליצור, לאחסן ולצבור אנרגיה באופן אוטומטי בין הרכב והבית.
DENDO DRIVE HOUSE מציעים ללקוחות אשר קונים את ה- EV/PHEV את מערכת ה- V2H -Vehicle to Home שמיצובישי מתכננת להתחיל להציע ביפן ובאירופה החל מ-2019. ביום הפנאלים הסולארים טוענים את הסלולה הבייתית ובערב הסוללה טוענת את הרכב.

Engelberg - רכב SUV PHEV חדש

ה Engelberg הוא אתר סקי ידוע בשוויץ המציע נופים פנורמיים נרחבים וכך מיצובישי קוראים לרכב SUV PHEV החדש שלהם הכולל הנעה כפולהעם שני מנועים אשר מאפשרים לנהוג בכל תנאי מזג אוויר ועל משטחים בעלי אחיזה מוגבלת.

ה- PHEV החדש מאפשר נסיעה חשמלית של עד 70 ק"מ ונסיעה עם מנוע בנזין מחוץ לעיר ובמקומות ללא תשתית טעינה. ל-Engelberg סוללה בעלת קיבולת גדולה של 20 קוט"ש שיפור משמעותי בהשוואה לאאוטלנדר PHEV החדש הסוללה בעלת קיבולת של ל-13.8 קוט"ש (kWh). ובשילוב מנוע בנזין 2.4 ליטר המשולב עם מערכות ה- PHEV המספקים יחד טווח של 70 ק"מ בנסיעה חשמלית (לפי תקן WLTP) וטווח משולב של 700 ק"מ (לפי תקן WLTP).

מיצובישי אאוטלנדר PHEV מודל 2019

לשם ההשוואה האאוטלנדר PHEV החדש מודל 2019, מוצע בישראל במחיר של החל מ- 189,900 ₪ (הוזלה של 5,000 ₪ אל מול הדגם הקודם) כולל גימור מפואר, מערכות בטיחות מתקדמות, עושר טכנולוגי, עיצוב חדש, שיפורי NVH משמעותיים ו-7 צבעים לבחירה.
בעל אפשרות למצב נסיעה חשמלית EV MODE לטווח של עד 57 ק"מ בנהיגה עירונית לפי תקן WLTP . עם
מנוע בנזין 2.4 ליטר חדש עם הספק משולב של 224 כ"ס, צריכת דלק משוקללת של 1 ליטר ל- 50 ק"מ לפי תקן WLTP, הנעה כפולה 4X4 S-AWC ו-8 שנות אחריות על הסוללה ו-5 שנים על המערכת ההיברידית.

קישורים:

מיצובישי אאוטלנדר בטיול משפחתי
המיצובישי אאוטלנדר PHEV החדש הושק בישראל
משפחה מורחבת - מיצובישי אאוטלנדר מול סקודה קודיאק מול פיג'ו 5008