יבואנית BMW Motorrad בישראל משיקה את ה- BMW S 1000 RR החדש

החל שיווק ה- BMW S 1000 RR החדש בישראל בשלוש רמות גימור ועם ביצועים משופרים

BMW S 1000 RR בישראל ישווק בשלוש רמות גימור:

ה- Pure במחיר של 159,900 ₪

ה- Race במחיר 179,900 ₪

וה- M במחיר 199,900 ₪

ה-BMW S 1000 RR בעל מנוע ומתלים שפותחו מחדש, הספק המנוע גדל ב-6 קוו"ט (8 כ"ס) ל-152 קוו"ט (207 כ"ס) והפחתת המשקל מ-208 ק"ג ל-197 ק"ג (193.5 ק"ג ברמת גימורM ), אופנוע הסופר ספורט שהושק לראשונה ב-2009 מציג כעת דור שלישי חדש לחלוטין. בנוסף לביצועים משופרים, ה-RR החדש קיבל עיצוב חדש ומערכות סיוע לרוכב כגון בקרת אחיזה ובקרת הרמת גלגל (Wheelie, ABS) ובקרת זינוק בעלייה. כמו גם מערכת תאורת LED ומסך TFT הגדול.

בדגם החדש נוסף מנוע 4 צילינדרים שפותח לאחרונה, שמשקלו הופחת ב-4 ק"ג, בוצעה אופטימיזציה של הגיאומטריה של פתחי היניקה והפליטה, האופנוע מגיע כעת גם עם טכנולוגיית BMW ShiftCam – טכנולוגיה חדשה עבור האופנועים של BMW המשנה את תזמון השסתומים ואת מהלך השסתומים בצד היניקה. סעפת יניקה חדשה ומערכת פליטה חדשה, קלה יותר ב-1.3 ק"ג, תורמות גם הן לשיפור הביצועים הכוללים.

בעת תכנון השלדה הראשית החדשה, הדרישה הייתה, בנוסף לשיפור הנדסת האנוש, לגרום לכוח להיות מופעל ישירות על מבנה המנוע באמצעות הנתיבים הקצרים ביותר האפשריים. שיפור נוסף בדינמיקת הרכיבה הושג ב-RR החדש על-ידי שילוב של גיאומטריית הרכיבה החדשה, אופטימיזציה של חלוקת העומס על הגלגלים ואופטימיזציה משמעותית של המשקל.
התיכנון הקינמטי החדש Full Floater Pro במתלה של הגלגל האחורי תורם גם הוא באופן משמעותי לשיפור המוחשי בביצועי המתלים.

להתאמה אידיאלית לתנאי שימוש מגוונים, ה-RR החדש מצויד כסטנדרט בארבעה מצבים –  "גשם", "כביש", "דינמי" ו-"מרוץ". לאלה המעוניינים בפעילות מעמיקה יותר בעולם המרוצים ומסלולי המרוצים, מציעה אופציית Pro Modes שלושה מצבי רכיבה נוספים (Race Pro 1-3), הניתנים להתאמה. הם מאפשרים התאמה אישית של תפקודי הבקרה כגון בקרת האחיזה הדינמית DTC, ABS וזיהוי הרמת גלגל (Wheelie) וכן של עקומת המצערת (כוונון המומנט) ובלם המנוע כדי להתאים לרמת המיומנות של הרוכב ולסגנון הרכיבה שלו.
מאפיינים אחרים שמגיעים עם אופציית Pro Modes הם מערכת Launch Control לזינוקים במרוצים, וכן מערכת Pit Lane Limiter להיצמדות מדויקת למהירויות המותרות בנתיב הטיפולים. העלאות והורדות הילוכים מהירות ללא שימוש במצמד מתאפשרות על-ידי HP Shift Assistant Pro (עזר להחלפת הילוכים), אשר כלול כסטנדרט.

ה-RR החדש מצויד ב-ABS Pro ובקרת אחיזה דינמית DTC כסטנדרט. בנוסף לבקרת אחיזה, מערכת DTC כוללת גם את בקרת הרמת הגלגל (Wheelie control) כסטנדרט לשוק הישראלי וכעת ניתן לראשונה לכוונון בנפרד.

לוח המחוונים פותח גם הוא לגמרי מחדש והוא מתוכנן כעת לשימוש במרוצי סופר ספורט. בנוסף המפתחים של BMW Motorrad הקדישו תשומת לב מיוחדת כדי שמסך ה-TFT בגודל 6.5 אינץ' יספק קריאות  גם בתנאי תאורה קשים. מסך Pure Ride מציג את כל המידע הדרוש לשימוש רגיל בכביש, בעוד ששלושת מסכי Core מתוכננים לשימוש במסלול המרוצים, כאשר מד הסל"ד מוצג בצורה אנלוגית (Core 1 ו-2) או בתור תרשים עמודות (Core 3).

התצורה החדשה של השלדה הראשית Flex Frame – אפשרה לייצר מיכל דלק ופריטי חיפוי צנומים הרבה יותר באזור הישיבה, לשיפור נוסף בתמיכה ובלפיתת הברכיים. 
האופנוע מוצע בשתי ערכות צבעים בגימור Racing Red ו-Motorsport.

המפרט הישראלי

אופנוע ה- BMW S 1000 RR ישווק בישראל בשלוש רמות גימור:

רמת הגימור Pure: מצוידת במפרט עשיר במיוחד הכולל את Riding modes Pro ,
DDC וחיישני לחץ אוויר.

רמת הגימורRace : כוללת שלדה מתכווננת, מצבר M  קל וחישוקים קלים (אלומיניום מחושל).

רמת גימור M: כוללת צביעת Motorsport, שלדה מתכווננת, חישוקי קרבון קלים, מצבר M  ומושב M .
במשקל של 193.5 ק"ג.

הדגשים של ה-BMW S 1000 RR החדש:

  • מנוע 4 צילינדרים שפותח לאחרונה שוקל 4 ק"ג פחות עם טכנולוגיית BMW ShiftCam לשינוי תזמון השסתומים ומהלך השסתומים בצד היניקה.
  • הספק ומומנט: 152 קוו"ט (207 כ"ס) ב-13,500 סל"ד ומומנט של 113 ניוטון-מטר ב-11,000 סל"ד.
  • מומנט של 100 ניוטון-מטר לפחות בין 5,500 סל"ד ל-14,500 סל"ד.
  • הפחתת משקל של 11 – 5 ק"ג ל-197 ק"ג עם מיכל דלק מלא (DIN ללא עומס) ו-193.5 ק"ג Package.עם חבילת M
  • מערכת מתלים שפותחה לאחרונה שמציעה Flex Frame, כשהמנוע ממלא תפקיד רב יותר בנשיאה בעומס.
  • שיפור משמעותי בהנדסת האנוש הודות ל-Flex Frame.
  • גיאומטריית מתלים משופרת לשיפור נוסף בהתנהגות הכביש, אחיזת כביש משופרת
  • התאמת שיכוך אלקטרונית
  • בקרת שיכוך דינמית DDC עם דור חדש של שסתומים כפריט ציוד סטנדרטי בישראל
  • מתלה אחורי חדש ששוקל 300 גרם פחות מבעבר עם קינמטיקת Full Floater Pro.
  • מערכת פליטה השוקלת כ-3 ק"ג פחות, עם דוד עמם קדמי.
  • ריכוז חיישנים חדש עם 6 צירים.
  • מערכת בקרת אחיזה דינמית DTC שעברה פיתוח נוסף, כסטנדרט.
  • בקרת הרמת גלגל (Wheelie control ) כסטנדרט.
  • בקרת בלימת מנוע, ניתנת להתאמה.
  • מערכת ABS Pro לבטיחות רבה יותר בעת בלימה, גם במצב של הטיה, כציוד סטנדרטי.
  • מצבי רכיבה חדשים "גשם", "כביש", "דינמי" ו-"מרוץ" כסטנדרט, Pro Modes עם שלושה מצבים נוספים ניתנים להתאמה Race Pro 1-3 להתאמה אישית אופטימלית לתנאים. סטנדרטית בישראל
  • מערכת Launch Control לזינוקים במרוצים כלולה באופציית riding modes pro
  • מערכת Pit Lane Limiter להיצמדות מדויקת למהירויות המותרות בנתיב הטיפולים כלול גם כן באופציית riding modes pro
  • HP Shift Assistant Pro (עזר להחלפת הילוכים) להעלאות והורדות הילוכים מהירות ללא מצמד, כלול כסטנדרט.
  • ניתן להפוך בקלות את כיוון החלפת ההילוכים.
  • בקרת שיוט אלקטרונית אופציונלית.
  • לוח מחוונים חדש עם צג 5 אינץ' המציע קריאות מעולה וכולל מסך Pure Ride וכן שלושה מסכי Core.
  • תאורת LED מלאה
  • מהבהבי פנייה עם תפקוד Comfort Indicator חדש.
  • פריטי מרכב בעלי עיצוב חדש, לעיצוב דינמי ואווירודינמיות אופטימלית.
  • שני שילובי צבעים בהשקה: גימור Racing Red ו-Motorsport.
  • מגוון מורחב של אביזרים מיוחדים ואופציות מהמפעל.

תגובות

0 תגובות