שטח 4X4 > כתבות > חדשות

החלום ושברו - האמר H1 כמו חדש

החלום הרטוב שלכם הוא להיות הבעלים של האמר? סדנת שיפורים אמריקנית מציעה האמרים H1 מחודשים ומשופרים, ממתקים אמיתיים שיעשו לכם חור גדול בכיס

מנוע דיזל דורמקס בנפח 6.6 ליטר עם 500 כ"ס ו-140 קג"מ? יש. גלגלים בגודל של עד 40 אינץ' על ג'נט בידלוק? יש. תא נוסעים משופר עמוס בעור ואלומיניום? יש. תג מחיר של קרוב ל-250 אלף דולר? אאוץ', גם את זה יש.

אם החלום שלכם הוא להיות הבעלים של האמר H1, סדנת Mil-Spec השוכנת בדטרויט, יכולה להגשים לכם אותו. הסדנה, המנוהלת על ידי שלושה צעירים בני 23, משדרגת האמרים ישנים ומחדשת אותם ברמת הבורג. זה כולל הפשטה מוחלטת של כל המכלולים, צביעה מיוחדת של השסי, התקנת מנועים חדשים ומערכות הנעה חדשות, שיפור של מערכת המתלים לקבלת מהלך גלגל גדול יותר, חידוש מוחלט של תא הנוסעים – בקיצור, בסופו של התהליך מתקבל רכב חדש לחלוטין.

מלפנים

המנוע שנבחר, הדורמקס 6.6 ליטר, הוא רב-דלקי, וניתן להוציא ממנו עוד סוסים מעבר ל-500 הבסיסיים. אלה מספיקים אגב, כדי להאיץ את הבהמה מ-0 ל-60 מייל תוך 6.8 שניות, לא רע לרכב כל כך גדול וכבד. שינוי מהותי שנעשה בסדנה הוא ביטול מערכת ההנעה הכפולה הקבועה והחלפתה במערכת פשוטה יותר, עם טרנספר NVG 242 שנלקח מטנדרים של GM המשודך לתיבה אוטומטית של אליסון עם שש מהירויות. לטובת העבירות, תקבלו נעילה נשלטת בסרן האחורי.

בכל פרמטר מדובר באמת בחלום, עד שמתעוררים מול מציאות המחיר: לא פחות מ-250 אלף דולר, וזה רק כהתחלה. הסדנה בונה כלים בעיקר כנגד הזמנות, ולא כקו ייצור, וכאן גבול המחיר הוא כעומק הכיס של המזמין.

ואם אתם בכל זאת בעניין ולא רוצים להשקיע כל כך הרבה, תוכלו למצוא בארה"ב לא מעט האמרים H1 משומשים שמוצעים למכירה, במחירים שנעים בין 50 ל-100 אלף דולר.

ומאחור

וגם מפנים