שטח 4X4 > יומני מסע בעולם > רומניה ובולגריה

רומניה לג'יפאים ואנשי שטח בלבד... ועכשיו נסביר

אתר השטח גאה להציג - טיול ג'יפים אתגרי בצפון מזרח חצי האי הבלקן.
סיירו, בדקו, למדו וייקחו אתכם לשם - נמרוד וידר ועדי צפתי

יצאנו ביום ראשון בלילה לרומניה כשבליבנו החלטה להביא לכם את נבכי רומניה המסתורים - צירים לא מטוילים, שבילים נסתרים ורחוקים מכל ישוב. עמוק, עמוק בלב השטח צירים אשר משתמשים בהם רק אנשי החוות בהרים. חווית נהיגה אקסטרימית ואטרקציות אותנטיות. כשהמטרה להגיע למקומות שאחרים לא מגיעים אליהם, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים.

לאחר מיונים מהארץ החלטנו שנלך לבדוק את השטח עם מדריכים מקומיים מהטובים ביותר שיש ברומניה בתחום נהיגת השטח והכרתו, על מנת להוציא מסע שלא ישכח.

המסע שלנו עובר בצירים וביערות הנידחים ביותר שעל מנת לעבור בהם צריך אישורים מיוחדים מהרשויות, ניסיון בנהיגת שטח ולא פחות חשוב להתיידד עם החוואים המקומיים על מנת שיאפשרו לנו לעבור בשטחיהם, שטחים ופינות חמד שאינם פתוחים בפני שאר המטיילים.

הלינה בכפרים אותנטיים כמו כפר גרמני ציורי שנשאר זכר להעברת הגבולות ממלחמת העולם הראשונה.

האוכל הוא מקומי ואותנטי וכשאכלנו יחד עם המקומיים בצורת הגשה מקומית וטעם של פעם.

בהכנות שלנו הלו''ז היה צפוף מאוד, בילינו יומיים עם כל מדריך כאשר בכל יום נסענו בין 350 ל-450 ק''מ. המרחקים היו ארוכים ולשמחתנו בתקופה זאת אור היום נמשך עד 21:00 ואפילו קצת יותר ולמרות השטח המאתגר והמעניין הזמן טס ולא הרגשנו את עומס היום עד שנגענו עם הראש בכרית...

המסע שלנו היה מלמד ומאתגר בצורה בלתי רגילה, חווית נהיגה מאתגרת בצירים נעלמים ומאתגרים לנהיגה, נסיעה בדרכים בתוליות ופתיחת צירים חדשים תוך פינוי עצי ענק שנפלו וחסמו את הדרך שעברנו, שחשבו שיוכלו לעצור אותנו.... עקבות דובים ליוו אותנו לאורך הדרך במסתוריות.

לשמחתנו הצלחנו להגיע למדריך מקומי ברמה הגבוהה ביותר ולא פחות חשוב - בן למשפחת חוואים אשר מכיר את השטח עוד מינקותו ומתנהל בהרים כאילו הם חלק בלתי נפרד ממנו וכל שער של חוואי נפתח בפנינו בשמחה ובחיוך גדול כולל בתיהם הפרטיים. גולת הכותרת היתה המפגש עם בית סבו אשר בלב היער בכפר קטן כשהבית מתוחזק ע''י השכנים. הכניסה לבית בשבילנו הייתה ככניסה למוזיאון אותנטי שלא היינו יכולים להגיע אליו בדרך אחרת.


אז אם אתם רוצים לחוות את רומניה כפי שהצגנו לכם במסע מדהים כשרומניה האותנטית פרוסה לפניכם ללא הנחות ובנהיגה מאתגרת הצטרפו אלינו במסע הבא...
והאמת אנחנו מחכים למסע לא פחות מכם.

הרכבים במסע:

- טויוטה 80 (2 סרנים חיים) הילוכים, או רכב באותה הקטגוריה.

תאריכי המסעות הקרובים:

12/9/19 - 16/9/19 - עדי צפתי
3/10/19 - 7/10/19 - עדי צפתי

לצפייה בפרטי המסעות הקרובים - הקליקו כאן

תאריכי מסע החורף האתגרי:
12/11/19 - 16/11/19 - נמרוד וידר
12/12/19 - 16/12/19 -עדי צפתי
7/1/20 - 11/1/20 - נמרוד וידר
6/2/20 - 10/2/20 - עדי צפתי
10/3/20 - 14/3/20 - נמרוד וידר

לצפייה הפרטי מסעות החורף - הקליקו כאן