שטח 4X4 > כתבות > שטח

סיטרואן דה שבו סהרה אספנות במחיר לכל נפש

אתר מכירות אספנות מציע למכירה סיטרואן דה שבו סהרה 4X4 עם מנוע קדמי ומנוע אחורי במחיר "צנוע" בו אפשר לרכוש אולם תצוגה שלהם של סיטרואן 2020

1602354554762
אתר מכירות רכב קלאסי הולנדי www.erclassics.com מציע למכירה סיטרואן סהרה מודל 1964 משופצת למשעי ובמחיר "צנוע" של רק 139,000 אירו על אדמת הולנד!


למי שמועניין לקנות ולייבא ארצה יש לדעת כי בארץ, לאחר תשלום הובלה ומיסים (על הרכב ועל ההובלה) יגיע מכירה של הדה-שבו ליותר מכפליים ולכדי 1,100,000 ש"ח (כן, כן! מליון ומאה אלף ש"ח עבור סיטרואן!) מה שנותן תקווה לכל קטגורית יד 2 של סיטרואן.
קישור לכתבה מפורטת על תהליך הייבוא והתשלומים עבור רכב אספנות

כותב גבי גלזר שאיתר את המודעה ברשת:

לסיטרואן דה שבו סהרה מנוע קדימה וגם מנוע אחורה, ידית הילוכים במקום קונבנציונלי בין המושבים, אבל ידית אחת מנהלת שתי תיבות הילוכים, אחת לכל מנוע. המנוע האחורי נמצא מאחורי הגיר על מנת לשמור על סימטריות, כשרק כיוון השיניים לפני הגלגלים בכיוון הפוך, אחרת המנוע האחורי היה מסיע אחורה.
בנסיעה מנהלתית, רק המנוע הקדמי עובד למרות ששתי התיבות מחוברות לידית ההילוכים. איך זה אפשרי? שאלתם. בזכות הקלאץ' הצנטריפוגאלי של סיטרואן הגיר מנותק מהמנוע עד שזה מופעל. הפעלת המנוע השני נעשית על ידי כפתור ליד ידית ההילוכים. שני מיכלי הדלק נמצאים מתחת למושבים הקדמיים ופתחי המילוי דרך החורים שבדלתות הקדמיות.

כותב עופר אדר בכתבה באתר משנת 2001:


" הסהרה לא הייתה הצלחה מסחרית מסחררת. סיטרואן ייעדה אותן, בעיקר, לעבודה בשדות נפט ולצרכים צבאיים, אך עם תג מחיר כפול ויותר מזה של דה-שבו ''רגילה'', רק כ- 700 מכוניות כאלה יוצרו. רובן נשתמרו והן עדיין נוסעות ומהנות את בעליהן. "

קישור לכתבה משנת 2001 באתר השטח על הדה שבו סהרה

160235455686816023545593691602354563075

160235634033716023563425521602356345106160235634881416023563524311602356355491

תגובות

27 תגובות

1

אורח/ת - אריה תאומים

12 באוקטובר ב 12:16

סה"כ יוצרו 900 יחידות מהדגם.
50 מהן הגיעו לארץ הקודש, נדמה לי שלחברת הנפט "לפידות"

2

אורח/ת - David Aviel

12 באוקטובר ב 12:29

פעם אמרו שיש אחת עדיין קיימת... מעניין איפה?

3

אורח/ת - במבי

12 באוקטובר ב 19:13

יוצרו 694
יש 2 בארץ

4

אורח/ת - Charly Gotlib

13 באוקטובר ב 09:55

אם אני לא טועה בנו 693 יחידות מהדגם סהרה!
במקור היא נמכרה במחיר של בדיוק 1.500 €

5

אורח/ת - אלי זהרון

13 באוקטובר ב 09:56

היו גם מספר יחידות לחברת החשמל.הספקתי לעבוד עליהם במוסך המומחים ברחוב המסגר

6

אורח/ת - אהרון כהן

13 באוקטובר ב 09:56

יש שתיים כאלו בארץ...
עדיין לא נוסעות...

7

אורח/ת - David Aviel

13 באוקטובר ב 09:56

פעם אמרו שיש אחת עדיין קיימת... מעניין איפה

8

אורח/ת - Shimi Perez

13 באוקטובר ב 09:57

תמונה אין לי , חפש את המוזיאון בקיבוץ אייל תתקשר ותבקש לבוא לבקר

9

אורח/ת - Joy Biran

13 באוקטובר ב 09:57

יש כמה "חיות" בארץ, אכן הגיעו לחברה לחיפושי נפט... ואגב עופר, זו לא דה שבו רגילה אתה יודע.. סהרה נמכרות ב סביב 100,000 אירו במצב חדש...

10

אורח/ת - Dotan Altit

13 באוקטובר ב 09:58

יש אחת כזו אצל אספן בקיבוץ אייל , ביחד עם עוד כמה נדירות לא פחות .

11

Ogash Ofer

13 באוקטובר ב 09:59

לאספן המדובר (רני הרניק) יש שתי סהרות...

12

אורח/ת - Dotan Altit

13 באוקטובר ב 09:59

אכן , בצריף שלו יש יופי של אספנות

13

אורח/ת - Al Anz

13 באוקטובר ב 10:00

זה נראה לי רעיון טוב, שני מנועים. האם יש עוד רכבים חוץ מהדה-שבו שבאו ככה?
מה המינוס, בעצם, בשני מנועים?

14

אורח/ת - Shmuel Ludvig

13 באוקטובר ב 10:00

היתה גם פולקסווגן שירוקו שני מנועים
היום יותר קל לתאם ביניהם אבל בעידן הקרבורטור הבעיה היתה תיאום בין המנועין בקרקע קשה

15

אורח/ת - Al Anz

13 באוקטובר ב 10:00

מוצאת חן בעיניי המחשבה, שלפני היפניות, היתה אפשרות לקבל אמינות בדרך הזאת.
אתה בא בבוקר, והמצבר גמור-יש עוד מצבר במנוע השני!
אם מנוע אחד פתאום מתחמם-כבה, ותפעיל את השני!
אתה אף פעם לא נתקע. אם יש בעיה באחד מהם, סע למוסך, בעזרת המנוע השני.
מה דעתכם?

16

אורח/ת - Adir Yo

13 באוקטובר ב 10:01


תרוץ לרשום פטנט

17

אורח/ת - Al Anz

13 באוקטובר ב 10:02


יש מינוס, וזה כמובן המשקל.
חוץ מזה, יש עוד?

18

אורח/ת - אריה תאומים

13 באוקטובר ב 10:02

לפני 10 שנים, לפחות חזרתי לארץ בטיסה מחו"ל. בשדה התעופה חיפשתי איזה מגזין לקרא על מנת להעביר את הזמן. לקחתי את אחד המגזינים של רכב פשוט כי על הכריכה הייתה תמונה של דה שבו. כתבת הנוש באותו החדש היי.תה דה שבו סהרה. כשהתבוננתי בתמונה קלטתי שהמספר של הרכב המצולם הוא ישראלי. ואכן, בפתיח נכתב שהם חיפשו דה שבו סהרה נוסעת לצורך הכתבה ואיפה מצאו אותה?? בארץ הקודש. ככל שאני יודע הדה שבו הזו "ירדה" מהארץ

19

אורח/ת - משה פרחי

13 באוקטובר ב 10:05


כשהייתי ילד היו לנו 3
אחת של אמא
אחת של אבא
ואחת לחלפים.
היו לנו הרבה הרפתקאות בדה שוו, כולל נסיעה מטורפת לדהב שבסיני אי שם בשנות ה-70' (במאה הקודמת) - 3 מבוגרים עם שני ילדים קטנים (אחי ואני).

20

אורח/ת - Shay Erez

13 באוקטובר ב 10:05

כל המכוניות של ההורים שחשבנו עליהם איזה טרנטה היינו היום דוקרים מישהו בשביל שיהיה לנו אותם בחזרה

21

אורח/ת - Boaz Inbal

13 באוקטובר ב 10:08

הייתי נוסע עם כזה לבית ספר,
בימי חורף הוא לא הניע בקלות אז אני בערך בן 9 יושב מול ההגה, מושך את ידית הצ׳וק ודוחף את הדוושה בעוד אמא שלי מסובבת את המנואלה מבחוץ

22

אורח/ת - ניב סופר

13 באוקטובר ב 10:09

יש אחת כזאת בארץ, משופצת ונדירה, עם מנוע קידמי ואחורי. צילמתי בשנה שעברה במוזיאון הרכב ע"ש קרן סהר בסדנת הרכב של אורי סהר בקיבוץ אייל

23

Ogash Ofer

13 באוקטובר ב 10:11

24

Ogash Ofer

13 באוקטובר ב 10:12

שרטוט שהעלה רפי לין:

25

אורח/ת - אביענת

13 באוקטובר ב 10:14

בדה שבו ככלל יש מפתח גלגלים שמשמש מנואלה כך שאין בעיית מצבר. כמו כן הדה שבו מקוררת אוויר כך שגם בעיית החימום לא קיימת.
להשכלה כללית תרגום השם הוא 2 סוסים.

26

אורח/ת - Nino Ben

13 באוקטובר ב 20:31

גם לנצ'ה עשו טרווי אחת עם שני מנועים קצת לפני הגולף

27

אורח/ת - מומחה

13 באוקטובר ב 20:58

מיותר לחלוטין לא שווה לגרוטאה