רכב כבד > קטלוג משאיות 2021

משאיות פורד 2021

image

חטיבת המשאיות האירופאית של פורד פעלה במשך עשרות שנים תחת כנפיה של חטיבת פורד בריטניה, אך בשנת 1987 נמכרה החטיבה לאיווקו האיטלקית והמהלך העשור שלאחר מכן נעלמו משאיות פורד מהשוק האירופאי. עם זאת, המשיכה פורד למכור משאיות ברחבי העולם מעבר לשוק האמריקאי, בעיקר בשווקים מתפתחים.

את הקאמבק של פורד לשוק המשאיות באירופה ביצעה החברה בשנת 2013 כשהציגה את פורד קרגו החדשה (כשמה של המשאית האחרונה שלה משנות ה-80'), כשהפעם ייצרה שיתוף פעולה עם חברת אוטוסאן הטורקית. אוטוסאן היא שותפה של פורד מאז 1959 בייצור רכבים פרטיים, ובעשורים האחרונים גם מייצרת את הדגמים המסחריים הקלים של פורד לשוק האירופאי. פורד תרמה למיזם תמיכה פיננסית וטכנולוגית, כאשר אוטוסאן מביאה למשוואה את מערך הייצור והפיתוח. מאז 2013 הציגה החברה באופן עיקבי מגוון גדול של משאיות מפיתוח עצמאי מלא לשלל משימות תובלה ותעבורה.

פסגת שיתוף הפעולה הגיעה עם סדרת ה-F MAX שהפתיעה וזכתה בתואר משאית השנה באירופה לשנת 2019, ומיישרת קו מבחינה טכנולוגית ועיצובית מול מיטב המתחרות בקטגוריית הראשים הגוררים במשקל כבד.

משאיות פורד חזרו לישראל בשנת 2019, הפעם על ידי חברת DMC שהיא שותפות בין קבוצת דלק מוטורס, המייבאת גם את דגמי המכוניות של פורד, לבין חברת הציוד ההנדסי הכבד קומסקו. בשלב ראשון התבסס מערך השירות של משאיות פורד על זה של קומסקו, אך לרגל החזרה לשוק הישראלי הוקם עבור המותג מרכז שירות ולוגיסטיקה ראשי בצור יגאל. בנוסף לו מציאה DMC גם מערך של עוד חמישה מוסכי שירות לצד מוקד שירות וניידות חילוץ ותיקוני דרך הזמינות 24 שעות ביממה.

image

יבואן: DMC
אתר: www.dmctrucks.co.il

דגמי משאיות פורד בישראל:

פורד 1833

פורד 2642

פורד 4148

פורד F MAX

תגובות

0 תגובות