רכב כבד > קטלוג משאיות 2021

משאיות סקניה 2021

image

יצרנית המשאיות סקניה חוגגת השנה 110 שנים כיצרנית משאיות, אך שורשיה מגיעים עד שנת 1891 כשהחלה את דרכה כיצרנית אופניים. כיום סקניה היא אחת מיצרניות המשאיות, האוטובוסים ומנועי הדיזל הגדולה בעולם עם מפעלי ייצור באירופה, אסיה ודרום אמריקה כשהיא חלק מקבוצת Traton המאגדת תחתיה גם את מאן וחטיבת הרכב הכבד של פולקסווגן. לסקניה מעמד עצמי בקבוצה, כשהיא מפתחת בעצמה את הפלטפורמות והמנועים של משאיותיה.

לסקניה מגוון גדול של סדרות משאיות ממשימות חלוקה ועבודות עירוניות ועד לראשי גורר למשקלים של 200 טון ויותר.היא אחת החלוצות בפיתוח מערכות הנעה חשמליות מלאות לרכב כבד, אך בנוסף מציעה גם משאיות בעלות הנעה היברידית והנעת גז טבעי. אחת מנקודות החוזק המבליטות את סקניה בשוק המשאיות הוא טכנולוגיית המנועים של החברה שהיא מהמתקדמות בנמצא.

היבט אחד של טכנולוגיית המנועים של סקניה בא לידי ביטוי בידידותיות לסביבה, כאשר באופן חלוצי יישמה החברה את טכנולוגיית ה-SCR Only ללא מערכת EGR והתוצאה היא עמידה בתקני זיהום האוויר המחמירים ביותר, ללא פגיעה בביצועים ובתפוקת המנוע. לקראת שנת 2021 עברו מנועי החברה תהליך שדרוג ואופטימציה לשיפור יעילות הבעירה בזכותו עלו הספקי המנועים ב-3%, כשלצד הושג שיפור של 6% בצריכת הדלק הממוצעת. בנוסף, באופן ייחודי בעולם המשאיות, מציעה החברה בסדרות R ו-S מנוע V8 בנפח 16.4 ליטר המצטיין בנתוני תופקה ומומנט מרשימים, ועם זאת צריכת הדלק לא נופלת ממנועי שישה צילינדרים. מנוע ה-V8 המוצע מהספק של 530 כ"ס, ובגרסתו הבכירה מספק 770 כ"ס ומומנט של 3700 נ"מ, מה שהופך אותו למנוע החזק ביותר כיום במשאית סדרתית והבחירה למשימות גרירה מסובכות במשקלים קיצונים.

משאיות סקניה משווקת בישראל על ידי קבוצת "מקס משאיות" שמציעה מערך מוסכי שירות בפריסה ארצית שירותי חילוץ ותיקוני דרך.

image


יבואן: מקס משאיות

אתר אינטרנט: https://maxtb.co.il

טלפון: 08-8567333


דגמי סקניה בישראל:

סקניה סדרה L

סקניה סדרה P

סקניה סדרה G

סקניה סדרה R

סקניה סדרה S

תגובות

0 תגובות