רכב כבד > קטלוג משאיות 2021

משאיות הינו - טויוטה 2021

image

חברת הינו החלה את דרכה יצרנית משאיות מנועי דיזל וציוד כבר בשנת 1942, ולאחר מלחמת העולם השניה החלה לייצר גם מכוניות נוסעים קטנטנות שהיו מוכרות גם בישראל בשם קונטסה. בשנת 1963 נרכשה הינו על ידיה טויוטה ומהר מאד חזרה להתמקד ביצור משאיות והפכה לחטיבת הרכב הכבד של מי שתהפוך ברבות הימים להיות יצרנית הרכב הגדולה בעולם.

כיום הינו - טויוטה היא יצרנית המשאיות השניה בגודלה ביפן המעסיקה 35 אלף עובדים ומייצרת מגוון גדול של משאיות לכל משימה ומשקל, אך גם אוטובוסים ומנועי דיזל תעשייתיים, אותם היא משווקת ב-90 מדינות ברחבי העולם. כחלק מקבוצת טויוטה, גם הינו שמה דגש גדול על איכות הסביבה תוך שיפור תהליכי הייצור ושימוש בחומרים ממוחזרים. הינו שמה לעצמה מטרה להגיע להפחתה של 90% בפליטת ה-CO2, ולשם היא משקיעה בפיתוח ויישום של טכנולוגיית הנעה היברידית והייתה מהחלוצות להטמיע טכנולוגיה זו בעולם הרכב הכבד. בנוסף מציעה הינו דגמים בעלי הנעת היברידית "פלאג אין" המאפשרת טעינת מצברים ונסיעה לטווח של עשרות ק"מ באמצעות חשמל, דגמים חשמליים מלאים ומפתחת משאיות בטכנולוגית תא דלק מימני.

בישראל נכנסה הינו - טויוטה לשוק משאיות החלוקה הקלות והיא משווקת על ידי יוניון רכב תעשייתי, (מקב' יוניון מוטורס יבואנית טויוטה), המיישמת דרכי שיווק מעולם מכוניות הנוסעים. כך למשל מוצע לרוכשים מסלול ליסינג תפעולי הכולל טיפולים ותיקונים שוטפים במוסכי רשת היבואן, כיסוי ביטוחי מלא, אגרת רישוי ורכב חלופי. בנוסף מציעה יוניון גם מסלול ייחודי של השכרת משאיות לטווח קצר או ארוך, בתצורות הובלה או קירור, עבור עסקים שלא יכולים להתחייב לרכישה מלאה. מערך השירות של משאיות הינו בישראל כולל 11 מוסכי רשת ברחבי הארץ, מוקד שירות טלפוני 24 שעות ושירותי חילוץ וגרירה.

image

יבואן: יוניון מוטורס
אתר: www.hino.co.il

משאיות הינו בישראל:

הינו סדרה 300 5.5 טון

הינו סדרה 300 7.5 טון

תגובות

0 תגובות