רכב כבד > קטלוג משאיות 2021

משאיות מרצדס 2021

image

מרצדס היא מיצרניות הרכב הוותיקות ביותר בעולם, ואל תחום המשאיות היא נכנסה באמצע שנות ה-20'. כיום חטיבת המשאיות שלה מספקת פתרון כמעט לכל סוג של תובלה יבשתית, החל מדגמי ואן קלים ועד דגמי משאיות למשקלים של 200 טון ויותר, משאיות לשימוש צבאי ודגמי יונימוג לעבודות בתנאי שטח קיצוניים.

מרצדס מיצבה את דגמי המשאיות שלה ברבות השנים כמובילות בכל הקשור ליישום טכנולוגיות מתקדמות. בתחום המכאני, לצד מגוון עצום של מנועים ותיבות הילוכים בהספקים גבוהים, במרצדס משקיעים מאמצים בפיתוח משאיות בעלות יחידות הנעה ירוקות לא מזהמות המתבססות על טכנולוגיות הנעה חשמלית מלאה, עם טווחי נסיעה של 200 ק"מ עד 500 ק"מ באף יותר מכך בעתיד הקרוב. בדור המשאיות החדש שלה מטמיעה מרצדס יישומים טכנולוגיים היישר ממכוניות הנוסעים היוקרתיות שלה. יישום אחד הוא בממשק התפעול לנהג המשלב מסך דיגיטלי עם תצוגה משתנה כלוח מחוונים, יחד עם מסך מגע אינטראקטיבי לצידו לתפעול מערכות הרכב השונות.

היישום השני והחשוב אף יותר הוא בתחום הבטיחות, כאשר מרצדס היא מהראשונות בענף הרכב הכבד לפתח ולהטמיע בדגמיה מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות מבוססות רדאר ומצלמה. מערכת ה-ABA 5 מאפשרת זיהוי תנועה והולכי רגל וביצוע בלימת חירום עצמאית בעת הצורך, ופועלת כחלק מבקרת שיוט אדפטיבית המקלה על הנהג בנהיגה ארוכה וממושכת. מרצדס חלוצה ביישום מצלמות צד היקפיות המחליפות את מראות הצד ומציגות את הנעשה על גבי מסכים בתא הנהג. מצלמות אלו תורמות גם לבטיחות וגם לאווירודינמיות, מה שמתפרש לכדי שיפור בצריכת הדלק.

משאיות מרצדס משווקת בישראל באופן בלעדי על ידי קבוצת כלמוביל, המשווקת גם את משאיות פוסו הנמצאת בבעלות דיימלר (חברת האם של מרצדס). כלמוביל מטפחת את המיתוג היוקרתי והטכנולוגי של משאיות מרצדס גם בישראל, והייתה מהראשונות להביא ארצה ולשלב בענף ההובלה את משאיות האקטרוס כשהן מצוידות במערך מערכות הבטיחות אקטיביות המתקדמות. כחלק ממערך השירותים המקיפים ללקוחותיה מציעה כלמוביל "את מעטפת שירות Colmobil pro הבלעדית והמתקדמת, הכוללת מגוון פתרונות חדשניים: ליסינג תפעולי שירות 7/24 פתרונות מימון טרייד אין הסכמי אחזקה.

image


יבואן: כלמוביל

אתר: www.colmobil-commercials.co.il

צור קשר: מוקד ההובלה של כלמוביל

התקשרו: 3247*



משאיות מרצדס בישראל:

מרצדס ספרינטר 5 טון

מרצדס אטגו

מרצדס ארוקס

מרצדס אקטרוס

תגובות

0 תגובות