רכב כבד > קטלוג משאיות 2021

משאיות וולוו 2021

image

חברת וולוו השבדית הוקמה בשנת 1915 ונכנסה לענף הרכב המתפתח בשנת 1927, כששנה לאחר מכן כבר החלה בייצור משאיות. חטיבת המשאיות של וולוו נפרדה מחטיבת הרכב בשנת 1999, אך מטה החברה ומרכז הפיתוח העיקרי ממשיך עד היום לשכון בעיר גטנבורג בו הוקמה החברה.

כיום וולוו מייצרת משאיות, אוטובוסים, ציוד הנדסי כבד ומנועי דיזל בתשעה מפעלים ברחבי העולם. קבוצת וולוו נחשבת ליצרנית המשאיות השניה בגודלה בעולם, עם היקף ייצור שנתי של כ-190 אלף משאיות כשהיא מחזיקה בבעלותה גם את חטיבת המשאיות של רנו, את יצרנית המשאיות האמריקאית מאק ויצרנית המשאיות היפנית UD, ומחזיקה ב-45% מהבעלות על חטיבת הרכב המסחרי של דונגפנג הסינית. וולוו מציעה בעולם מגוון גדול של משאיות בהתאמה לשווקי היעד השונים, כוללל סדרות משאיות ייעודיות עם תא מנוע נפרד עבור השוק האמריקאי, אך משתפת בכולן את הבסיס הטכנולוגי והמנועים אותם היא מייצרת.

אחד מהדגלים הטכנולוגים של וולוו במשך שנים ארוכות הוא בתחום הבטיחות. בשנים האחרונות וולוו היא מהחלוצות בפיתוח ויישום מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות לסיוע לנהג, בהן מערכות למניעת סטיה ושמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית ומערך מצלמות היקפי.

משאיות וולוו משווקות בישראל על ידי קבוצת "מאיר" שהיא רחת מהוותיקות בענף הרכב בישראל המחזיקה גם בזיכיון ליבוא משאיות רנו. חברת "מאיר" מציעה ללקוחות וולוו שלושה מסלולי רכישה ושירותים מקיפים בהתאם לצורכיהם: הסכם טיפולים רגיל לתחזוקה שוטפת, הסכם אחזקה הכולל גם את עלות התיקונים ושירות תיקוני דרך מסביב לשעון והסכם ליסינג מלא הכולל גם שירותי רישוי, ביטוח מלא ומשאית חלופית בעת הצורך.

באופן ייחודי בשוק המשאיות בישראל מציעה "מאיר" אפליקצית שירות הנקראת IMS המנטרת ומנתחת את המידע המתקבל ממחשב המשאית ומאפשרת לנהג לשפר את צריכת הדלק וסגנון הנהיגה, להתריע על תקלות, לנהל את שגרת הטיפולים ולנפק דו"ח אישי על הרגלי הנהיגה. לקבוצת "מאיר" מוקד שירות 24/7 ומערך שירות הכולל 12 מוסכים רשת ברחבי הארץ.

image


יבואן: מאיר חברה למשאיות

אתר: www.volvotrucks.co.il

מוקד טלפוני: 5789*

דוא"ל: MayerGroup.Telemeeting@glassix.net



משאיות וולוו בישראל:

וולוו FL

וולוו FE

וולוו FM

וולוו FMX

וולוו FH

תגובות

0 תגובות