שטח 4X4 > כתבות > חדשות

Mobile-key לכל רכב בישראל

חברת COBRA משיקה את טכנולוגיית Mobile-key, פתיחת וסגירת הרכב, התנעת הרכב וכיבוי המנוע ללא צורך במפתח הרכב, והכל באמצעות אפליקציה ייעודית מהסמארטפון - האם זה הסוף למפתחות הרכב?

image

תופעת שכחת מפתחות הרכב ואיבודם, נפוצה בקרב בעלי רכבים כאשר שכפול מפתח מקורי הוא עניין יקר ויכול לנוע בין 1,000 ₪ ועד 4,000 ₪ בהתאם ליצרן הרכב, כך שהודות לפיתוח החדשני של Mobile-key, מהיום אין צורך במפתחות המקוריים של הרכב.

חברת COBRA, השיקה את Mobile-key - דרך חדשנית לפתיחת ולנעילת הרכב באמצעות הסמארטפון. מדובר במוצר after market המאפשר לבעלי רכב חדש, שמניעים את הרכב באמצעות כפתור ( keyless ) ומאפשר פעילות זהה של פעולות השלט המקורי באפליקציה ייעודית. הפתרון הטכנולוגי כולל פתיחת ונעילת דלתות, הנעת הרכב, פתיחת תא מטען והבהוב, אורות גבוהים בהתאם למפרט יצרן הרכב, כפי שמתאפשר ברכבי היצרנית טסלה וברכבי יוקרה של יצרניות נוספות.

Mobile-Key המושתת על טכנולוגיית BLE מאפשר לאפליקציה לפעול במרחק קליטת בלוטות' בקרבת הרכב, עד רדיוס של 15 מ"ר בסביבה בנויה. מערכת זו מאובטחת ופועלת באמצעות Bluetooth כשהתקשורת עם האפליקציה מוצפנת ומאובטחת בפרוטוקול בתקן של 256 ביט. חשוב להדגיש כי עם התקנתה של טכנולוגיה זו, השימוש במפתח אינו מתבטל, כך שעדיין קימת האופציה בכל זמן נתון לפתוח את הרכב באמצעות שלט / מפתח.

הודות לפעילות זהה של יכולותיו של שלט הרכב המקורי, אין צורך להסתובב עם השלט / keyless בשגרה. פיתוח כחול לבן זה, מאפשר אף לשתף מפתחות של mobile key לניידים סלולריים אחרים עד חמישה משתמשים נוספים ובתוך כך גם לבטלם בנוחות באמצעות האפליקציה וכרטיס ה- MKEY. פתרון זה כולל מודול המדמה למעשה את השארת מפתח הרכב בשירותי valet parking בחניון.

מחיר מומלץ לצרכן: 1,190 ₪ בתוספת מע"מ. עלות המערכת כוללת התקנה בבית הלקוח ואורכת כ-60 דקות (לא כולל מיגון).

אפליקציית M- key הייעודית זמינה להורדה במכשירי אפל IOS ואנדרואיד השונים.

image