לייף סטייל > סטייל

טומי הילפיגר בקולקציית אביב קיץ 2021

בית האופנה האמריקאי טומי הילפיגר משיק קולקציית אביב – קיץ 2021 בהשראת החופים, האקלים, האדריכלות, התיירות הענפה והתרבות התוססת של העיר מיאמי. אווירת החופש השמחה והצבעונית מתבטאת במגוון צבעי פסטל

קולקציית אביב – קיץ 2021 של בית האופנה האמריקאי טומי הילפיגר, מעוצבת בהשראת החופים, האקלים, האדריכלות, התיירות הענפה והתרבות התוססת של העיר מיאמי. אווירת החופש השמחה והצבעונית מתבטאת במגוון צבעי פסטל שמהווים את הסיפור המרכזי בקולקציה. בית האופנה טומי הילפיגר מסכם כמו כולם שנה מפתיעה ומורכבת, אך מבקש להסתכל קדימה ולחגוג את האביב. הצבעים המזוהים עם המותג - אדום, כחול ולבן של דגל ארה"ב - זזים הצידה ומפנים את הבמה לטובת גווני תכלת, ורוד בייבי וירוק מנטה.

161892461329316189246144451618924657604

אחרי שיתופי פעולה מדוברים עם נהג פורמולה 1 לואיס המילטון והשחקנית והזמרת המוערכת זנדאיה
טומי הילפיגר מעניק דגש מיוחד לנושא ה-Diversity, תחום שבו נחשב טומי הילפיגר לחלוץ בתור המעצב הראשון ששם זרקור על מאבקים כמו שוויון זכויות לקהילת השחורים בארה"ב, קהילת הטראנסג'נדרים ועוד.


ואחרי שנה מאתגרת, מעודד בית האופנה את הקהילה שלו לעצור לרגע ולהעריך את הדברים הקטנים בחיים, לחייך, לשמור על אופטימיות ובעיקר לשמור על הטבע ואיכות הסביבה. בהשראת המסרים הללו מושקת קולקציית קפסולה מיוחדת מבית טומי ג'ינס. כל הפריטים בקולקציה עשויים מ-100% חומרים ממוחזרים ומיוצרים בתהליך הכולל טכניקה חדשנית של הדפסה ירוקה.

הקולקציה מציגה חולצות, סווטשירטים ומכנסי טרנינג עם עיצובים באווירת פיס אנד לאב בגוונים רכים ובהדפסי טאי-דאי. הלוגו המוכר של טומי הילפיגר משתלב עם הסלוגן של הקולקציה בלוגו חדש הכולל סמיילי אדום עם לבבות ולצדו גלובוס עגול של כדור הארץ. העיגולים החייכניים שמשתלבים בכל הפריטים משדרים חיוביות עם קריצה ילדותית ושמחה. הקולקציה מיועדת לנשים ולגברים והיא תגיע לארץ במהלך חודש אפריל.

בגזרת נעלי גברים של טומי הילפיגר
הסניקרס של טומי הילפיגר היו מאז ומתמיד מאוד פופולריות אצל גברים, אך העונה הוענק דגש מיוחד לנושא, שבא לידי ביטוי בהתרחבות של היצע הדגמים. חובבי הסניקרס הקלאסיות ייהנו ממבחר נעליים במראה מעודן, נעליים עם טוויסט או נעליים במראה נקי. אלו שמחפשים סניקרס אופנתיות ייהנו מדגמים צבעוניים במראה רטרו, המעוצבים בסגנון נעלי ריצה וכוללים חיתוכים וטקסטורות המעניקים להם מראה ייחודי.

אגף הנעליים לגברים כולל מוקסינים מעור ומזמש לחובבי המראה האלגנטי והמוקפד. הקולקציה מציגה גם מגוון כפכפי גומי ממותגים, הפתרון המושלם עבור הגבר הישראלי שמחפש איך לשרוד בשלום את ימי הקיץ החמים מבלי לוותר על הסטייל.

161892433527816189243383581618924341790

בגדי הים של טומי הילפיגר לגברים

מתמקדים בגזרת הבוקסר שנחשבת לגזרה האהובה והמבוקשת אצל הגבר הישראלי, שמחפש בדרך כלל בגד ים באורך המדויק – לא בסגנון ברמודה אך גם לא קצר מדי – בצללית נינוחה המונחת על הגוף בצורה מחמיאה וקולית.
הדגמים המובילים מציגים שימוש בצבעי המותג או בלוגו לצד דגמים עם הדפסי מונוגרמה מתוחכמים במראה אול-אובר. ניתן לראות מגוון בגדי ים המעוצבים בהשראת עיר החופש מיאמי, הנושא המרכזי סביבו מושקת הקולקציה, עם הדפסים באווירה טרופית של עלי דקלים בגוונים שונים. גם פה משתלבים הדגמים עם טי-שירטס וכפכפים מבית המותג, ומשלימים יחד מראה מושלם לקיץ.

טווח מחירים:
ביגוד: 99-2649 ₪
בגדי ים: 199-499 ₪
נעליים: 139-749 ₪
אביזרים: 89-2249 ₪

הקולקציה תימכר בחנויות הדגל של המותג – רמת אביב, שרונה ת"א, שדרות ממילא, קניון הזהב, נצרת, אילת, ים המלח ובאתר פקטורי54

@Factory54
@TOMMYHILFIGER

תגובות

0 תגובות