שטח 4X4 > מבחני דרכים > מבחנים השוואתיים

טנדר איסוזו די-מקס 2021 מול ה-D-max היוצא

16 שנים מוביל האיסוזו דימקס את המכירות בשוק הטנדרים הקטנים (רישיון ב') בישראל, עכשיו משיק היצרן את הטנדר החדש גם בישראל ואנחנו הצלחנו לקחת את טנדר ההדגמות הישן, רגע לפני שנמכר, לסרטון השוואתי למול הדי-מקס החדש, מודל 2021

D -max דור שלישי בישראל

18 שנים לאחר שאיסוזו הציגו (2002) את הטנדר רב המכר שלהם, הוצג בתיאלנד - ארץ הייצור ושוק חשוב מאוד לטנדרים הדור השלישי של ה-D-max. מתחילת 2021 הדי-מקס נמכר גם בישראל בכמה רמות גימור, הנעה אחורית או הנעה כפולה ותא נהג בודד או כפול כשהיצרן מצהיר על ארבעה שיפורים בולטים: שיפור היכולת הדינאמית, שיפור במראה החיצוני, שיפור בפנים הרכב ברמת הגימור ובאיכות החומרים והוספת מערכות בטיחות מתקדמות בכל הגרסאות! יצאנו לבדוק ולהשוות בין הדור הנוכחי לדור היוצא של איסוזו די-מקס בעל הנעה כפולה.

image

מידות ומנוע

הדגם החדש של האיסוזו די-מקס מרווח וגדול יותר בתא הנוסעים - בסיס הגלגלים גדול ב-3 ס"מ מהדור השני, ובסך הכל 312.5 ס"מ; הרוחב גדל ב-1 ס"מ ל-187 ס"מ; הגובה נשאר ללא שינוי - 179 ס"מ. האורך הכולל קצר ב-3 ס"מ בגרסת תא-נהג הכפול, ואורכו מפגוש לפגוש - 526.5 ס"מ.
מרווח הגחון של גרסת ההנעה הכפולה היא 24 ס"מ וגרסת תא-נהג יחיד המשווקת רק עם תיבה ידנית והנעה אחורית מרווח הגחון קטן ב-4 ס"מ. זווית גישה של 30.5 מעלות (שיפור מ-30 מעלות). זווית נטישה של 23.9 מעלות (שיפור מ- 22.7 מעלות).

המנוע נשאר טורבו-דיזל 1.9 ליטר המספק 163 כ"ס ב-3600 סל"ד ועם מומנט של 36.7 קג"מ בטווח של 2000-2500 סל"ד ועם הצהרת יצרן על התאמות ושיפורים בתוכנה ובמשאבות. התיבה האוטומטית או התיבה הידנית בעלות 6 הילוכים, עם הנעה אחורית או כפולה ובשתי רמות הגימור הגבוהות גם נעילת דיפרנציאל אחורי נשלטת נהג (כפתור).

כושר העמסה על הטנדר בתוך ועל הטנדר של 1,090 ק"ג וכושר גרירה שמגיע עד 3.5 טון.

image

מערכות בטיחות מתקדמות

האיסוזו הוא הטנדר ראשון בישראל שמשווק עם מערכות בטיחות מתקדמות בכל גרסאותיו! כך שגם הגרסה הבסיסית והזולה זוכה לרמת בטיחות גבוהה.
הדי-מקס זכה בחמישה כוכבי בטיחות במבחן הבטיחות הנחשב של יורו NCAP.
בכל הגרסאות ורמות הגימור יש לדי-מקס בלימה אוטונומית, התרעה וגם תיקון סטייה מנתיב.
בשתי רמות הגימור הנמוכות שבע כריות אוויר;
ברמת הגימור - LS+ גם בקרת שיוט אדפטיבית;
וברמות הגימור הגבוהות - פרמיום LS ופרמיום LSE, גם ניטור שטחים מתים ותוספת כרית לכדי שמונה כריות אוויר.

image

גרסאות

איסוזו דימקס החדש מוצע בשבע גרסאות עם הנעה אחורית או הנעה כפולה ועם תא נוסעים בודד (שתי דלתות) או כפול (ארבע דלתות).
חשוב לדעת כי רק לדי-מקס מערכות בטיחות מתקדמות בכול רמות הגימור, מסך מולטימדיה מקורי ברזולוציית HD, הגה חשמלי מתכוונן ועוד.

image

איסוזו דימקס 2021 - מחירון :

S - תא-נהג יחיד, ידני, הנעה אחורית – 195,000 שקלים
S - תא-נהג כפול, ידני, הנעה אחורית – 205,000 שקלים
S - תא-נהג כפול, ידני, הנעה כפולה – 230,000 שקלים
LS+ - תא-נהג כפול, אוטו', הנעה אחורית – 233,000 שקלים
S+ - תא-נהג כפול, אוטו', הנעה כפולה – 248,000 שקלים
פרמיום LS - תא-נהג כפול, אוטו', הנעה כפולה – 266,000 שקלים
פרמיום LSE - תא-נהג כפול, אוטו', הנעה כפולה – 267,000 שקלים

Isuzu D-Max 2021 V D-Max 2019 Road Test


1620900067318

1620900064623162090006517016209000658051620900066688162090006807316209000689981620900069910



image

תגובות

10 תגובות

1

אורח/ת - אבק דרכים

24 במאי ב 21:43

רק סובארו טנדר 1979 או לחילופין פג'ו 404.

2

הרון

24 במאי ב 23:17

אחלה סקירה עופר !
אחרי התלבטות בין רנגלר לדי-מקס...
כנראה די-מקס

3

Ogash Ofer

25 במאי ב 06:17

הרון כתב/ה:
"

אחלה סקירה עופר !
אחרי התלבטות בין רנגלר לדי-מקס...
כנראה די-מקס

"
תודה. איזו התלבטות... שני קצוות של שימושיות. אבל שמח שעזרתי. 😀

4

Ogash Ofer

25 במאי ב 06:18

אורח/ת - אבק דרכים כתב/ה:
"

רק סובארו טנדר 1979 או לחילופין פג'ו 404.

"
אותי אתה לא צריך לשכנע.
ברור שעדיף ״גרוטאת״ אספנות. כזו שאתה יכול לתקן בעצמך ובעיקר כזו שתענוד בכלל שהגדיר אבי ז״ל: ״תשקיע באופנועים ובמכוניות וחא ישאר לך כסף לסמים״ 😉

5

אורח/ת - יאיר

25 במאי ב 12:49

בכסף הזה כבר אפשר לקנות טיוטה היילקס,אז למה לקנות סוג ב'

6

אורח/ת - 200 אלף חחחח

25 במאי ב 17:21

חד קבינה, הנעה אחורית והילוכים שרק יעזור לנו מהגזל של הישראלים

7

Ogash Ofer

25 במאי ב 18:40

אורח/ת - יאיר כתב/ה:
"

בכסף הזה כבר אפשר לקנות טיוטה היילקס,אז למה לקנות סוג ב'

"
אין ספק שטויוטה זה טנדר נהדר.
ובכול זאת לדימקס בכול רמות הגימור/מחיר יש מערכות בטיחות מתקדמות - שזה חשוב מאוד!
והדימקס הוא אלוף המכירות בישראל מזה 16 שנים, כנראה גם בזכות המחיר.

8

אורח/ת - יואל

06 ביוני ב 07:44

לדעתי כיום כל הטנדרים ברמות האיכות שלהם טובים באופן אישי רכשתי מיציבושי טירטון הטנדר משמש אותי לעבודתי וכמובן גם לטיולי שטח וממש עושה עבודה ואמינות ניפלאים

9

אורח/ת - למגיב -5.

06 ביוני ב 18:34

כי לאחר 27 שנים של נסיון עם איסוזו,אני יודע שהוא טוב יותר מהטויוטה ועם מכניסים את שיקולי המחיר,אז בכלל...

10

אורח/ת - ריאלי

12 ביוני ב 17:35

כלי נחמד המחיר לא סביר ויקר עד מדי