לייף סטייל > יין ואלכוהול

חווית קניית יין מקורית בחנות דון ג'וזפה

דון ג'וזפה, חנות קונספט לקניית יין נפתחה ברחוב הארבעה בתל אביב
תוכלו לרכוש יינות ומעדנים ותוכלו גם להישאר ולבלות במקום עם בקבוק היין
למבלים במקום יוצע תפריט יינות בכוסות שיכלול כ 20 בקבוקי יין משתנים במחיר של עד 30 ₪ לכוס.

דון ג'וזפה, חנות קונספט מגדירה מחדש את חווית קניית היין והבילוי סביבו, נפתחה להרצה ברחוב הארבעה.

למבלים במקום יוצע תפריט יינות בכוסות שיכלול כ 20 בקבוקי יין משתנים במחיר של עד 30 ₪ לכוס!
ואל תחשבו שמדובר ביינות קזואל, תוכלו להנות במחיר הנגיש הזה מיינות כמו מרקוס מוליטור, ריזלינג יבש, פרחוני מרענן וכיפי, כוס אחרת של יקב סגל, קדומים דבוקי. זן מקומי עם שורשים וסיפור של תעשייה בהתפתחות, יין של מרטין קודס, אלבריניו מריאטה, קליל עשיר ומינרלי עם מליחות מגניבה ועוד יינות רבים אחרים.
לצד תפריט הכוסות יוצע בעתיד הקרוב למבלים בפיאצה גם תפריט כריכים מגוון אשר יכלול כריכים כמו כריך אסאדו, כריך נקניקית קצבים, כריך מקסיקני עם קורנביף, פלוט סרוולד, כריכי גבינות בוטיק ועוד.

החנות – מתחם רחב ידיים הכולל קיר יין מרהיב שנראה כמעט אינסופי, קיר מעדניית דלי שכולל פלטות גבינות, נקניקים ומעדנים
באמצע בר רחב ידיים.

דון ג'וזפה דוגלת באירוח אישי, את המבלים ומבקרים מקבלים סומליה ודיילי המקום שיסיירו אתכם בין היינות והמעדנים
סדנאות וטעימות – בראש הצוות המקצועי של החנות עומד הסומליה אפי כוץ, המוכר לחובבי היין כמי שהיה הסומליה הראשי של מלון הלייף הירושלמי ממילא ומסעדותיו, אשר ייצור יחד עם צוות המקצועי שגייס גם אירועי יין לקהל מקצועי ולקהל הרחב של טעימות רוחב, השקות של יינות חדשים, טעימות נושא ומפגשים יין אחרים.

לצידו של אפי תוכלו למצוא את עדי קורולקר אשר אמון על חווית האירוח ובילוי בחנות וב wine garden בפיאצה הפונה לככר גבעון.

דון ג'וזפה - מה מקור השם

מאחורי מיזם היין החדש עומדים המסעדנים והיזמים הותיקים אייל חסיד (טפאו, כחול ועוד), אסף אבוטבול (קבוצת קמפאי, ברים סי או אייל אל וbff2pay). השניים חברים ותיקים ובמהלך השנים באחד מטיולי היין המשותפים שלהם הגיעו השניים ליצרן יין קטן באזור היין של סיציליה. אי שם במורדות הר האתנה בין כרמים ויקבים פגשו באחה"צ אחד יצרן קטנטן, דון ג'וזפה שהכניס אותם לגינה קסומה, מוקפת צמחיה והגיש להם נייר קטן שכלל פירוט של 4 סוגי היין אותם הוא מייצר ושני המנות שהכינה היום אשתו ורוניקה. זה היה אחה"צ קסום, טעים ושמח שאנו זוכרים מאז. במיוחד את העובדה שכוס יין עלתה 1.9 יורו בלבד. את אותה חוויה משוחררת ונגישה מבקשים השניים לתרגם ולהעניק במקום החדש.

הדלי

בדלי של דון ג'וזפנה תוכלי לקנות מגוון מעדנים, ממרחים, כבושים אבל בעיקר גבינות ונקניקים. לטובת המבלים בפיאצה ולטובת אלו שמעדיפים מגוון יהיה ניתן ממש בעתיד הקרוב גם לרכוש פלטת גבינות ו/או פלטת שרקוטרי. פלטת גבינה זוגית : גבינת גאודה פסטו, גבינת גאודה עגבניות שמש, מנצגו, גבינת פרובולה איטלקית, ריבת בצל וקרקרים (69 ₪), פלטת שרקוטרי זוגית : נקניקיית ברלין, קבנוס, כתף בקר, קורנביף, סרוולד וסלמי איטלקי בלווי חרדל וקורני שונים (79 ₪).

דון ג'וזפה, רחוב הארבעה 16 ת"א. טלפון: 051-2288416

תגובות

0 תגובות