לייף סטייל > טיפוח ובישום

משחת שיניים Oral-B לשיניים וחניכיים רגישות

מותג Oral-B משיק את Sensitivity & Gum משחת שיניים
לשיניים וחניכיים רגישות, מסייעת ליצירת שכבת הגנה ייחודית לרגישות, גם במקומות שהמברשת אינה מגיעה אליהן.

משחת השיניים Oral-B Sensitivity & Gum מבית מותג היגיינת הפה "אוראל בי" הוכחה קלינית כיעילה מאוד בהקלה על תופעות של רגישות בשיניים והענקת תחושת רוגע בפה, בעזרת פורמולת הסטונוס פלואוריד הייחודית - הפועלת החל מהיום הראשון לשימוש בה.

המשחה, בעלת טכנולוגיית ACTIVECALM המסייעת ליצירת שכבת ההגנה הייחודית, היא חלק מסדרת המשחות החדשה שהחברה השיקה, המיועדת לתת מענה לטיפול והקלה בשיניים רגישות.

image

השן בנויה מצינוריות מיקרוסקופיות שדרכן חודרים גירויים כגון קור, חום ומגע ישירות לאזור בו נמצאים עצבי השן. משחת השיניים Oral-B Sensitivity & Gum מכילה סטאנוס פלואוריד, אשר שוקע באותן הצינוריות וחוסם אותן. באמצעות חסימה זו, משחת Oral-B Sensitivity & Gum מונעת את מעבר הגירוי של חום קור או מגע משטח פני השן אל עבר העצב חסימת צינוריות אלו מתרחשת אחרי צחצוח אחד בלבד עם משחת Oral-B Sensitivity & Gum, מוכח מחקרית.

על אף המודעות הרבה שיש כיום בקרב טיפוח ובריאות הפה, כ – 60% מהישראלים מעידים על עצמם כסובלים באופן קבוע מבעיות חניכיים, דימומים, ריח רע מהפה, רגישות ואפילו אבדן שיניים. לא מדובר רק בחוסר נעימות אלא גם במפגע בריאותי העלול להשפיע על מצב הבריאות הכללית. מחקרים מראים כי קיים קשר ישיר בין מחלות חניכיים לבין מגוון מחלות מערכתיות כגון: סוכרת, מחלות לב וכלי דם וסיבוכי הריון הכוללים לידה מוקדמת ומשקל לידה נמוך. גם החניכיים, המשמשות הגנה לשורשי השיניים ולעצם העוטפת אותן, ממשיכות לסבול מחוסר טיפול ותשומת לב, כאשר גורמים כמו היגיינת פה לא מספקת, הורמונים או צחצוח שיניים אגרסיבי יכולים לגרום לדלקות חניכיים, למחלות חניכיים ואף לנסיגת חניכיים משמעותית.

זו הפעם הראשונה שיוצאת משחת שיניים שנותנת מענה לרגישות בשיניים כבר מהיום הראשון ובמקביל גם מטפלת בבעיות חניכיים. זו טכנולוגיה חדשנית שנותנת מענה איכותי ראשון מסוגו" לדברי ד"ר ענת בניאל רופאת שיניים ויועצת לחברת Oral-B

הוראות שימוש במשחה החדשה:

במקרים של דלקת חניכיים, מחלת חניכיים או נטייה להן הקפידו לצחצח במשך 2 דקות לפחות, רצוי עם מברשת חשמלית, ובשילוב עם משחה ייעודית לבעיות חניכיים. בנוסף, הקפידו להגיע לטיפולי שיננית ובדיקות במרפאת השיניים באופן סדיר. תחזוקה נכונה היא הבסיס לחניכיים בריאות.

תגובות

2 תגובות

1

HeleneMartinezRsDt358

02 בנובמבר 2021 ב 21:33

שלום! אני רוצה להודות לך על משחת שיניים כזו, אני רוצה לומר שמשחת שיניים Oral-B מושלמת, היא מנקה 99% מהלכלוך על השיניים ויש לה טעם נעים, אני מצחצחת שיניים עם רשמים נעימים. אני אדם מאוד רגיש ואני יכול לומר בוודאות שהמשחה הזו לא גורמת לבחילות בהשוואה למותגים אחרים.

2

HeleneMartinezRsDt358

04 בנובמבר 2021 ב 16:00


עברתי טיפול כזה של הסינוס, טיפול שיניים באשקלון ואני ממש יכולה להמליץ שאם את מצליחה למצוא רופא שיעבוד בשיטה החדשה היא עדיפה פי כמה. לא כל המכונים אכן מסכימים איתה ויש רופאים מיושנים יותר ופחות, אך אם יש את האפשרות, החוויה שלי הייתה דיי חלקה ובאמת לא נוראית כמו כמה מהחוויות של אנשים ששמעתי שעשו הרמת סינוס בעבר. אז אני לא יודעת מאיפה את בארץ אבל אל תתפשרי על הטיפול הראשון שרופא השיניים שלך ממליץ ואולי כדאי לעבור לרופא פרטי רק בשביל השקט הנפשי, שלי היה במרפאה מקסימה באשקלון. זו עצתי