לייף סטייל > יין ואלכוהול

חדש בישראל - בירה אורייש הגרמנית

בירה אורייש הגרמנית הוצגה לראשונה בשלהי שנות ה-60 של המאה הקודמת,מיובאת כעת לישראל על ידי יסמין, חברת היבוא של יקב בנימינה.

בירה אורייש הוצגה לראשונה בשלהי שנות ה-60 של המאה הקודמת. אך בדומה למוצרי יוקרה נוספים, ההיסטוריה שמלווה את המותג מתוארכת שנים רבות אחורה, לשנת 1516 בבוואריה (גרמניה). באותה שנה, עיגן הדוכס וויליאם הרביעי את החוקים הבסיסיים לייצור בירה גרמנית ואת רשימת המרכיבים המאושרת.

image

רשמי טעימה:

לבירה אורייש צבע מוזהב עם גוונים בוהקים של צהוב וארומה מאופקת עם ניחוח עדין של כושתנית.

הטעם מאוזן היטב בין מרירות עדינה ומחמיאה לבין טעמי אפרסק ואפקט מרענן.

היות והמים מהווים כ- 90% מהבירה, ישנו דגש משמעותי על איכות המים. למעשה, בדיקות מעבדה מוכיחות כי איכות המים יוצאת הדופן של אורייש טובים ממי השתייה הרווחים בגרמניה. על מנת להבטיח את איכות המים, המבשלה רכשה עם השנים באר מים עם מאגר ייחודי המשמש לצורכי הייצור בלבד.

צבעה וטעמה של הבירה נקבע לא רק במבשלה, אלא כבר בשלבים מוקדמים יותר במאפייני תערובת המאלט.
סוג הדגן (שעורה, חיטה, שיפון, כוסמין וכו'), טמפרטורה, אחוזי הלחות והאוורור כולם תורמים לטעמה הסופי של הבירה. במותג אורייש כלל תהליכי הייצור וחומרי הגלם הינם טבעיים.

"כשותנית" מזן אורורה, הנחשבת לזן המשובח והיוקרתי ביותר, משולבת בתהליך הייצור ומעניקה לבירה אורייש את טעמה המאוזן והמריר. למעשה, אזור בוואריה, הינו אזור הגידול הרציף לכשותנית הוותיק ביותר בעולם.

על ידי שימוש בשמרים טבעיים בלבד (Reinzuchthefen), בירה אורייש שומרת על עקביות בטעם.

מחיר ל 500 מ"ל - 7 ש"ח.

תגובות

0 תגובות