שטח 4X4 > קטלוג 4X4

סאנגיונג 2021

image

סאנגיונג היא אחת מיצרניות הרכב הוותיקות בדרום קוריאה והיא החלה את דרכה בשנת 1954 כיצרנית ברשיון של הג'יפ האמריקאי. במהלך השנים התמקדה סאנגיונג בייצור רכבי שטח רב תכליתיים, אך בשנות ה-90 עם התעוררות שוק רכבי ה-SUV הרחיבה סאנגיונג את פעילותה גם לתחום זה והציגה את המוסו שעשה שימוש במנוע ותיבת הילוכים שהגיעו היישר ממרצדס. באותה תקופה מרצדס תרמה את מכלולי ההנעה לדגמי סאנגיונג ואפילו את הפלטפורמה לצ'ירמן, מעין גרסה קוראנית לדור ישן של ה-S קלאס.

למרות שבהיסטוריה שלה ישנם כאמור גם דגמי מכוניות נוסעים, עיקר ההתמחות של סאנגיונג נותר ברכבי פנאי וקרוסאובר גם כיום. אמנם סאנגיונג היא חברה קטנה יחסית ביחס לענקיות הקוראניות קיה או יונדאי, אך היא משקיעה ומשדרגת באופן עקבי את קו הדגמים
שלה שכולל בין היתר את טיבולי העירוני וקוראנדו הקומפקטי. במקביל משקיעה סאנגיונג מאמצים בפיתוח טכנולוגיות הנעה ירוקות כאשר חשפה השנה גרסת טרום יצור לקוראנדו החשמלי ושוקדת על פיתוח קרוסאובר חשמלי נוסף בגודל בינוני תחת שם הקוד J100.

הדגם הבכיר, היוקרתי וגם המצליח ביותר של סאנגיונג הוא הרקסטון. רקסטון הוא זן נדיר כיום של רכב
SUV בעל מערכת הנעה כפולה עם טרנספר מרכזי ושילוב חשמלי יחד מבנה קשוח על בסיס שלדת סולם. מבנה קלאסי זה יחד עם שימוש במכלולים מוכחים וותיקים ששודרגו במהלך השנים מאפשר עמידות גבוהה, אמינות ויכולת שטח שנדיר לפגוש היום ברכבי פנאי וגם בסיס טוב לשדרוגים למי שירצו להוציא יותר מהרקסטון בשטח. מצד שני, וכמתבקש מהיותו הדגם הבכיר של סאנגיונג, מציע רקסטון רשימת אבזור מכובדת ותא נוסעים בעל נגיעות יוקרתיות.

השנה קיבל סאנגיונג רקסטון מתיחת פנים שכללה מעבר לעיצוב עדכני גם יחידת הנעה משודרגת עם תיבת הילוכים חדשה בעלת שמונה יחסי העברה של איסיין היפנית, מתלה אחורי חדש ורב חיבורי לשיפור נוחות הנסיעה ומערך עדכני של מערכות בטיחות אקטיביות.

את כל אלו מציע סאנגיונג רקסטון, המיובא לישראל על ידי חברת טלקאר, במחיר תחרותי יחסית לכלים מסוגו ועם שורת מושבים שלישית, באזור של 250 אלף ש"ח. רקסטון הוא אחת האופציות השפויות האחרונות לרכב
SUV משפחתי, ובעקבות כך הפך לפופולארי ומבוקש גם בשוק המשומשות בקרב מי שרוצה לטייל ברחבי הארץ במחיר סביר. לרקסטון ישנו גם מועדון לקוחות פעיל בישראל שבו חברים כמה מאות בעלי רקסטון היוצאים לטיולים משותפים והדרכות בשטח.
קישור למועדון רקסטון ישראל



יבואן: טלקאר
אתר: www.ssangyong.co.il

דגמי ה-4X4 של סאנגיונג בישראל:

סאנגיונג רקסטון