שטח 4X4 > קטלוג 4X4

שברולט 2021

שברולט הוא ככל הנראה מותג הרכב האמריקאי המזוהה ביותר, הודות להיסטוריה ארוכה ועשירה הכוללת שלל אייקונים מוטוריים כמו קורבט, קאמרו, בלייזר, אימפאלה ועוד. שברולט הוא מותג המאסה הגלובלי של ג'נרל מוטורס GM, וככזה היצע הדגמים שלו גדול ונרחב עם נציגות כמעט בכל קטגוריית רכב אפשרית.

גם בתחום רכבי הפנאי וה-SUV יש לשברולט היסטוריה עשירה וגם זכות ראשונים, כאשר כבר בסוף שנות ה-40' הציגה את הסבארבן שהיה רכב ה-SUV הרב שימושי הראשון שפרץ דרך לדגמי SUV נוספים שהגיעו בעקבותיו. בשנות ה-60 היה זה הבלייזר הקלאסי ובעקבותיו גם S10/בלייזר בשנות ה-80'. רכבי ה-SUV של שברולט זכו להצלחה רבה במהלך השנים, אך בשנות ה-2000 השתנה טעם הקהל שהחל לדרוש רכבי פנאי מפנקים ונוחים יותר על הכביש ולא רק SUV המבוססים על טנדרים קשוחים.

שברולט זיהתה את המגמה, ושוב הייתה בים הראשונות לענות על טעם הקהל כשהציגה את טראווארס – קרוסאובר גדול מידות, עם מרחב פנים ענק לעד 8 נוסעים ושפע של אבזור. כיום נחשב שברולט טראוורס לדגם הקרוסאובר הגדול ביותר של המותג למעט דגמי ה-SUV, והדור הנוכחי שלו עשה קפיצה נוספת קדימה עם רמות אבזור גבוהות ותא נוסעים מהודר במיוחד. לצד הטראוורס מציע שברולט עוד מגוון של רכבי פנאי ודגמי קרוסאובר, כאשר בשנתיים האחרונות הציגה שני דגמים נוספים והחזירה לחיים את השמות הקלאסיים בלייזר וטריילבלייזר.

שני הדגמים מציגים קו עיצוב ספורטיבי מרשים, עם חזית וקווי גוף בהשראת הקאמרו הנחשקת. גם הביצועים ספורטיביים בהתאם, הודות למנועי טורבו מודרניים וחזקים, כאשר מערכת הנעה כפולה ומרווח גחון נדיב מאפשרים לממש את הביצועים הספורטיביים גם מעבר לכביש הסלול. שברולט מציעה את הבלייזר והטריילבלייזר המגיעים לישראל ברמות גימור גבוהות הכוללות 10 כריות אוויר ומערך מקיף של מערכות בטיחות אקטיבית, כשהטריילבלייזר מגיע גם עם מפרט אבזור יוקרתי עם פריטי פרימיום כמו מערכת שמע של Bose, מושבים מחוממים ומקוררים, הנעה מרחוק וריפודי עור.

שברולט היא גם מיצרניות הטנדרים הגדולות בעולם כאשר סדרת הסילבראדו המצליחה זוכה לפופולאריות גדולה גם בישראל (הטנדר הכבד הנמכר מסוגו), ולא רק לצורכי עבודה. שברולט סילבראדו 2500 מגיע ארצה עם חבילת Z71 הכוללת מתלים משודרגים, נעילת דיפרנציאל ומיגונים המתאימים לנסיעת שטח, ויחד עם רמות אבזור גבוהות שהופכות אותו לתחליף לרכב פנאי גדול לכל המשפחה. בנוסף, לסילבראדו גם כושר העמסה וגרירה הגבוהים בקטגוריה והיצע שיפורים ושדרוגים עצום בשוק האפטרמרקט. כל אלו הקנו לסילבראדו אוהדים רבים בישראל המתאגדים תחת מועדון מקומי היוצא לטיולי שטח מאתגרים ושלל פעילויות משותפות.


יבואן: UMI
אתר: www.chevrolet.co.il

דגמי ה-4X4 של שברולט בישראל:

שברולט טריילבלייזר

שברולט בלייזר

שברולט טראוורס

שברולט סילבראדו