לייף סטייל > גאדג'טים - עיצוב

עצים זה I WOOD

ריצוף דקים תופס תאוצה בשנים האחרונות. לדק יתרונות רבים, הוא משדר תחושת יוקרה, מוסיף חמימות לגינה ולמרפסת, נעים לדרוך עליו, הוא קל לניקוי ולתחזוקה, נראה טוב לאורך שנים, העלות שלו לא בשמיים והוא מצדיק את ההשקעה.

טרנד של ריצוף דקים תופס תאוצה בשנים האחרונות והפך למוצר נחשק ויוקרתי, לשדרוג החצר, המרפסת והגינה. לדק יתרונות רבים ומגוונים, הוא משדר תחושת יוקרה, מוסיף חמימות לבית, נעים לדרוך עליו, הוא קל לניקוי ולתחזוקה, נראה טוב לאורך שנים, העלות שלו לא בשמיים והוא מצדיק את ההשקעה.

ישנם סוגים שונים ומגוונים של דקים, כל אחד לפי סגנונו וטעמו, יכול ליצור את הסביבה שהוא מתחבר אליה: כפרית, מודרנית או יוקרתית.

דק איפאה נחשב בישראל ובעולם לאחד הדקים האיכותיים ביותר ונחשב לסמל סטאטוס ול"רולס רויס" של הדקים וזאת בזכות מראהו והתכונות הייחודיות לו.

עץ איפאה איכותי מאוד, משדר יוקרתיות, ומן הסתם הוא גם היקר ביותר.
אם בעבר דק איפאה היה "ריהוט" חובה רק במגורי יוקרה וילות ופנטהאוזים, היום הוא הפך להיות נגיש יותר וחלק בלתי נפרד מעיצוב בתים חדשים ולאו דווקא בתי העשירון העליון בלבד.

מה אנחנו יודעים עליו? עץ איפאה שייך למשפחת העצים הקשים ומקורו ביערות ברזיל, הוא עמיד מאד ומתאים מאוד לאקלים הישראלי, דק איפאה צבעו חום והוא משלב לוחות בהירים יותר לצד לוחות כהים יותר.

מלבד איפאה, קיימים גם דקים מסוגים אחרים: דק אורן, דק קומרו, טיק, טייגר ווד, באלאו. כולם דקים עמידים בפני תנאי מזג אוויר קשים והם קלים לתחזוקה בהשקעה לא גדולה. שמאפשרת לכל משפחה לבחור את הדק בו היא מעוניינת הן מבחינת איכות חומרי הגלם, צבע הדק, גודלו, עמידותו בתנאי מזג האוויר ועוד.

בטרם התפתחה הטכנולוגיה, נטה העץ להיות חשוף לריקבון תוך זמן קצר ועל כן נמנעו רבים מלרכוש אותו, כיום קיימים בשוק חומרים איכותיים לטיפול בעץ, עמידים בפני ריקבון התורמים לעמידותו לאורך שנים.

אז היכן רוכשים דק?

מבירורים שעשינו, הסתבר לנו ש I-WOOD באזור התעשייה פולג בנתניה, נחשבים ל"מומחים בתחום" עם ותק של שנים רבות בענף העץ והתמחות בשיווק ומכירה של עץ כחומר גלם המיועד בעיקר לשימוש חיצוני כגון: דקים, פרגולות, גגות, חיפויים, בתי עץ ומחסני עץ, גדרות, דק סינטטי, אדני רכבת רעפים וכן יש להם את כל המוצרים המשלימים לעץ: צבע, שמן פרזול ועוד.

I-WOODעובדים עם העצים האיכותיים ביותר ויודעים להתאים את סוג העץ הנכון ביותר לעיצוב סביבת הבית ולתת ייעוץ מקצועי ואת הפתרון המתאים ביותר
לכן, זה לא משנה אם אתה מקצוען או חובב, קבלן או אדריכל,
את הדק המודולרי ניתן להקים בקלות ובמהירות בכל אזור, והוא משדרג בקלות כל מרפסת, גינה, פטיו.

תחזוקת הדק
דקים אינם דורשים תחזוקה רבה מדי, ואם מטפלים בו כראוי ובהתאם לנוהלי התחזוקה לדקים, ניתן לשמר את העץ וליהנות ממנו לאורך שנים ארוכות, יש לצפות את ה"דק" בחומרים ייעודיים לעץ ולשמן אותו לאחר עונת הגשמים.

I-WOOD יד חרוצים 25 אזור התעשיה פולג- נתניה

תגובות

0 תגובות