לייף סטייל > תרבות

סאלבדור דאלי התערוכה הבינלאומית עכשיו בישראל

למעלה ממאה פסלים ויצירות פרי דמיונו של סאלבדור דאלי מוצגים לראשונה בישראל בתערוכה המקורית הבינלאומית
בתערוכה גם מתחם של מציאות מדומה (VR) שנוצר במיוחד עבור התערוכה בישראל ומציג את עולמו של דאלי כפי שמעולם לא נראה.

הזדמנות לחוות מקרוב יצירת אומנות מקורית של סאלבדור דאלי אחד האומנים החשובים והגדולים בעולם,
למעלה ממאה פסלים ויצירות פרי דמיונו של סאלבדור דאלי מוצגים לראשונה בישראל בתערוכה המקורית הבינלאומית, חתומים בכתב ידו וחלקם מתוך אוסף פרטי נדיר בשווי של כ-15 מיליון יורו.

image

מתחם ארנה הרצליה יהפוךהקיץ, למשך חודשיים בלבד למוזיאון דאלי שיציג באופן רשמי את פסליו המפורסמים והפופולאריים שחלקם מקוריים, חלקם מתוך אוסף פרטי שיוצא לראשונה מגבולות שוודיה וחלקו חתום על ידי האמן דאלי כרפליקה מקורית במהדורה מוגבלת.

image

המתחם יחולק לפי נושאים, שנים ונושאים כשחלל אחד מתוכו יוקדש לאחת ההשראות הגדולות של דאלי – נשים. תמיד הוא ראה אותן באור של כוח ועוצמה ולא בכדי חלק ניכר מיצירותיו המפוארות הינן בדמות אישה. האתגר של מארגני התערוכה: קבוצת בלוסטון, הפורום והדרן
היה לייצר מוזיאון שכל משפחה תוכל לחוות בו את היצירות של דאלי.

image

בין המיצגים והפסלים שיגיעו: השעונים הנוזלים המפורסמים, ספת השפתיים, ליידי גודיבה, פסנתר הרגליים, ונוס ורשימה מרשימה שטרם הוצגה בישראל שכן חלקה מגיעה מהאוסף הפרטי של מר בנימין לוי שנתן את בירכתו ואישורו לשנע את האומנות הנדירה של דאלי לישראל.

image

ידוע כי אף טלנובלה לא מגיעה לרמת הסוריאליזם בחייו של סלבדור דאלי. הוא נחשב לאמן הטירוף והשיגעון, האיש והשפם, זה שהפך ברגע ממהפכן לרדיקל, מבוגד למאהב, וממשוגע לאנוכי, הושפע מזרמים אומנותיים וקבוצות פוליטיות והשפיע על השפה העיצובית והאומנות של המאה העשרים והפך את האופן שבו אנחנו מסתכלים היום על אמנות מקצה לקצה. את כל הרב גוניות הזו תוכלו לפגוש לראשונה במוזיאון דאלי המקורי.

התערוכה מוצגת בחודשי הקיץ במתחם ארנה בהרצליה

שעות פעילות:

ימי חול – 10:00-19:00

שישי וערבי חג – 09:00-15:00

שבת– 09:00-19:00

*הטבה בלעדית ללקוחות אמריקן אקספרס – 49 ₪

מחיר מלא – 139 ₪ - שווה לבדוק מבצעים והטבות להזמנת כרטיסים: *9066


תגובות

0 תגובות