לייף סטייל > גאדג'טים - עיצוב

נכנסים הביתה עם "אנטר" מערכת נעילה חכמה!

אנטר - מערכת נעילה חכמה המאפשרת להיכנס הביתה באמצעות טביעת אצבע, קוד, שלט או אפליקציה.

את התסריט הזה כולכם מכירים, אתה בדרך למשחק כדורגל, טיול שטח, או סתם דרינק קטן עם חברים ואז מתחיל הספק. אתה מתחיל לשאול את עצמך בלופ אינסופי "נעלתי או לא נעלתי?", "אולי הדלת פתוחה, שאחזור לבדוק?. התסריט פופולרי במיוחד בחודשי הקיץ, הוא "אבא שכחתי". מקצוענים של ממש מכירים אותה גם בתור "אבא איבדתי". בדיוק ברגע שהכיף מתחיל, ואתה מרגיש שהיום הזה הפך מפנק במיוחד, מגיעה התפנית - שיחת הטלפון מאחד הילדים: "אבוש בטל הכל ובוא לעזור לי אין לי מפתח הביתה".

ברוכים הבאים לעידן חדש בו לא תצטרכו לזכור לקחת מפתח כשאתם יוצאים מהבית, מעכשיו אתם משוחררים מהטרדה היומיומית ומשאלת השאלות: “האם לקחת מפתח.. מערכת נעילה חדשנית הופכת את הכניסה לבית לחכמה. ואת החיים לקלים חכמים ונוחים הרבה יותר

אז מה זה בכלל ®ENTR?

מערכת נעילה חכמה המאפשרת להיכנס הביתה עם טביעת אצבע, קוד, שלט או אפליקציה.
סוג של שינוי בחיים שגורם לנו לתהות איך הסתדרנו עד עכשיו ואיך לעזאזל היינו תלויים במפתח. כמו שהמכשיר נוקיה הישן הרגיש לנו כמו לבנת חבלה כשהחזקנו לראשונה סמארטפון.

מערכת אנטר בהחלט הופכת את החיים לקלים, פשוטים וחסרי דאגות וללא השעבוד למפתח. אז ברור שהמפתח הוא עדיין בגדר אופציה, אבל טוב לדעת שניתן להשתחרר מעול המפתח ומההתעסקות האינסופית סביבו

באופן מפתיע, למרות שמדובר במערכת סופר חכמה, ההתקנה של המערכת עצמה היא פשוטה וקלה. ראשית, מערכת ®ENTR מתלבשת על הדלת הקיימת והיא מתאימה לכל סוגי הדלתות

ההתקנה מתבצעת במקום ללא קידוח חיווט או חציבה בדלת והיא אינה דורשת הכנת תשתית מראש ועל הדרך גם משדרגת פלאים את מראה הדלת.

ואם יש תכנונים לעבור דירה, ההשקעה לא הולכת לפח, המערכת ניתנת לניוד בין בתים. אגב, ההפעלה של המערכת היא באמצעות סוללה נטענת והיא אינה תלויה בחיבור לחשמל.

נשאלת השאלה האם זה בטוח?

מסתבר שבמערכת ®ENTR מורכב צילינדר MTLTM800 או MT5® מבית מולטילוק
מדובר בצילינדר איכותי בעל רמת ביטחון והגנה גבוהה מפני פריצות.
עם פיצ'ר הנעילה האוטומטית. המאפשר לכוון את המערכת כך שהיא נועלת את עצמה באופן עצמאי בכל יציאה מהבית.

עוד אלמנט נחמד, למערכת מצוות שלט רחוק, העובד בתדר מוצפן ומאפשר פתיחה של הדלת מרחוק. כמה נוח שלא צריך לקום במיוחד.
מעבר לנוחות מדובר בפתרון מצוין לאנשים בעלי מוגבלויות.

אז לסיכום, אם אתם שוחרי חדשנות, בטיחות ונוחות. מערכת אנטר ®ENTR תשדרג פלאים את איכות החיים שלכם. ותתקדמו לאנטר, מערכת חכמה ונוחה מאין כמוה.


תגובות

0 תגובות