לייף סטייל > גאדג'טים - עיצוב

עושים סוף למכת היתושים

קוטלי היתושים המתקדמים של ORITRAP עושים סוף לעקיצות בבית, בגינה ובמרפסת.

היתושים מגיעים בעסקת חבילה יחד עם הקיץ הישראלי כמו בכל שנה. הם מגיעים בחבורות בכל יציאה לגינה ועוקצים ללא הפסקה, עד שכבר אי אפשר לשבת בחוץ.
החצר מוכנה לקיץ, המנגל במקום, פינות הישיבה עומדות מסודרות, אבל היתושים מבריחים את הישיבה אל תוך הבית. מוכר? כנראה שכן, כי יתושי הטיגריס האסייתי נמצאים ביותר מ-90% מבתי הקרקע בישראל.
לא פשוט למצוא קוטל יתושים שעושה את העבודה, פשוט חוסר אונים מול מכת היתושים. מסתבר שיתושי הטיגריס האסייתי בכלל לא נמשכים לאור, לכן קוטלי יתושים הסטנדרטיים לא יכולים לפתות אותם ובטח שלא לחסל אותם.

איך יודעים שזה הטיגריס האסייתי?

קשה לפספס כשמדובר ביתוש הטיגריס האסייתי: גופו שחור עם פסים לבנים (בעיקר ברגליים) והוא פעיל במהלך היום, בעיקר בשעות הבוקר המוקדמות או קרוב לשקיעה בשעות אחר הצהריים ובין הערביים. המעוף שלו נמוך, לכן הוא עוקץ בעיקר ברגליים והילדים בדרך כלל סובלים ממנו מאוד.
יתוש הנמר האסייתי אוהב צמחייה, צל, מים עומדים וסביבה לחה. בגלל שכושר התעופה שלו חלש ואינו מסוגל לעוף גבוה, הוא נפוץ בעיקר בבתי הקרקע. העקיצה של יתוש הטיגריס האסייתי נחשבת לאכזרית ומציקה במיוחד ויש לו יכולת הישרדות חזקה ביותר.
עוד עובדה מעניינת: נכון לשנת 2021 הם נמצאים ביותר מ-90% מבתי הקרקע בישראל.


החדשות הטובות הן שיש פתרון - מלכודת יתושי הטיגריס האסייתי של ORITRAP,
היא מלכודת ייחודית המושכת ושואבת לתוכה את יתושי הטיגריס האסייתי בעזרת פיתיון מיוחד שמשלב חומר וריח על מנת לדמות בן-אדם.
המלכודת פותחה במשך 15 שנה במטרה לטפל בזן הספציפי הזה של היתושים, ואף זכתה במאות פרסים על הפטנט ומותאמת ליתוש הטיגריס האסייתי עד הפרט הקטן ביותר, כולל הצבע והצורה שלה.

image

הפטנט הייחודי של מלכודת הטיגריס האסייתי, הומצא בגרמניה
הגודל של המלכודת (קוטר: 38 ס"מ, גובה: 28 ס"מ) מותאם לגינות בכל הגדלים, החל מגינות קטנות מאוד ועד לשטחים גדולים, בהם יש להציב מספר מלכודות.

מרגע ההצבה בגינה, מתחילים להרגיש את ההקלה, לרוב עד להפחתה משמעותית של כמות היתושים. לקוחות מעידים כי בהצבה נכונה של המלכודת, ישנה הפחתה של כ-90% בכמות היתושים באוויר.
למלכודת יש גם דגם קטן יותר שמותאם להצבה בתוך הבית,
אך הדרך היעילה ביותר, היא לטפל ביתושי הטיגריס האסייתי כבר בשלב הגינה, כי משם הם נכנסים אל תוך הבית.

ORITRAP מספקת פתרון יעיל גם ליתושים "רגילים", ברחשים ועוד כל מיני מעופפים מציקים, בזכות טכנולוגיה מתקדמת המשלבת ארבעה גורמי משיכה עיקריים: אור, חום, לחות ופחמן דו-חמצני.
הקטלן יעיל נגד יתושים "רגילים" שפועלים בשעות הלילה, ברחשים, פרפרי עש ומעופפי לילה מטרידים אחרים.
בדומה למלכודת יתוש הטיגריס האסייתי, גם כאן היתושים נמשכים ונשאבים פנימה – אל תוך המלכודת, ללא קול של יתוש נצרב, ללא ריח של חרק שרוף וללא חלקיקים שמתפזרים לאוויר.
יש דגם ייעודי לביתHome & Garden ודגם ייעודי לגינה Professional לגינה ולמקומות ציבוריים ושניהם עובדים על אותו עיקרון פעולה.

162910853429716291085346261629108536458

חברת ORITRAP עומדת בהצדקה מאחורי ההבטחה לעשות סוף לעקיצות בבית, בגינה ובמרפסת לכן אין סיבה להמשיך לסבול מעקיצות בקיץ הקרוב.

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - דליה עבאדי

17 באוגוסט 2021 ב 09:13

נשמע שזה משהו מוצלח מאוד.