שטח 4X4 > קטלוג 4X4

BF Goodrich

BF Goodrich או בקיצור הישראלי - בי-אף, היא אחת מיצרניות הצמיגים הוותיקות בעולם ונוסדה כבר בשנת 1870. מאז ועד היום הפכה BF Goodrich לאחת מחברות הצמיגים הגדולות בארה"ב כשהיא מייצרת צמיגים לרכבי נוסעים, רכבי שטח, משאיות וטרקטורונים.

image

הצמיגים הם כידוע הקשר הישיר והיחיד של המכונית עם הכביש, כשהם נדרשים לספק אחיזה, יציבות ויכולת בלימה בתנאים יבשים ורטובים ותחת עומסים שונים. כאשר יורדים לשטח מצטרפות דרישות נוספות וגבוהות פי כמה, שם נאלצים הצמידים להתמודד עם עומסים גבוהים יותר, תנאי אחיזה משתנים במהירות, יכולת אחיזה בקרקע תוך פינוי של בוץ וחול וחוסן גבוה מפני מפגעים.

לא משנה היכן תסתובבו בשטח, גם בפינות הנידחות בעולם, סביר להניח שתיתקלו ברכב שטח הנועל צמיגים מתוצרת BF Goodrich, מותג צמיגי השטח שהפך לאמת מידה וציוד חובה עבור המטיילים המוטוריים.

BF Goodrich היא אחת מיצרניות הצמיגים הוותיקות בעולם ונוסדה כבר בשנת 1870. מאז ועד היום הפכה BF Goodrich לאחת מחברות הצמיגים הגדולות בארה"ב כשהיא מייצרת צמיגים לרכבי נוסעים, רכבי שטח, משאיות וטרקטורונים.

בשנת 1990 רכשה יצרנית הצמיגים המובילה בעולם משליין את BF Goodrich ובכך החל עידן חדש בעולם צמיגי השטח. הניסיון העצום של שתי החברות, יחד עם תקציבי הפיתוח והטכנולוגיה של מישלין הובילו את BF Goodrich ליטול את ההובלה בתחום צמיגי השטח בזכות פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים, תרכובות גומי ייחודיות בעלות עמידות גבוהה וביצועי שטח מקסימליים שבאו לידי ביטוי כמובן גם בהצלחות בספורט המוטורי במרוצי ראלי והשטח הקשוחים ביותר. הטכנולוגיה החדשנית שיש לצמיגי BF Goodrich היא זו שממצבת אותם בפסגה מעלה מתחרים ומשנה את כללי המשחק בשטח.

image



טכנולוגיית CoreGard החדשנית בדגמי הצמיגים הקרביים של החברה, מבטיחה עמידות גבוהה של הצמיג בתנאים קשים וחיי צמיג ארוכים במיוחד. דפנות הצמיגים בעלי טכנולוגיית CoreGard הן בעלות קשיחות הגבוהה ב-20% מצמיגי שטח מקבילים, כתפיים רחבות בעלות קוביות הגנה הנמתחות מטה לחיזוק מבני ומניעת קריסה בטיפוס מדרגות. הגנה נוספת מפני תקרים מושגת בזכות זיזים קטנים בחריצי הסוליה להגנה מפני קצוות חדים, בתוספת בליטות על כתפי הצמיג שנועדו להסיט הצידה מפגעים.

תרכובת הגומי הייחודית של צמיגי BF Goodrich מונעת התפוררות ושחיקת פני הסוליה במעבר על משטחים מחוספסים וקשים. עמידות זאת הפכה את צמיגי BF Goodrich לבחירה של הנהגים המובילים במרוץ באחה 1000 המפרך, עם שחיקה מינימלית גם אחרי 1000 מייל בדרכי חצץ במהירויות גבוהות במיוחד. עמידות זאת באה לידי ביטוי עם על האספלט, עם אורך חיים משופר ב-15% מבלי להתפשר על רמת האחיזה.

צמיגי BF Goodrich מצטיינים גם בתנאי שטח בוציים ומשטחים רכים הודות לעיצוב ייחודי של סוליית הצמיג וטכנולוגיית D3 SPIS. טכנולוגיה זו מאפשרת פינוי מהיר של בוץ ושלג ומונע סתימת החריצים.


image



BF Goodrich מציעה כיום כמה משפחות של צמיגי שטח לתנאים מגוונים וייעודיים ובמגוון מידות רחב המתאים להיצע גדול של רכבי שטח, רכבי SUV, טנדרים וקרוסאוברים. סדרות הדגל עבור נהגי השטח האתגריים הן:

סדרת A/T KO2 – סדרת צמיגי All Terrain המובילה בעולם לשימושי שטח מגוונים. ל-KO2 עיצוב סוליה בלעדי בעל אפקטיביות גבוהה בשילוב טכנולוגיית CoreGard המגיעה מעולם מרוצי הבאחה, המעניקה דופן עבה ועמידה במיוחד ובעיצוב המונע צביטות וחבלות צד לצמיג.

סדרת M/T KM3 – הצמיג האידאלי לאחיזה מרבית בתנאי שטח קיצוניים המשלבים בוץ עמוק ואחיזה גבולית. לסדרת KM3 אזור גמיש לינארי ואחיזה משופרת לעומת הדור הקודם של צמיגי ה-M/T גם בתנאי בוץ קיצוניים, סוליה בעיצוב 3D ייחודי וחריצים עמוקים לפינוי מהיר.

צמיגי BF Goodrich מיובאים לישראל על ידי חברת קוגול יוניטרייד בע"מ, המציעה מלאי ואספקה מהירה בכל רחבי הארץ של מגוון צמיגי השטח BF Goodrich במבחר מידות רחב לכל רכבי השטח הנמכרים בישראל ועם אחריות יצרן מלאה.