לייף סטייל > פנאי וספורט

יורדי הסירה מתחם אירועים חדשני

יורדי הסירה מתחם אירועים בקונספט חדשני, בנמל תל אביב, עם עיצוב, מטבח שף טוב ומיקום מנצח.

יורדי הסירה מתחם אירועים בקונספט חדשני, בנמל תל אביב, במיקום מהמם מול הים וערוך להכיל עד 500 אורחים בישיבה בימי כתיקונם בחלל המתפרס על שטח של 1000 מ"ר.

בעיצוב הושקעו אלמנטים ייחודיים כמו מטבח פרונטלי - פתוח כשהצוות מכין את האוכל לעיני האורחים כחלק מחוויית האירוח.
סגנון האירוע, הכנת התפריט ובחירת חומרי הגלם נבחרים אישית לכל אירוע ואירוע בהתאם לבחירת הלקוח.

image

במסגרת הקונספט הייחודי, השף אביב משה גויס לבניית תפריט עכשווי וחדשני עם מנות של מסעדת שף. יורדי הסירה אביב מעלים את הסטנדרט שהיה מקובל עד כה ומייצרים חוויה ייחודית של אירוח במסעדת שף.

השף משה אביב, מלווה את צוות המטבח הקבוע בניצוחו של השף המוכר יאיר שטליס. על מנת לוודא שהאורחים מקבלים מנות איכותיות ומוגשות בסטנדרט המצופה.

image

יורדי הסירה מפעילים באירוע מספר מטבחים במקביל, מטבח דגים, מטבח יווני, מטבח טבעוני, סלטים, גריל..כך שבאירוע אחד האורחים יכולים ליהנות מחוויה קולינרית מגוונת.

עם מנות מסעדה כמו: עגל עם קרם כמהין בציר מרלו, סשימי דג ים עם וינגרט סומק, קולי מטבוחה, לימונים כבושים, וטאבולה חמוציות. המטרה היא להתאים את הקונספט לקהל שאוהב את העיר תל אביב, שאוהב את הים, את האוירה התוססת והמשתנה של העיר.

image

על עיצוב המקום אחראי מעצב הפנים מיכאל אזולאי, שיש לו ברזומה את עיצוב מלון ענבל ירושלים, עליו זכה בפרס האוסקר לעיצוב בישראל ומלון אלמינה ת"א

בעיצוב, המקום והמיקום מדברים בפני עצמם
מה שהנחה אותו ביורדי הסירה, הוא לספר את הסיפור של המקום, דרך העיצוב.

יורדי הסירה ממוקם מול הים ואזולאי השתמש באלמנטים ים תיכוניים

ועל כן, המטבח הפתוח, הקשתות, הצבע הכחול דומיננטי.

יורדי הסירה הוא מקום עם סיפור, עם נשמה, מקום של אנשים שאוהבים לשמח ולהנות, לחדש וליצור אירועים בקונספט שונה, עם עיצוב, אוכל טוב ומיקום מנצח.

תגובות

0 תגובות