לייף סטייל > בתי מלון - צימרים

מלון מילוס ים המלח

בים המלח במקום הנמוך ביותר בעולם בין ההרים והים ממוקם הרברט סמואל מילוס (Milos) מלון יוקרתי באווירה יוונית ובקונספט שונה ממה שהיה מקובל עד היום בים המלח.

ים המלח לא מסתפק בתואר “המקום הנמוך בעולם” ומתעקש לכבוש עוד ועוד שיאים שהופכים אותו למקום נדיר. ים המלח הוא גם הספא הגדול בעולם. ים שהוא כולו בריאות לגוף ולנפש.
לכן לא מפתיע שקבוצת מלונות נקש המחזיקה ב-17 בתי מלון בישראל תחת המותגים "אורכידאה", "הרברט סמואל" ו"סֵטאי" זיהו את הפוטנציאל הטמון במשאב טבע הנדיר ובחרו להקים דווקא בים המלח מלון ולא עוד מלון. אלא מלון ייחודי, מרגש ועדכני באווירת מיקונוס, כשהחזון שעמד לפניהם הוא לשנות את התדמית הישנונית של ים המלח.

למימוש החזון צוותו פייגין אדריכלים ומעצבי הפנים מורל חורמרו ודניאל חסון, אשר הקפידו על כל פרט ופרט.
הרעיון היה להשאיר את קו הרקיע פתוח ולתת במה וכבוד לטבע, לים ולהרים הסובבים.
התוצאה, מלון המדמה ריזורט באי ציורי ביוון. מבנים לבנים, חלקים, בנייה לא גבוהה, נגיעות של כחול, מוטיבים יוונים, בתוספת חוף הים הלבן, הרוגע והשלווה של ים המלח, האוזו והמוזיקה היוונית ברקע.

היום, כשהמלון פועל כשנתיים, להוציא את תקופת הקורונה. ניתן לומר שהאחים נקש הצליחו לשבור את הסטיגמה של חופשה בים המלח, שהתחברה, בעיקר עם תיירות מרפא וקהל מבוגר עם בעיות עור.

מלון הרברט סמואל מילוס ים המלח, העלה את קרנו של כל האזור והזרים קהלים חדשים צעירים וצעירים ברוחם, שבעבר פחות התחברו לקונספט ולא ראו בים המלח אופציה לנופש.

המלון תפס תאוצה עם כניסתו של אלעד רפופורט לתפקיד מנכל המלון, אלעד הצטרף למלון מילוס במרץ 2020 , בעיתוי לא אידיאלי שבועיים לפני שהתחילה הקורונה.
אך אלעד, כמלונאי עם רזומה עשיר במלונאות בינלאומית זיהה את הפוטנציאל האדיר הטמון במקום והסתער על האתגר הלא פשוט והכניס אנרגיות חדשות.

ההשראה הגיעה מאתרי נופש ברחבי העולם, מילוס צלח את האתגר והוא מדמה נופש בריזורט עם חוויה של מלון בוטיק וכפר נופש יוקרתי באחד המקומות היפים בעולם.

אז מה יש למילוס להציע?
162 חדרי אירוח ברמה גבוהה ביותר, כאשר בצמוד ל-20 מהחדרים בריכות, מאובזרים בכל מה שצריך לחופשה נוחה ומפנקת. חלוקים, נעלי בית, מכונת אספרסו עם קפסולות, מיני בר, מגבות גדולות ורכות במיוחד, מיטה מרווחת, כריות בשני סוגים, חדר מקלחת חדיש ומאובזר במוצרי רחצה של ים המלח, מסך טלוויזיה גדול. בחדרים המשודרגים יש אף בקבוקי ערק ממותגים תחת השם "מילוס" ולא בקבוק יין.

תכנון המתחם מזמין מעבר ישיר לחוף ים צמוד פרטי מתוחזק היטב תתכוננו לחוויה שונה לגמרי ממה שיש לכם בראש כשאתם מדמיינים חוף ים. נתחיל מהמים, שיש להם מרקם ותחושה אחרים לגמרי ממי ים רגילים. אלו מים כבדים יותר, מלאי מינרלים, עם תחושה מעט שמנונית שגורמת לכם להרגיש כאילו אתם עטופים ומחובקים בעיסוי מפנק. במים יש ריכוזים גבוהים של אשלגן, סידן ומגנזיום. חשוב לזכור – בים הזה רואים את הזריחה, לא את השקיעה, ולגמרי שווה לקום מוקדם כדי לחוות את הרגע של יום חדש וטרי מגיע לעולם מעל הרי מואב. איפה עוד תוכלו לחוות את כל זה?

מילוס הכניסו את משאבי הטבע והמים הייחודיים של ים המלח למלון, אל תוך מתחם ספא חדיש בשונה ממה שמקובל בבתי מלון טיפוסיים באזור, הכולל בריכת מי מלח מקורה עם מים הנשאבים באופן קבוע מים המלח, בריכת גופרית מקורה וג'קוזי, בריכת אינפיניטי חיצונית ומתחם סולריום.

מילוס מתגאים במתחם ספא ברמה גבוהה, הכולל 9 חדרי טיפולים, המציע את כל סוגי הטיפולים מפנקים לגוף ולנפש, שמקבלים ערך מוסף של השקט והשלווה וניתנים על ידי צוות מקצועי שנבחר בקפידה ויש גם סאונות יבשה ורטובה, חמאם וחדר כושר המצויד במכשור חדיש וחדר גיימינג עדכני ביותר.

כחלק מהקונספט החדשני, מילוס מעודדים יציאה לטבע ומשאילים אופניים לאורחי המלון, לא מדובר כאן בסוג השהייה שהאורח נכנס לחדר ונשאר בו, התכנון מתכתב עם הקורונה, חללים פתוחים והרבה שטחים חיצוניים.

הקונספט החדשני ואווירת יוון עובדת גם בגזרת המזון והמשקאות
מסעדת הלובי מציעה לאורך כל שעות היום מנות חלביות וקוקטיילים בהשראת המטבח היווני
ובערב מתפקדת על תקן "טברנה", עם מוזיקה יוונית ונגן בוזוקי קוקטיילים וצ'ייסרים מבוססי אוזו (אך לא רק) ולידם מאזטים מטברנות ביוון: דגים בכבישה ביתית, זיתים מתובלים, קוביות פטה בשמן זית, עלי גפן ממולאים, יוגורט ציזיקי

בארוחת הערב מוגשת במסעדה יש מגוון עשיר של מנות מהמטבח היווני כמו מוסקה ובשר כבש בניצוחו של שף המלון דוד מויאל, שכחלק מההכשרה עשה התמחות מיוחדת במטבח היווני

המבחר בארוחת בוקר עשיר ומגוון בתוספת טעמים מהמטבח היווני: ציזיקי, עלי גפן ממולאים בטעם לימוני, ואפילו "שוט" של אוזו להעלאת המורל.
כחלק מהקונספט הבוטיקי התואם את הלך הרוח בתקופת קורונה, מילוס מעודדים שימוש במנות אישיות המתחבר גם עם שמירה על הסביבה, ועל קיימות.
פס עידן בו כל אחד מעמיס על הצלחת, מילוס בשונה לחוויה הגסטרונומית של פעם,
בארוחת הבוקר יש עמדה בוטיקית לגבינות, מעין מעדניית גבינות איכותיות, כאשר איש צוות מסביר על כל גבינה וגבינה וחותך ומגיש אותה באופן אסתטי ואישי לכל אורח, שבחוויה שלו מקבל יחס אישי וחוויה של אירוח בוטיקי, מותאם אישית לו.

מילוס מספק חוויה ייחודית גם בגזרת ה"רום סרוויס", לא עוד ארוחת בוקר המוגשת לחדר על מגש, שתאלצו לאכול על שולחן הכתיבה.
לכל חדר יש עמדת ישיבה חיצונית, ארוחת הבוקר או כל מנה בשרית או חלבית שמזמינים, ניתן לאכול בהנאה באוויר הפתוח תוך הנאה מהנוף הנדיר. המנות ארוזות בתוך כלים סגורים ומגיעים בסלסלת קש מוקפדת.

ויש כמובן את בריכת השחייה המרכזית ואת מסעדת גזיבו בשטח הבריכה המציעה מנות מקוריות וכיפיות בסגנון יווני כמו "גירוס" ו"סופלאקי" לצד ארוחות שניצל צ'יפס.

נסכם ונומר שמלון הרברט סמואל מילוס ים המלח, זוכה לעדנה ומספק חוויה של מלון בוטיק וכפר נופש יוקרתי עם מענה לענייני ספא, כושר, טיפולים, שלווה רוגע, ונופש באחד המקומות היפים בעולם,
זריחות ושקיעות נדירות ביופיין, הים וההרים מסביב ומזג אויר מושלם, המאפשר חופשה לאורך כל ימות השנה.

קרדיט צילומים: אסף פינצ'וק

תגובות

0 תגובות