לייף סטייל > בתי מלון - צימרים

כפר נופש תאילנדי באילת

שנגרילה ואורכידיאה, שני כפרי נופש המציעים חופשה קסומה במקום היחידי באילת בו תרגישו כמו בריזורט תאילנדי.

קבוצת מלונות נקש המחזיקה ב-17 בתי מלון בישראל, כאשר לכל אחד מהם הייחוד שלו.
באילת, היעד הכה פופולארי על הישראלים, הנקשים הקימו שני כפרי נופש ייחודים בנוף בתי המלון באילת:
שנגרילה תחת מותג בתי מלון הרברט סמואל.
אורכידיאה תחת מותג בתי מלון אורכידאה.
את ההשראה לשני הריזורטים, הביאו הנקשים מאתרי נופש בתאילנד.

והתוצאה, שני כפרי נופש מהממים, עם עיצוב המושפע מהמזרח הרחוק, המעניקים תחושה של נופש בריזורט תאילנדי וחוויה של מלון בוטיק וכפר נופש יוקרתי באחד המקומות היפים בעולם.
אידיאלי לחופשה רומנטית זוגית, למשפחות או לזוגות חברים אשר מחפשים את החופשה השונה, האותנטית ואת הקסם של המזרח הרחוק בלי לצאת את גבולות הארץ.

כפר הנופש בנוי כולו מבקתות ווילות הממוקמות על צלע הר ומאפשרות פרטיות מוחלטת ושלווה פסטורלית,
פינת גן עדן עלי אדמות, המוקפת טבע פראי, בה תוכלו לראות כחלק מהנוף יעלים יורדים במעלה ההר.

image

הדגש הוא על חוויה שונה בנוף האילתי. קונספט של וילות באילת לנופש יוקרתי מכוון לפינוקים ייחודיים, יוקרתיים, ובלעדיים. שירות V.I.P.על כל המשתמע מכך, תשכחו מהמתנה למעלית או להתחכך בלובי המלון עם כל עם ישראל.

האחים נקש, כהרגלם יצאו מהקופסא, שינו את הסטיגמה והצליחו לייצר חלופה אטרקטיבית לנופש בתאילנד.

שני כפרי הנופש, שנגרילה ואורכידיאה ממוקמים על צלע הר, הבקתות והווילות בנויות בתוך הר גרניט מרהיב ביופיו.המיקום חלומי מול המצפה התת ימי נוף עוצר נשימה ניבט משניהם עם נוף מרהיב המשקיף אל הים האדום עם נוף פנורמי למפרץ אילת. הווילות שוכנות במתחמים מיוחדים במלון ומספקות כל מה שצריך לחופשה שקטה ומלאת שלווה,

image

כאשר אגף השנגרילה ממוקם בפסגתו של ההר, הוא האקסקלוסיבי, היוקרתי והיקר מבין שניהם ומן הסתם יותר מתאים לחופשה זוגית רומנטית.

הסוויטות יוקרתיות מפנקות ומאובזרות. האגף היוקרתי ביותר הוא הווילה רויאל, כולל 2 וילות מפוארות מעוצבות בסגנון חדשני ויוקרתי ומאובזרות במיטב הפינוקים כיד המלך. הממוקמות על פסגת ההר עם נוף עוצר נשימה ומוקפות בריכות שחייה פרטיות ודק שיזוף מרווח, מדשאות רחבות ידיים, חדרי שינה מפוארים וחדר אמבטיה מפנק, מסכי LCD , מיטת ‘קינג סייז’ ממנה אפשר לראות את הזריחה.

הבקתות מבודדות זו מזו, כל אחת במתחם פרטי משלה, מאפשרת פרטיות מוחלטת לכל אורח.

לא מפתיע ששנגרילה הוא מקום נופש המועדף על הסלבס, כאן הם מוצאים את השקט והפרטיות, הם מכירים את המקום ויודעים לקראת מה הם הולכים, בלי הפתעות ועוגמת נפש.

הדגש על פרטיות ומקוריות באה לידי ביטוי בכל דבר.
יש "טרקלין" מבודד, קטן ואינטימי, עם כניסה חופשית לאורחי שנגרילה, המציע במהלך היום כיבוד בוטיקי, גבינות, סלטים, פירות, מקרונים, יינות, ואפילו טקילה וג'ין. שם אפשר להתארח

עוד חוויה ייחודית למקום הוא צוות של נהגי "טוק טוק" העומד לרשות האורחים בכל עת ומנייד אותם ממקום למקום באדיבות ובהתראה קצרה ביותר, בכל שטח הכפר עמדות טלפון מהם ניתן להזמין טוק טוק בכל עת ומכל מקום.

באמצעות "טוק טוק" מגיעים לארוחת הערב המוגשת על שפת הבריכה המוארת, במסעדת המלון משקיפה על מפרץ אילת. האורות המנצנצים במי המפרץ, מעצימים את חווית הארוחה.

image

מסעדת המלון משרתת גם את כפר הנופש אורכידאה הבנוי גם הוא על צלע הר, מתחת לשנגרילה מול חופו הצופה אל מפרץ ים סוף והרי אדום והוכתר כאחד המלונות היפים בישראל.

חוויה של חופשה בכפר נופש בסגנון תאילנדי ואהוב ביותר על משפחות שרוצות חופשה באווירה ייחודית , עם היצא של בקתות ווילות מפנקות ומאובזרות עם קומת גלריה המבטיחה פרטיות

תקופת הסגר בקורונה נוצלה לטובת שיפוץ ושדרוג כפר הנופש והיום גם אורכידאה מתהדרת בעשר בקתות שעברו שיפוץ ונוספו להם בריכות פרטיות

חדרי סיאם המחודשים, מרווחים במיוחד, מאובזרים היטב, ממוקמים במעלה ההר ומשקיפים לעבר יופיו עוצר הנשימה של הים האדום, מעניקים מימד חוויתי לחופשה באורכידאה.

ויש גם אגף מפנק במיוחד - אגף הצ’ופיה הפרטי והאותנטי.
עם חדרים מעוצבים בפרטי אמנות אותנטיים מהמזרח ומאובזרים בכל הפינוקים, מיטה מלכותית עם מצעים רכים ואיכותיים, פינת אירוח נעימה, חדר אמבטיה מרווח, מרפסת פרטית עם מיטות שיזוף ושמשייה.

כפר נופש שנגרילה וכפר הנופש אורכידיאה נמצאים במרחק הליכה משמורת הטבע חוף אלמוג, חוף המגדלור ומועדוני הצלילה.
שירותי ספא ניתן וחדר כושר נמצאים במתחם אורכידאה ומשרתים גם את אורחי שנגרילה.
ואפשר גם להשאיל ללא עלות: אופניים, ציוד לסנוקר, ציוד לפינג פונג ושש בש.

הצ׳ק-אין לשני כפרי הנופש משותף לשניהם ומתבצע בכניסה לאורכידאה למרגלות ההר במפלס הרחוב.

אין צורך לטוס רחוק ואין צורך להפליג בחלומות - תאילנד זה כאן! כל השנה!

קרדיט תמונות: אסף פינצ'וק

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - אורי

04 בנובמבר 2021 ב 17:04

מלון מדהים ,חויה מיוחדת ,מנותק מכל הרעש
אוכל טעים שירות טוב,חדרים עם בריכות ונוף מדהים .
מומלץ!!!!