שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הדבר הקשוח הבא - Bremach 4×4 SUV

מאחורי השם הסתמי מסתתר רכב רוסי, ה-UAZ Patriot, שעבר התאמות כדי שיעמוד בתקינה האמריקנית של איכות סביבה ובטיחות. המחיר הבסיסי יעמוד על כ-26 אלף דולר

הביקוש הגדול לפורד ברונקו החדש הפתיע במידה מסוימת את עולם הרכב: בניגוד למגמה שהלכה והתרחבה בשנים האחרונות לזניחת רכבי שטח קשוחים לטובת קרוס-אוברים מפונפנים (קישור לכתבה), הסתבר כי יש קהל לא קטן שעדיין מחפש כלי רכב עם יכולת להגיע עמוק לתוך השטח, מבלי לשבור שום דבר בדרך.

על הגל הזה מנסה לרכב עכשיו חברת Bremach, שמתחילה לשווק בארה"ב רכב שטח אמיתי, שמבוסס על הפטריוט של חברת UAZ. הכלי הרוסי עבר סדרה של שיפורים כדי להתאים אותו לשוק האמריקני מבחינת תקני איכות הסביבה והבטיחות. על בסיס אותה שלדה ייוצר גם טנדר כפול וחד-קבינה שנמצא בתהליכי פיתוח אחרונים.

Bremach 4×4 SUV. קשוח ללא פשרות

ה-SUV בנוי כמו רכבי השטח של פעם, עם שלדת סולם ושני סרנים חיים מתוצרת ספייסר, עם יחס של 4.625:1. הוא מצויד במנוע בנזין ארבע בוכנות בנפח 2.7 ליטר, המספק 150 כ"ס. תיבת הילוכים אוטומטית מתוצרת GM עם שש מהירויות תעביר את הכוח לגלגלים. בנסיעת כביש הרכב נוסע בהנעה אחורית בלבד, ושילוב ה-4X4 נעשה בצורה יזומה על ידי הנהג, כמו גם שילוב הילוך הכוח בתיבת ההעברה מתוצרת בורג-וורנר.

בדגם הבסיס, הרכב מצויד בצמיגים בגודל 245/60R18 אבל אפשר יהיה להוסיף חבילת שטח הכוללת נעילת דיפרנציאל אחורית, הגבהה וצמיגי שטח בגודל 265/65R17. עם החבילה הזו הרכב יימכר בכ-30 אלף דולר בארה"ב, כשמחיר הבסיס הוא כ-26.5 אלף דולר.

גרסת הטנדר

Bremach היא חברה צעירה יחסית שנוסדה באיטליה ב-1956 על ידי האחים ברנה (Brenna) והתחילה את דרכה בייצור "ריקשות" עם שלושה גלגלים. בתחילת שנות ה-80 החלה החברה לייצר משאיות קלות עם הנעה 4X4 וזה היה תחום ההתמחות העיקרי שלה. בתחילת שנות ה-2000 הקימה שלוחה בקליפורניה, ארה"ב, שם מיוצר הדגם החדש.

בתמונות של תא הנוסעים אפשר לזהות את המקור הרוסי של הרכב, כשהפשטות זועקת מכל עבר. אבל המכלולים המכניים חזקים וקשוחים, וזה נראה כמו כלי שמבקש שישפרו וישדרגו אותו לעבודת שטח קשה. ההתאמה לתקינה האמריקאית פירושה שאפשר יהיה לייבא את הדגם הזה לישראל, רק צריך למצוא את היזם שירים את הכפפה.

משאית קלה של החברה

163808640991616380864105991638086411042

תגובות

7 תגובות

1

אורח/ת - ערן

28 בנובמבר 2021 ב 20:22

אמן שרק תגדל התחרות ויהיה מבחר גם במחיר לאדם הרגיל

2

אורח/ת - אסף

28 בנובמבר 2021 ב 23:12

הכל מצויין ואכן חסרים רכבי שטח אמיתיים.
הזקנים נעלמים וחדשים יקרים מידי.
אבל מי המעצב שלהם ?!

3

אורח/ת - נמאס לי מהמדינה הזאת

29 בנובמבר 2021 ב 01:36

30 אלף דולר בארהב וכאן אם זה יגיע זה יעלה 300 אלף דולר

4

אורח/ת - חובב שטח

29 בנובמבר 2021 ב 07:03

הרבה מאד אנשים מחפשים רכב שטח אמיתי, חבל שלנדרובר ושאר החברות זנחו את רכבי השטח הבסיסיים הטובים לטובת רכבים מפונפנים.

5

אורח/ת - איגור

29 בנובמבר 2021 ב 10:41

איזה בדיחה בארה"ב ב 30 אלף דולר זה לא תחרות עם רנגלר, מי שיודע מה זה uaz בחיים לא יגע בו במחיר הזה. ברוסיה הגרסה הכי יקרה לא מגיע ל20 אלף.

6

אורח/ת - נסעתי מספיק

29 בנובמבר 2021 ב 11:50

זה רכב רוסי משנות ה-70 עם טיפה מתיחת פנים. ברוסיה קונים אותם או כי אין כסף למשהו אחר או רק בשביל השילדה - מחליפים מנוע, גיר וסרנים לכאלה של טויוטה או ניסאן. לגבי האיכות - יש מספיק סרטונים ביוטוב - משר ההגנה שהידית נתלשת לו מדלת כשמציגים את הרכב לפוטין, עד ל״שפיכת מנוע״ של רכב חדש ממש ביציאה מהסוכנות איפה שהוא נקנה.

7

אורח/ת - שמואל הרוסי

29 בנובמבר 2021 ב 17:43

בתור רוסי אני יכול להעיד, זה רכב שבאמת הפשטות זועקת ממנו אבל לא במובנים חיוביים או ניסבלים בכלל, זה רכב שידוע בחוסר אמינות מטורףףף חוסר נוחות משווע ואיכות הרכבה של מפעל עבדים במדינת עולם שלישי, מכלולים שלא נהרסים באף רכב שטח כאן יתפרקו מאוד מהר, לא ממליץ לאף אחד לקנות אותו, זה כמובן לא רכב חדש אלה רידזיין של דגם ממש ישן, עבודה בעיניים