שטח 4X4 > כתבות > חדשות

יונדאי KONA Hybrid החדשה מגיעה לישראל

הקרוסאובר ההיברידי החדש של יונדאי - קונה KOMA, מגיע לישראל עם עיצוב חדש, צריכת דלק ממוצעת של 26.3 ק"מ לליטר ובשלוש רמות גימור

image

יבואנית יונדאי לישראל משלימה את משפחת דגמי יונדאי KONA בישראל ומשיקה את KONA Hybrid החדשה. יונדאיקונה היברדית החדשה מצטרפת לדגמי יונדאי קונה טורבו ויונדאי KONA EV כחלק ממשפחה של דגמי קרוסאובר עירוניים.

יונדאי KONA Hybrid החדשה מביאה איתה יחידת הנעה היברידית עם עיצוב ספורטיבי (לגישת יונדאי), תא נוסעים עם מערכת מולטימדיה עדכנית ומערך משודרג של מערכות בטיחות אקטיביות.

מעצבי יונדאי שדרגו את המראה של KONA Hybrid. החזית של יונדאי קונה היברדית שומרת על החלוקה המפלסית של יחידות התאורה. פסי תאורת היום הקבועה (DRL) בטכנולוגיית LED עברו עיצוב מחדש, והם צרים ומחודדים יותר.

לקונה ההיברידית מגוון צבעים, אופציה לצביעה דו-גוונית עם גג בצבע שחור (ברמת גימור supreme) וחישוקי סגסוגת קלה חדשים וקלים בגדלים של 16 ו-18 אינטש.

image

יחידת הנעה היברידית

יונדאי KONA Hybrid מצוידת ביחידת הנעה היברידית לצד צריכת דלק של עד 26.3 ק"מ לליטר בממוצע. יחידת ההנעה היברידית מורכבת ממנוע בנזין GDi בנפח 1.6 ליטר בעל הזרקת דלק ישירה המספק 105 כ"ס ו-15 קג"מ המסתייע במנוע חשמלי בהספק של 43.5 כ"ס (32Kw) ו-17.3 קג"מ המייצרים יחד הספק משולב של 141 כ"ס ו-27 קג"מ. סוללת ליתיום-יון פולימר מתקדמת בעלת קיבולת של 1.56 קילוואט/שעה יחד עם מערכת ניהול אנרגיה חכמה מאפשרת למנוע החשמלי לספק את אנרגיית ההנעה בזמן שיוט ובתחילת נהיגה למרחק קצוב. טעינת הסוללה מתבצעת על ידי מערכת אחזור אנרגיה הממירה את אנרגיית הבלימה לחשמל (בלימה רגרנטיבית) ומבטיחה זמינות אנרגיה למנוע החשמלי בכל עת.

תיבת הילוכים רובוטית כפולת מצמד DCT בעלת שישה יחסי העברה. מנופי העברת הילוכים המותקנים מאחורי גלגל ההגה מאפשרים תפעול ידני מלא. מערכת Drive Mode בעלת שלושה מצבי נהיגה: Sport ,Normal לנהיגה יום-יומית אופטימלית ו-Eco לחיסכון בצריכת הדלק.

image

בטיחות

כמו כל דגמי יונדאי, גם KONA Hybrid מצויידת במערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות מבוססות שילוב של רדאר ומצלמה המסייעות לנהג. במסגרת מתיחת הפנים קיבלה KONA Hybrid מערך מערכות בטיחות אקטיביות יחד עם עדכוני תוכנה. ובטיחות פאסיבית של מבנה קשיח המשלב אזורי ספיגת אנרגיה בזמן תאונה ו-6 כריות אוויר להגנה מרבית על הנהג והנוסעים.

חבילת הבטיחות ב-קונה היברידי כוללת:

FCA – מערכת להתרעה מפני התנגשות חזיתית המשלבת בלימת חירום אוטונומית (AEB) המזהה גם סכנת פגיעה בהולכי רגל ורכב דו-גלגלי.

LKA – מערכת סיוע אקטיבית למניעת ותיקון סטיה מנתיב באמצעות פעולות היגוי אוטונומיות הפועלת בשילוב מערכת LFK לשמירת הרכב במרכז הנתיב ועקיבה אחרי תוואי הכביש.

DAW – מערכת התרעה על עייפות הנהג.

image

ברמות גימור Prestige ו-Supreme כלולות גם מערכות נוספות:

BCA – מערכת אקטיבית לזיהוי ומניעת התנגשות בתנועה בשטחים מתים. המערכת יודעת לזהות באמצעות חיישנים ורדאר תנועה מתקרבת בשטחים מתים ולספק התרעה ויזואלית וקולית לנהג. במידת והנהג מתעלם מההתרעה תפעיל המערכת את הבלמים כדי למנוע התנגשות בעת ניסיון למעבר נתיב.

RCCA – מערכת למניעת התנגשות בעת נסיעה לאחור. המערכת מזהה תנועה חוצה מאחור באמצעות חיישנים ומספקת התרעה לנהג, כאשר במידת הצורך מפעילה פונקציית בלימה אוטונומית כדי למנוע התנגשות.

LVDA – מערכת התרעה לנהג על תחילת תנועה של הרכב מלפנים. המערכת מנטרת את המרחק מהרכב שמלפנים בעת עצירה ממושכת, ומספקת לנהג התרעה להתחלת הנסיעה כאשר הרכב מלפנים החל להתקדם.

HBA – מערכת למעבר אוטומטי לתאורת אור גבוה בהתאם לתנאי הדרך והתנועה הנגדית.

image

שלוש רמות גימור עם אבזור משודרג ומערכת מולטימדיה חדשה:

יונדאי KONA Hybrid החדשה משווקת בישראל בשלוש רמות גימור:
כל דגמי KONA Hybrid מגיעים מעתה עם מערכת מולטימדיה מקורית מפס הייצור עם מסך מגע "צף" ומעוצב ברזולוציה גבוהה ובגודל 8 אינטש (לעומת 7 אינטש בעבר). המערכת עם דיבורית BT משולבת ואפשרות חיבור לממשקי Apple CarPlay ו-AndroidAuto* (באמצעות טלפון מתקדם תומך).

ברמות הגימור הגבוהות מושק לראשונה לוח מחוונים דיגיטלי SVC המורכב ממסך צבעוני ברזולוציה גבוה בגודל 10.25 אינטש, ובעל עיצוב ותצוגת נתונים משתנה בהתאם למצב הנהיגה הנבחר על ידי הנהג.

רמת גימור Premium כוללת מצלמה אחורית, גלגל הגה מתכוונן ומצופה עור בעל מתגי שליטה על מערכת השמע, Drive Mode בורר מצבי נהיגה, מנופי העברת הילוכים מגלגל ההגה, בקרת אקלים דיגיטלית, מחשב דרך, שני שקעי טעינה USB, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, תאורת יום קדמית LED DRL, מראות צד מתכווננות ומתקפלות חשמלית עם איתות משולב, חיישני גשם ותאורה, חיישני חניה מקוריים מלפנים ומאחור, שמשות אחוריות כהות וחישוקים קלים בקוטר 16 אינטש.
מחיר: 147,900 ₪

רמת גימור Prestige כוללת בנוסף: לוח מחוונים דיגיטלי SVC בגודל 10.25 אינטש עם תצוגת נתונים משתנה, מפתח חכם מלא לכניסה והנעה, תאורת לד מלאה, מלפנים ומאחור וחישוקים קלים בקוטר 18 אינטש.
מחיר: 149,900 ₪

רמת גימור Supreme כוללת בנוסף לאבזור ברמת גימור Prestige גם: מושב נהג מתכוונן חשמלית עם מנגנון ניפוח לגב התחתון, מושב נוסע קדמי מתכוונן לגובה, צביעה דו-גוונית עם גג בצבע שחור.
מחיר: 153,900 ₪

image

מידות - קונה היברידי:

אורך

4,205 מ"מ

רוחב

1,800 מ"מ

גובה (כולל מסילות גג)

1,565 מ"מ

מרווח סרנים

2,600 מ"מ

מרווח מהקרקע מינימאלי

165 מ"מ

מרווח רגלים מושב קדמי

1,054 מ"מ

מרווח רגלים מושב אחורי

893 מ"מ

מרווח ראש מושב קדמי

1005 מ"מ

מרווח ראש מושב אחורי

961 מ"מ

מרווח כתפיים מושב קדמי

1,409 מ"מ

מרווח כתפיים מושב אחורי

1,385 מ"מ

מרווח מותניים מושב קדמי

1,355 מ"מ

מרווח מותניים מושב אחורי

1,005 מ"מ

נפח תא מטען

374-1,296 ליטרים

משקל עצמי

1,486 ק"ג

משקל כללי מורשה

1,880 ק"ג

רדיוס סיבוב

5.2 מטרים

קיבולת מיכל דלק

38 ליטר

image

תגובות

7 תגובות

1

אורח/ת - אריאל

21 במרץ 2022 ב 12:53

מכונית מצויינת אבל אני מעדיף את גירסת הבנזין 1.6 סמ"ק טורבו עם 198 כוחות סוס זה הגיפון המהיר ביותר בן כל הגיפונים וגם זול יותר מההיברידי

2

Mik2022

22 במרץ 2022 ב 19:53

מה המרווח גחון ?

3

Ogash Ofer

22 במרץ 2022 ב 20:21

Mik2022 כתב/ה:
"

מה המרווח גחון ?

"
17 ס"מ

4

Mik2022

23 במרץ 2022 ב 09:58

טוב... קצת יותר מהצמודות כביש. נחמד אבל לא לשטח.

5

אורח/ת - אליהו

30 במרץ 2022 ב 13:07

טוב שיש פחנועים נוצצים וזולים..

6

אורח/ת - דוד

05 ביוני 2022 ב 18:07

יש לי פרסטיג היברידי נהנה מהנסיעה ןלא רואה תחנת דלק

7

אורח/ת - נחמי'ה

01 בספטמבר 2022 ב 11:31

אין ספק שמדובר ברכב טוב.
מדוע אין יציאת מיזוג לנוסעים מאחור ?
זה קריטי במזרח התיכון.