כביש / ספורט > כתבות

יגואר F-PACE בגרסת PHEV מגיע לישראל

יגואר משיקה בישראל את רכב הפנאי-פרימיום ה- F-PACE בגרסת PHEV: כלי רכב חשמלי-היברידי-נטען – פלאג-אי, כשלב בדרך להגשמת החזון של יגואר כיצרן כלי רכב חשמליים בלבד.


image

יגואר F-PACE - רכב הפנאי היוקרתי של היצרן הבריטי עבר אשתקד מתיחת פנים מקיפה, אשר נגעה כמקובל בשינויים ושיפורים אסתטיים והעשירה את המפרט באורח ניכר. בצד החיצוני, הרכב זכה לגריל קדמי ומכסה מנוע חדשים, יחד עם שינויים נוספים ובהן בהם תאורת לד חדשה.

תא הנוסעים עבר מתיחת פנים גן כן ובצד הויזואלי ניתן להבחין בדש-בורד ובדיפוני דלתות חדשים. ידית ההילוכים תוכננה מחדש וכעת היא מסוג Shift by wire ובעזרת תכנון ארגונומי חדש שופרה נוחות התפעול. מעל ידית ההילוכים נמצא מסך צף בגודל 11.4 אינטש, אשר מארח את מערכת ההפעלה Pivi Pro החדשה של יגואר. Pivi Pro מציעה ממשק משתמש הנהוג בעולם המובייל ומציגה מידע על בידור, ניווט, בקרת אקלים ותפעול מערכות הנוחות השונות.

image

נוסעי F-PACE נהנים מריפוד עור ברמה גבוהה, גג פנורמי נפתח ומערכת שמע של יצרן הפרימיום Meridian בהספק של 400W. הדגם החדש מצויד במערכת אקטיבית לנטרול רעשי הדרך (ANC), אשר מנטרת את רעשי הסביבה על ידי מערך של מיקרופונים ומייצרת גלי קול בתדר שמנטרל ומפחית את רעשי הסביבה ומייצר חוויית נסיעה שקטה ונעימה. מערכת נטרול הרעשים היא תוצר של פיתוח טכנולוגי של חברת סילנטיום הישראלית.

כעת, מצטרפת לגרסת הבנזין (2.0, 250 כ"ס) גם גרסת PHEV חדשה המשלבת בין מנוע Ingenium טורבו בנזין לבין מנוע חשמלי על מנת להציע הספק משולב של 404 כוחות סוס ומומנט משולב של 65.3 קג"מ המאפשרים ביצועים של 5.3 ש' מ-0 ל-100 קמ"ש, מהירות מרבית 240 קמ"ש. לגרסה זו טווח נסיעה חשמלי של 53 ק"מ.

image

חובבי הנהיגה ייהנו משימוש במצבי הנהיגה השונים שמאפשרת מערכת הניהול Jaguar Drive Control, ובמערכת הנעה מתקדמת, אשר מעדיפה העברת כוח לגלגלים האחוריים לטובת התנהגות ספורטיבית והנעה לכל הגלגלים בעת הצורך. על בטיחות הנוסעים שומרות מערכות בטיחות מתקדמות, ביניהן בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת "שטח מת" ועוד.

מחיר יגואר F-Pace PHEV: החל מ-542,000 ₪ ברמת גימור S Plus.

מחיר יגואר F-Pace P250 (בנזין): החל מ-493,000 ₪ ברמת גימור S Plus.

image