לייף סטייל > גאדג'טים - עיצוב

מאירים את הבית בסטייל עם לדמרקט

בכל הנוגע לעיצוב וסידור הבית, תאורה היא חלק משמעותי ובלתי נפרד מיצירת סביבה נעימה, מזמינה ואיכותית לחיים. רשת לדמרקט מציעה פתרונות תאורה מתקדמים טכנולוגית, חסכוניים באנרגיה, מעוצבים ולא פחות חשוב, במחירים סופר אטרקטיביים.

image

בדיוק כמו שטיול שטח מוצלח חייב להתחיל בתכנון קפדני ומדויק, עם מחשבה על כל הפרטים, כך גם קריטי לתכנן ולעצב את ביתכם כך שיהיה הכי מזמין, פונקציונאלי ובהחלט גם מעוצב בצורה המושלמת עבורכם. למרות שלא מדובר על הדבר הכי גדול או יקר בבית, עיצוב תאורה מהווה את אחד המרכיבים הכי משמעותיים באווירה, בסטייל ובנראות של הבית שלכם. עם האפשרויות הזמינות לכם כיום, ברשת לדמרקט למשל, בהחלט ראוי להקדיש לכך מחשבה ולבחור גופי תאורה מעוצבים ואיכותיים שיעשו הרבה יותר מ"רק" להאיר לכם את הבית.

לדמרקט חנויות תאורה - נעים להכיר

לדמרקט תאורה הפכה בתוך שנים ספורות לאחת מרשתות התאורה המובילות והבולטות בתחום, כאשר היא מזוהה בעיקר עם מהפכת טכנולוגיית תאורת הלד. לדמרקט שמה דגש על טכנולוגיות התאורה הכי חדישות ומתקדמות ועל עיצובים איכותיים, מוקפדים ובשלל סגנונות אסתטיים להתאמה אישית מושלמת לכל לקוח וכל פרויקט.

רשת התאורה LEDMARKET זיהתה בזמן את טרנד נורות הלד ואת הערך המוסף האדיר שטכנולוגיה זו מביאה בגזרות של חיסכון בחשמל, אורך חיים ואפשרויות עיצוב. מטרת הרשת – שלגמרי הושגה כיום – היא להנגיש לציבור בישראל מערכות תאורה מתקדמות, אמינות וחסכוניות, במחירים אטרקטיביים ומבלי להתפשר לרגע על העיצוב והסטייל.
image

כמה מהיתרונות המרכזיים של שימוש בתאורת LED חדישה ומתקדמת, כמו בגופי התאורה של לדמרקט, הם למשל:

· חיסכון אדיר באנרגיה – עלות הפעלה נמוכה משמעותית לעומת כל סוג נורה אחר.

· משך חיים – נורות לד מחזיקות מעמד שנים רבות, עם אמינות מעולה ובפועל אפס תחזוקה.

· טכנולוגיית LED מאפשרת ליצור עיצובי תאורה מרהיבים וייחודיים, בעלויות נמוכות יחסית ועם אפשרויות שלא התאפשרו בעבר עם סוגי נורות אחרים.

· נורות הלד מאפשרות התאמה אישית מלאה של גון, טמפרטורת ועוצמת האור, באותו גוף תאורה.
image

מותג התאורה הצומח ביותר בישראל

עם כל כך הרבה יתרונות של שימוש בתאורת לד – כאלו המשפיעים על הכיס של כולנו - יחד עם השילוב של פריסת סניפים רחבה בכל הארץ ומבחר פשוט עצום ומשגע של גופי תאורה ופתרונות תאורה, זה ממש לא מפתיע שרשת לדמרקט צוברת פופולאריות בקצב מרשים ושהרשת הפכה למותג התאורה הצומח ביותר בישראל.

הכוח שיש ללדמרקט במבחר, בשירות, בטכנולוגיה ובעיצובים הוא שמאפשר לה להציע קטלוג מוצרים כה מגוון ואיכותי ולהוביל בו זמנית גם בחזית הטכנולוגית, גם בחזית העיצובית וגם בחזית המחירים הנגישים – מבלי להתפשר על דבר!

קטלוג פתרונות וגופי התאורה של לדמרקט כולל שפע בלתי נתפס של מוצרים וסגנונות והוא מתעדכן כל הזמן לפי הטרנדים הגלובליים הכי חמים בתחומי התאורה ועיצוב הפנים, פתרונות תאורה מגוונים ואיכותיים לכל אזור בבית, בפנים ובחוץ.
image

רכישה בסניפים בפריסה ארצית או בחנות הדיגיטלית

תוכלו להתרשם מהמגוון העצום של גופי התאורה מבית לדמרקט בלי לצאת מהבית או המשרד, דרך אתר האינטרנט המקיף שלה החברה, שם גם תוכלו לרכוש את המוצרים שאתם אוהבים וצריכים, בחנות דיגיטלית ידידותית לשימוש ועם קטלוג המוצרים המלא.

אם אתם יותר "אולד-סקול" ומעדיפים לראות ולגעת בגופי התאורה שלכם לפני הרכישה, LEDMARKET מפעילה מערך סניפים מעוצבים ומרשימים בפריסה ארצית רחבה ונוחה, עם שישה אולמות תצוגה בהם מחכה לכם צוות מיומן ואדיב שאיתו תוכלו להתייעץ לגבי כל נושא הקשור לתאורה ועיצוב תאורה.
image

כל סוג וסגנון תאורת LED שתוכלו לדמיין

בתור מותג התאורה המוביל והצומח בישראל, LEDMARKET מציעה לכם כאמור קטלוג מוצרים עשיר, מגוון ואיכותי במיוחד, עם התאמה עיצובית, טכנית ואדריכלית לכל סגנון או העדפה ולמכלול רחב מאוד של יישומי תאורה. הנה כמה דוגמאות מובילות של קטגוריות המוצרים המרכזיות ברשת התאורה:

· מנורות תקרה: צמודי תקרה מעוצבים, מנורות תקרה לחדרי ילדים, שקועי תקרה, גופי תאורה צילנדריים, ספוטים ופסי צבירה לתקרה.

· מנורות תלייה: נברשות LED מרהיבות, מנורות תלייה עם נורות לד מובנות, גופי תאורה תלויים שהם יצירות אמנות בעיצוב פנים ותארוה חדשנית.

· מנורות קיר: צמודי קיר מעולים ובעיצובים מיוחדים, שקועי קיר מעוצבים, מנורות קיר לחדרים רטובים, מנורות קיר עם נורות LED ניתנות להחלפה או קבועות.

· תאורה טכנית: פרופילים לתאורת LED מאלומיניום או פלסטיק, פסי צבירה, פאנל צד, שקועי תקרה וקיר מקצועיים וטכניים, פאנל לד.

· תאורת גינה וחוץ: פתרונות תאורת LED מתקדמים לשימוש בתנאי חוץ – שרשראות תאורה כיפיות ומעוצבות, תאורת הצפה, מנורות קיר מוגנות מים, תאורה סולארית לגינה, דוקרני תאורה לגינה, תאורת מרפסות, מנורות לסימון שביל, שקועי רצפה לשימוש חיצוני, עמודי תאורה לגינה.
image

· נורות לד: בשלל עיצובים, סגנונות, עוצמות וגווני תאורה, כולל נורות LED בעיצוב נורות פחם "עתיקות" ודגמים בעיצובים מודרניים וחדישים יותר, נורות לד תחליפיות להלוגן ועוד.

· מנורות רצפה ושולחן: מעוצבות, פרקטיות ועם מגוון אפשרויות התאמה אישית של הנורות והעיצוב.

· מראות מוארות ומעוצבות: לקישוט, לחדרי אמבטיה, לשידת איפור, לחדר ארונות.

· פסי לד / Led Strip: מוצרים מאוד פופולאריים המאפשרים אווירת תאורה מרשימה ומיוחדת מאוד, פסי לד במגוון אורכים, צבעים מתחלפים ושיטות שליטה חכמות. להתקנה As Is או בתוך פרופיל LED ייעודי.

אם אתם מחפשים פתרונות תאורה מתקדמים, מעוצבים ובמחירים סופר אטרקטיביים - היכנסו לאתר או לאחד מסניפי לדמרקט בפריסה ארצית ושדרגו את התאורה שלכם עם גופי תאורה מעולים ועם מגוון אינסופי של עיצובים ואפשרויות.

תגובות

0 תגובות