לייף סטייל > סטייל

השף אסף גרניט בהפקת אופנה של פקטורי 54

השף אסף גרניט הצטלם להפקת אופנה של פקטורי 54 עם דגמים חדשים מהקולקציות של מותגי על

השף האהוב אסף גרניט שמאמין בחיבור בין אופנה, קולינריה ואמנותהצטלם להפקת אופנה של פקטורי 54, המוקדשת לחליפות ולפריטים האייקונים במלתחה הגברית, עם דגמים מהקולקציות החדשות של המותגים SAINT LAURENT, GIVENCHY BALENCIAGA, DOLCE & GABBANA, FENDI, BOTTEGA VENETA, SDQUARED2, AMIRI, IRO

סדרת הצילומים עם אסף גרניט התקיימה במוזיאון הרצליה לאמנות עכשווית, בהובלת צוות קניינות גברים והצלם דניאל ז'קונט.


אסף, שהעיד על עצמו כי הוא מרגיש הכי נוח בתוך חליפה, לבש לוקים קלאסיים לצד אאוטפיטים עם טוויסט אדג'י המתאים לסגנון האופנתי המזוהה איתו. כיכבו שם בעיקר חליפות, טרנצ'ים, פריטי דנים וערימות של כריזמה.

"יש המון קווים מקבילים בין לעצב מסעדה או מנה לבין לעצב בגד או קולקציה", סיפר גרניט בראיון. "יש פה הרבה דמיון, גם מבחינת ההתפתחות בישראל. אם מסתכלים על ה-74 שנים שהמדינה קיימת, עם כל השינויים הגיאופוליטיים והכלכליים, ממש רואים איך האופנה הושפעה והתפתחה פה ולצידה גם הקולינריה. זה משהו שמרתק אותי ואני מוצא את עצמי משתמש בזה בתפריטים שלי".

הבחירה במוזיאון ובעולם האמנות כלוקיישן הרגישה עבורו טבעית. "כילד וכנער גדלתי ממש במוזיאון ישראל בירושלים, זה היה מגרש המשחקים שלי. לשם אמא שלי הייתה לוקחת אותנו, שם היו הקייטנות שלי. זה ממש טבוע בי מאז שהייתי ילד קטן. כשהתחלתי את הקריירה שלי כטבח וכשף, עולם ההשראות שלי היה מאוד מאוד משם. מצאתי את עצמי לשמחתי עושה גם המון אירועים עם המוזיאון בירושלים וגם בתל אביב, גם גלריות באל.איי, המון אירועים שהיו ממש סביב הקשר בין אוכל לבין אמנות".

על השהות המרובה בעיר האורות, הוא מספר: "אני חושב שפריז היא העיר האהובה עליי בעולם. אם ירושלים זו העיר הכי חשובה לי בחיים, אז פריז זו העיר האהובה עליי. אני כל כך אוהב את איך שהיא נראית, כל פינה בה, כל הוויזואליה שלה, האהבה לאסתטיקה ולתרבות. תמיד כשאני מגיע לפה אני ישר מרגיש בנוח".

ולאן שואפים אחרי שמשיגים שוב כוכב מישלן? על זה הוא ענה: "עובדים על לקבל כוכב שני. מעבר לזה, עובדים על מסעדות נוספות בפריז, בברלין ובמרוקו, אז יש לנו המון עבודה לעשות". כל התמונות והריאיון המלא במגזין באתר FACTORY54.CO.IL.

קולקציית הגברים החדשה עכשיו באתר ובחנויות
FACTORY 54 ברחבי הארץ

תגובות

0 תגובות