שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סוזוקי מציגה קרוסאובר חדש - S-CROSS

חברת סוזוקי משיקה את דגם ה-S-CROSS החדש, קרוסאובר פנאי עם מערכות בטיחות עדכניות, מערכת מולטימדיה מתקדמת ואופציה להנעת ארבעה גלגלים

image

יבואנית סוזוקי לישראל משיקה את הקרוסאובר החדש - S-CROSS, דגם פנאי המגיע עם מגוון חידושים ובהם מערכות בטיחות מתקדמות, עיצוב חדשני ומערכת מולטימדיה מתקדמת. בנוסף, ישנה אופציה להנעת ארבע גלגלים.

עיצוב

הדגם החדש בעל שבכה (גריל) קדמית בצבע שחור מבריק, עם לוגו קדמי בגימור כרום, תאורות LED קדמיות ואחוריות. הקשתות המרובעות של בתי הגלגלים הקדמיים והאחוריים, בעלות עיטורים מוכספים מלפנים ומאחור.
תא הנוסעים מרווח ומכיל 5 נוסעים בוגרים. שטח תא המטען בעל קיבולת של 430 ליטר .

ה-S-CROSS החדש זמין בשמונה צבעים: גווני לבן, אדום, כחול וכסוף, הצבעים המטאליים כוללים אפור טיטניום כהה, (צבע חדש), שחור וחום.

טכנולוגיה חכמה

ה- S-CROSS החדש מגיע עם מנוע BOOSTERJET מוגדש טורבו, בנפח 1.4 ליטר, הזרקה ישירה והטכנולוגיה ההיברידית של סוזוקי - 48V SHVS.

בנוסף, בדגם מערכת ה-ALLGRIP 4X4 של סוזוקי, מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך 7 אינץ' או 9 אינץ' (בהתאם לדגם), מצלמת 360 וטכנולוגיות נוספות של בטיחות מתקדמת ואקטיבית.

image

עיצוב פנים

ה- S-CROSS החדש בעל מושבי עור/בד (בדגמי GLXV) ארגונומיים וכוללים עיצוב אריגה בעור. לוח המחוונים רחב ובעיצוב תלת ממדי. הקונוסלה המרכזית בעלת מערכת המולטימדיה בגודל 9 אינץ', המציעה קישוריות לסמארטפון (אלחוטי בדגמי Apple) ומציגה מידע מפורט על הרכב, בנוסף לזה חוגת ה-ALLGRIP SELECT נמצאת בקונסולה התחתונה.

תא מטען

גב המושב האחורי מפוצל ב-60:40 ומתקפל כך שהרצפה הופכת לדו-מצבית, גודלו של תא המטען הופך ל-430 ליטר*

אבזור נוסף:

  • בקרת אקלים דיגיטלית דו-אזורית
  • קונסולה עילית עם מנורות מפה
  • קונסולה מרכזית קדמית עם יציאת USB
  • משענת יד מרכזית קדמית עם תא אחסון מרווח

image

מנוע 1.4 BOOSTERJET

ה-S-CROSS מצויד במערכת הנעה מוגדשת טורבו בנפח 1.4 ליטר עם הזרקה ישירה. מגדש הטורבו מכניס אוויר בלחץ לתוך הצילינדרים, וממקסם את המומנט בסל"ד נמוך.

48V Smart Hybrid Vehicle by Suzuki

ה S-CROSS החדש כולל מערכת היברידית קלה באמצעות סוללת ליתיום-יון במתח של 48 וולט. המערכת מכונה "הטכנולוגיה ההיברידית החכמה" של סוזוקי.

בתנאי נהיגה רגילים, המערכת מורידה את צריכת הדלק על ידי הפחתת מומנט מנוע הבנזין ופיצוי באמצעות המנוע החשמלי. כאשר המערכת מאבחנת כי הנהג זקוק להאצה מהירה, המנוע החשמלי מוסיף מומנט ומשפר את תגובת הרכב ותאוצתו.

ALLGRIP SELECT - בחירת מצבי-הנעה מבית סוזוקי

ארבעה מצבים הניתנים לתפעול קל ונגיש (אוטומטי, ספורט, שלג ונעילה), מאפשרים לבחור את הגדרת ה-4X4 . מערכת ה-4X4 הנשלטת אלקטרונית מתאימה את המומנט המחולק לגלגלים האחוריים תוך שימוש בתפוקת מנוע, מערכת ה-ESP, הגה הכוח ומערכות נוספות.

image

תצוגת 9 אינץ' (בדגמי GLXV) של מערכת מולטימדיה מקורית ומתקדמת

מערכת המולטימדיה המקורית של ה S-CROSS החדש כוללת Apple CarPlay®, Android Auto™, ומציעה זיהוי קולי (בהתאם לאפליקציה), חיוג בעזרת Bluetooth, חיבורים לתוכנות מוסיקה כמו Spotify וApple Music . המסך מציג מידע כגון צריכת דלק, טווח נסיעה, מצב טעינת הסוללה, תצוגת מצלמה אחורית, תצוגת 360 מעלות (בדגמי GLXV) וחיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים.

בטיחות

ה S-CROSS החדש עושה שימוש במערכות הבטיחות המקוריות והאקטיביות של סוזוקי שמקנות לו רמת בטיחות 6. המערכת עושה שימוש במצלמות וחיישנים כדי לסייע בנהיגה ובבטיחות.

חיישן כפול (DSBS)

בתנועה קדימה, המצלמה וחיישן הלייזר/רדאר קובעים האם יש סכנת התנגשות עם רכב או הולך רגל. לאחר זיהוי התנגשות אפשרית, מערכת ה-DSBS מספקת אזהרה או מפעילה בפועל בלימה אוטומטית, בהתאם למצב.

image

בקרת שיוט אדפטיבית עם Stop & Go

בקרת השיוט האדפטיבית בדגמים האוטומטים כוללת פונקציית "עצור וסע". בקרת השיוט מאיצה ובולמת כדי שהנהג ישמור על מרחק בטוח מהרכב שלפניו ואף יכולה בעת הצורך להביא את המכונית לעצירה מלאה ואז להתחיל לעקוב שוב אחר המכונית שמלפנים, ובתנאי שהחלה לנוע שוב תוך 2 שניות. פונקציה זו מיועדת לפקקים.

מצלמת 360 (בדגמי GLXV)

התצוגה של מצלמת 360 מעלות מספקת בטיחות ונוחות נוספים ל- S-CROSS החדש. ארבע מצלמות (קדמית, אחורית ושני צדדים) מאפשרות מגוון תצוגות, כולל תצוגת תלת ממד לצפייה מ"מבט על" (רחפן) לתחילת נסיעה ולחניה בטוחה יותר.

בנוסף, סוזוקי עושה שימוש בעוד רכיבי בטיחות מקוריים:

  • אזהרת סטייה מנתיב
  • תיקון אקטיבי של סטייה מנתיב
  • התראה על עייפות נהג
  • התראה בפני עצם בשטח מת
  • שליטה ב בקרת Hill Hold, למניעת דרדור של הרכב
  • התראת תנועה חוצה מאחור (של כלי רכב והולכי רגל, זאת בנוסף למצלמה אחורית)

דגמים ומחירים:

S-CROSS החדש דגם GLX 2x4 אוט': 139,990 ₪

S-CROSS החדש דגם GLXV 2x4 אוט': 148,990 ₪

S-CROSS החדש דגם GLX 4x4 אוט': 151,990 ₪

S-CROSS החדש דגם GLXV 4x4 אוט': 159,990 ₪

image