לייף סטייל > סטייל

פולו ראלף לורן חוגג 50 שנה לחולצת הפולו

פולו ראלף לורן חוגג 50 שנה לפריט לחולצת הפולו ומשיק ספר דקורטיבי ייחודי המשקף את ההשפעה התרבותית של חולצת הפולו

חולצת הפולו היא פריט לבוש האייקוני ביותר של המותג, הנמצא בכל מקום ושימש כקנבס לסגנון החיים והעולמות שהיוו השראה לראלף לורן מאז 1972.
הספר הדקורטיבי בהוצאת Rizzoli International משקף את ההשפעה התרבותית של חולצת הפולו בחמשת העשורים האחרונים ומציג אותו מחדש לדור חדש של צרכנים באמצעות סדרה של יוזמות. אוסף של חולצות פולו ברות קיימא, יצירתיות וניתנות להתאמה אישית הזמינות לרכישה, סיפור סוחף ועוד.

במרכז הקמפיין Rizzoli International תוציא לאור את ספר חולצת הפולו של ראלף לורן, המהווה מבט מרתק לאחור על ההיסטוריה של קלאסיקת המלתחה המתמשכת. עם צילום יפהפה, הקדמה מאת ראלף לורן, ופתיח מאת דיוויד לורן, הספר מאיר את הזרקור על החולצה עצמה.


חולצת הפולו, המבטאת קז'ואל אופנתי אמריקאי ייחודי, היא סמל תרבותי, שלובשים כולם, החל מכוכבי קולנוע ונשיאים ועד לספורטאים ואמנים.
כפי שנאמר בפרק הראשון, "חולצת הפולו היא עבור ראלף לורן מה שמיקי מאוס עבור דיסני או האמפייר סטייט בילדינג עבור ניו יורק."
בין אם נלבש עם הצווארון מציץ, פתוח ולא תחוב, או לבוש מתחת לז'קט או חליפה, הפולו מגלמת את האופטימיות של הסגנון האמריקאי.


במשך למעלה מחמישה עשורים, חולצת הפולו נסעה לכל מקום ויצרה זיכרונות לכל מי שהפך אותה לחלק מחייהם. זה הפך לא רק לקנבס לאומנות של לורן, אלא רקע והשראה להרבה חלומות, תקוות ושאיפות עבור אנשים בכל רחבי העולם.

כפי שראלף לורן, יו"ר בכיר ומנהל קריאייטיב ראשי של Ralph Lauren Corporation, אומר בהקדמה, "רציתי שהחולצה תהפוך לחלק מהחיים של האדם שלבש אותה. מעולם לא ידעתי שאחרי חמישים שנה זה יהפוך לאייקון אישי כל כך בכל העולם. מה שאני עושה תמיד בא מהדרך שבה אנשים חיים. זה כנה ומכל הלב, ואני מקווה שזה מה שנוגע במגוון האנשים שלובשים את הפולו שלי ואת כל הבגדים שלי. ”

ספר זה, בן 544 עמודים חוגג ומתעד את הסגנון האייקוני וההשפעה של חולצת הפולו, שמעולם לא הוגדרה כטרנד אלא כמשהו על-זמני. שילוב של מודרניות ומורשת, מסורת ואינדיבידואליות, עידון וקלות, הוא תמיד מחזיק מעמד וממשיך להתפתח בדרכים חדשניות ובר-קיימא. כפי שנראה דרך דימויים היסטוריים ומסופר דרך הסיפורים האישיים של סלבריטאים, פוליטיקאים ונשיאים, בני מלכות, ספורטאים ברמה עולמית, כמו גם אנשים רגילים, הספר מציג אנשים שונים שהפכו את הפולו לשלהם והעניקו השראה לאחרים ללכת בעקבותיו. דֶרֶך.

הקולנוען האמריקני קן ברנס מסכם זאת בצורה הטובה ביותר בהקדמה שלו, "כשאתה לובש חולצת פולו אתה עסוק באופן מיידי באירוניה עמוקה בין להיות ייחודי, אבל גם - בגלל שכל כך הרבה אחרים בעולם לובשים אותה - שייכות".

ראלף לורן שואף להשתמש בחומרים שמקורם באחריות ובת קיימא שמאריכים את חיי המוצר תוך שהם דורשים פחות מכדור הארץ. בהתאם לאותם מטרות ויוזמות קיימות ובקשר להשקת הספר האחרון של המותג "חולצת הפולו של ראלף לורן", יהיו היצע רחב של חולצת הפולו הקלאסית. אפשרויות חדשות ומרגשות יוצעו גם בתוכנית ההתאמה האישית של Create Your Own (CYO) הכוללת את הפולו המותאם אישית שהוצג לאחרונה, לפי הזמנה הכוללת מבחר של עיצובים, בתוך כך גם האפשרות לסרוג אותיות וסמלים בכל שרוול, לפי דרישה.

הספרים יימכרו בחנויות פולו ראלף לורן בקניון רמת אביב ובקניון הזהב ובאתר פקטורי 54.

ספר : 179 ₪

חולצות פולו : 399-699 ₪

תגובות

0 תגובות