לייף סטייל > גאדג'טים - עיצוב

שבוע העיצוב ירושלים 2022

שבוע העיצוב ירושלים, מתקיים בין התאריכים 23-30 ביוני 2022 בבית הנסן בירושלים וכולל תערוכות, מיצבים, אירועים ופרויקטים ייחודים בהשתתפות- 150 מעצבים.ות ישראלים ובינלאומיים.

שבוע העיצוב ירושלים, אירוע הדגל של בית הנסן בין התאריכים 23-30 ביוני 2022 בבית הנסן בירושלים במהדורתו ה-11, תחת הנושא השנתי ״לעת עתה״.
שבוע העיצוב ירושלים 2022 מבקש לבחון את זמניותו של העיצוב ועיצובה של הזמניות במציאות של הווה מתמשך, ושואל כיצד ניתן לרתום את הזמן ככלי להשתמש בו, לא להימנע ממנו, כדי להשפיע לטובה במרחב חסר ודאות.

גם השנה, כלל חללי הפנים והחוץ של בית הנסן התמלאו בעשרות מיצבים, מיצגים, תערוכות ופרוייקטים מכלל דיסציפלינות העיצוב, רובם מוצגים לראשונה, הנוסבים סביב התמה השנתית.


ביניהם, פרוייקט פרפורמטיבי של האמן והמעצב האיטלקי/אוסטרי אלדו ג׳יאנוטי ישאל על זמן וחזרתיות ויתפרס ברחבי בית הנסן; תערוכה המתעסקת בטקסי הניקיון היפנים באוצרות נטליה סנז, טאקשי ימאמורה, אריה רוזן ונועם לוינגר; קבוצת PIKNIK מאיסטנבול יאיירו בזמן אמת את התייחסותיהם לשאלת הזמן בחלל ההוספיס ההיסטורי; וגם - מכונת טארוט אוטומטית מבוססת קוד, כלים מקמח ואדמה האפויים בתנור הביתי, סדנת סריגה מעגלית ואקולוגית, עיפרון שאינו מתכלה לעולם ועוד.

בשנתו החמישית פרוייקט "השדכן" בהובלת דניאל נחמיאס המחבר בין בעלי מלאכה ירושלמים למעצבים ירושלמים עובד עם הגיל השלישי לחיבורים מפתיעים המולידים מוצרים וסיפורים מרתקים; התערוכה ״שוד ושבר״ באוצרותו של שחר קדם ובשיתוף פעולה עם רשות העתיקות תבחן את הקשר בין הממצאים והסיפורים שאנו טווים סביבם; ועוד תערוכות ואירועים מרתקים ברחבי בית הנסן בהשתתפות מעצבים מקומיים ובינלאומיים.

מדי שנה שבוע העיצוב מתמקד ביצירת עבודות חדשות ורתימת מימונו הציבורי לתמיכה בפרוייקטי עיצוב לא מסחריים. אלה המצויינים לעיל הינם רק חלק מקשת רחבה של פרוייקטים, מיצבים, תערוכות, ומיצגים שיחד מהווים את מטא-התערוכה שהיא שבוע העיצוב ירושלים.

ההשתתפות בכל האירועים הינה ללא תשלום ופתוחה לקהל הרחב.

תכנית אירועים מלאה באתר www.jdw.co.il

שעות פעילות במהלך השבוע

23.6.22 ערב פתיחה: 24:00-19:30

24.6.22 16:00-10:00

25.6.22 23:00-10:00

26-30.6.22 23:00-16:00

ניהול כללי: סמדר צוק ורן וולף, חברת רן וולף | מנהלת אמנותית: ענת ספרן | אוצר ראשי: טל ארז

שבוע העיצוב הוא יוזמה של משרד ירושלים ומורשת ושל הרשות לפיתוח ירושלים

תגובות

0 תגובות