לייף סטייל > יין ואלכוהול

חדש לקיץ ממבשלת בירה אלכסנדר

מבשלת אלכסנדר מציע בעיתוי מושלם לקיץ, מארז מעוצב המכיל רביעיית אלכסנדר בלונד בנפח 330 מ"ל

חדש ממבשלת אלכסנדר מארז מעוצב המכיל רביעיית אלכסנדר בלונד בנפח 330 מ"ל הבירה הנמכרת ביותר של מבשלת אלכסנדר, עכשיו באריזה זמינה ונגישה יותר.

אלכסנדר בלונד היא בירה ממשפחת ה-ALE והיא פרשנות של מבשלת אלכסנדר לסגנון ה-Blonde האנגלי, עם עושר הטעמים והניחוחות, צבע זהוב בהיר, ניחוח פירותי ואיזון מדויק בין מרירות הכשות למתיקות הלתת.
5.3% אלכוהול. מחיר מומלץ לצרכן למארז רביעייה: 50 ₪.
להשיג בסניפי רשת 'מגה ביתן' ברחבי הארץ ובאתר האונליין.

אודות מבשלת אלכסנדר
אלכסנדר היא מבשלת בירה בוטיק ישראלית, שהוקמה בשנת 2008 במטרה לייצר בירה קראפט ישראלית מעולה, שתעמוד בשורה אחת עם מיטב המבשלות בעולם.
המבשלה מייצרת בירה טרייה, לא מסוננת ולא מפוסטרת במגוון סוגים וטעמים נפלאים ומיוצרת מחומרי גלם באיכות הגבוהה ביותר, בשיטות בישול מתקדמות ובכמויות קטנות שמאפשרות הקפדה ושליטה מלאה באיכות.
אלכסנדר היא בירת הקראפט הישראלית היחידה שזכתה כבר מספר פעמים במדליות זהב באולימפיאדת הבירה בגרמניה, מה שפך אותה לבירה הישראלית הטובה בעולם.

בירת הקראפט היא הטרנד החם ביותר בשוק הבירה בארה"ב,
ומהווה כ- 25% מהיקף צריכת קטגוריה הבירה. מדובר במשקה "בעבודת יד" המאופיין בעיקר בבישול במבשלות קטנות שכוללים טעמים חדשניים וסגנונות מיוחדים מה שלא מתאפשר בייצור מאסיבי והמוני של מבשלות גדולות ומסחריות.
הטרנד המדהים שכולל מגוון אדיר של סגנונות מבירות פירותיות וקלילות ועד לבירות כבדות ועשירות התפשט בשנים האחרונות גם בישראל, וגרר הקמה של מבשלות קראפט רבות ברחבי הארץ.

תגובות

0 תגובות