שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

ג'יפ CJ7 של מיקי יוחאי לקראת קרואטיה טרופי 2002

לקראת הקרואטיה טרופי 2002 שלושת הצוותים הישראלים עושים הכנות לקראת היציאה.
אימונים, שיפור הרכבים, הכנת רכבי סיוע ועוד.
צוות אתר השטח הישראלי התלווה למיקי יוחאי וה CJ7 ליום בסדנת השיפורים של נתן פליישר מהנדסת חלומות.

מיקי יוחאי משקיע את כולו לקראת היציאה למירוץ הקרואטיה טרופי. לא מספיק שעליו להשקיע בעלויות הנסיעה, בהכנת הרכב לתנאים המיוחדים של אזור התחרות, עליו גם לדאוג לקניית רכב חילוץ(בימים אלו רכש ונדורה 4X4 - כרכב מסייע במיוחד לתחרות). אנו ליוונו אותו ליום אחד וראינו את הלחץ נותן אותותיו.

במהלך היום מיקי היה מחובר לטלפון, התקשרו מחברת הספנות לראות איך משנעים את הכלים, כמה ערבות צריך לתת ואיך פורקים את הרכבים ואיפה. בנקודה זו יש לציין כי הרכבים יוצאים מהארץ בעוד כשבוע בים, ואילו המתחרים עצמם יוצאים כ- 10 ימים לאחר מכן על גבי מטוס כמובן.

הלחץ לא פסק ואריק קולפניצקי חבר נוסף במשלחת הישראלית לקרואטיה ממשיך להתקשר לכל הנוכחים המקום החל כמובן במיקי וכלה בנתן פליישר מהנדסת חלומות האיש הטכני מאחורי קבוצתו של אריק קולפניצקי או בשמה REPLAY-הנדסת חלומות.

ונדבר קצת על הרכב עצמו:

ה- CJ7 של מיקי עברה בעצם שלוש ידיים מלבד ידיו של מיקי לקראת הקרואטיה טרופי 2002. במסגריית טל והדס - הכין מיקי מיתקונים ושיפצורים מיוחדים מנירוסטה וברזל - בעיקר למגן את הרכב מצדדיו עקב ריבוי העצים והענפים במקום. הכנת סלסלות לציוד חילוץ מחוץ לרכב, התקנת מיתכון לכננת אחרוית מסתובבת, וכננות גלגל מתפרקות.

 ונדבר קצת על הרכב עצמו:

מיקי עצמו מפחד שהרכב יאבד את צורת ה- JEEP המקורית של הרכב, ומשתדל לשמר את הילת ה- JEEP בכל שיפור ושיפור. אולם ניתן לומר שבחלק זה הצלחתו של מיקי היא חלקית כיוון שלא מעט מאלו שנכנסו לסדנת השיפורים בה רואים חיות משונות לא פעם שאלו בתמיהה מה זאת החיה הזו?!

האיש השני או יותר נכון הסדנא, ששם את ידיו על הרכב הוא הצוות של נתן פליישר ושרון מהנדסת חלומות. נתן עזר בהתקנים נוספים של תאורה, התקנת מערכת הדיסטרביוטר, החלפת מוט ההילוכים - למוט מיקצועי יותר, חיווטים וחשמל, התקנת אגזוז גבוה למנוע כניסת מים למערכת הפליטה ואפילו התקנת מערכת משופרת של התזת מים למגבים.

עוד מי שנרתם להצלחת המבצע הוא יורם דוהאן שייבא במיוחד בעבור מיקי את הדיטרביטר המקצועי היומע לרכבים בעלי הספק גבוהה הרבה יותר על מנת לתאם טוב יותר את פעולת המנוע. יורם גם ייבא את המערכת וגם עזר בהתקנתה.

אנו מאחלים למיקי ולכל הצוות הישראלי בהצלחה במירוץ...

תגובות

0 תגובות