רכב כבד > כתבות

העתיד כבר כאן: סדרת המשאיות החדשה של DAF מגיעה בקרוב לישראל

הם חזקים, עוצמתיים, מרהיבים ביופיים ועומדים בתקני הבטיחות המחמירים ביותר. היכרות עם דגמי המשאיות החדשים של DAF המציגים שילוב מנצח של נוחות מקסימלית עם חווית נהיגה בלתי נשכחת. ממש בקרוב הם עתידים לעלות על כבישי הארץ תוך הגדרה מחדש של המושג חוויית נסיעה. יצאנו לבדוק

image



משהו חדש מתחיל! בימים אלה נערכת חברת DAF הנחשבת למותג המשאיות המוביל בעולם עם סדרת דגמים חדשה ומלהיבה ששוברת את המוסכמות. בקרוב היא מגיעה גם אלינו לישראל תוך התאמה מלאה לשוק הנהגים המקומי.

שלושת הדגמים החדשים (XF, XG, +XG) מהווים בשורה אדירה עבור ציבור נהגי המשאיות במחוזותינו. הסיבה: משאיות בסטנדרט הגבוה ביותר הנחשבות שלא בכדי ''לחלומם הרטוב של נהגי המשאיות'', המציגות עיצוב עוצר נשימה תוך מחשבה על כל פרט ופרט, בשילוב עם נוחות מהפכנית ואיכות נסיעה שצפויה לשדרג את חוויית הנהיגה בעשרות מונים.

אז רגע לפני שהן עולות לראשונה על הכביש, יצאנו לבדוק ''על מה המהומה''.

עוצמה של משאית

כשמדובר במשאית שלכם, בה אתם סביר להניח, מבלים שעות רבות ביום כחלק משגרת העבודה, הרי שאין כל מקום לפשרות. אתם זקוקים לנוחות במיטבה, בטיחות כערך עליון, יחד עם חווית נסיעה מושלמת ובעיקר משאית שתעניק לכם את כל מה שאתם צריכים.

כאן נכנסת לתמונה סדרת המשאיות החדשה NEW GENERATION DAF או בשמה המקוצר NGD המציגה כאמור בשורה של פעם בדור.

ארבעה מאפיינים מרכזיים עמדו לנגד עיניהם של מהנדסי DAF לאורך כל תהליך התכנון של הדגמים החדשים, בדגש על עיצוב מהודר המעניק למשאיות חזות ויזואלית פשוט מושלמת, נוחות יוצאת דופן, בשילוב עם יעילות ונוחות נסיעה במיטבה. כל אלו ועוד נועדו להנעים את משך הנסיעה של הנהגים ללא דופי.

ב-DAF מוסיפים כי השקיעו מחשבה מעמיקה בנושא הבטיחות, מתוך תחושת שליחות ורצון להיאבק ללא חת בניסיון להפחית את תאונות הדרכים בהן מעורבות משאיות. לשם כך, מציגה סדרת המשאיות החדשה מספר תוספות שערכן לא יסולא בפז, לרבות אפשרויות תצוגה ויזואליות המשלבות בין השמשה הקדמית לאחורית, מצלמות נוספות שנועדו להעניק לציבור הנהגים יכולת ראייה רחבה, תוספת מראות קדמיות ואלמנטים נוספים. כל אלו ועוד הפכו את DAF לשם דבר בתחום הבטיחות כ-''משאית בעלת שדה הראייה הטוב בעולם'' (!)

תהייה על קנקנן של המשאיות החדשות של DAF מגלה כאמור גם יעילות מנצחת. אחד הביטויים הבולטים טמון בהיותן חסכניות בצריכת הדלק ביחס לדגמים קודמים, עובדה שיש בה בכדי לחסוך הוצאות כספיות משמעותיות לחברות מסחריות ומציבור בעלי המשאיות עצמו מדי חודש בחודשו.

הנהגים כבר לא יכולים לחכות

שלושה דגמים מרכזיים מסדרת המשאיות החדשות של DAF יגיעו כאמור בקרוב לישראל: XG, XF, ו-XG+. המשותף לכולם הוא תא נהג גבוה (במיוחד של דגם ה-+XG המתנשא לגובה של 2.10 מטרים), מרווח ויוקרתי אליו קשה להישאר אדישים.

לאחרונה, חזרו מספר נהגים ובעלי משאיות מביקור במפעל DAF באיינדהובן שבהולנד, על מנת להתרשם לראשונה מהדגמים החדשים. אם לשפוט על פי התגובות, נדמה כי מדובר במהפכה אמיתית בתעשיית המשאיות וכזו שמצליחה לעורר בקרב הנהגים רגשות יוצאי דופן.

"ניכר ש-DAF חשבו על כל הפרטים הקטנים ביותר'', אומר שלומי אורנשטיין, נהג בחברת ''אלגלי משה ובניו'' לאחר שערך נסיעת מבחן על גבי אחד מהדגמים החדשים. לדבריו: "כמי שנהג על לא מעט משאיות עד היום, אין ספק שהדגמים החדשים של DAF הם משהו שטרם חווינו, בכמה רמות מעל כל המשאיות המתחרות''.

גם גיא אוליאל, הבעלים של חברת הובלות, החוצה את ישראל לאורכה ולרוחבה במשאיתו, ומי שהתנסה אף הוא בנסיעה עם הדגמים החדשים, התקשה להסתיר את ההתרגשות: "ממש חוויה אחרת לגמרי מכל מה שהכרנו עד היום. אפילו בכביש שהוא משובש, פשוט לא מרגישים כלום. הכול יושב כמו שצריך ברמה הכי גבוהה שיש''.

אז יש למה לחכות, כי הדור הבא של משאיות העתיד ממש כאן מעבר לפינה. והוא נראה מבטיח יותר מתמיד.

משאית החלומות, בקרוב בישראל! לפרטים >> הקליקו כאן

image

מימין: גיא אוליאל - הבעלים של גיא אוליאל הובלות
משמאל: שלומי אורנשטיין - נהג בחברת "אלגלי משה ובניו"

בזמן ביקורם במפעל DAF באיינדהובן



משאית החלומות, בקרוב בישראל! לפרטים >> הקליקו כאן