שטח 4X4 > קטלוג קרוס-אובר

ג'ילי 2022

ג'ילי יצרנית הרכב הסינית, החלה לייצר מכוניות לקראת סוף שנות ה-90, כעשור לאחר הקמתה. כיום ג'ילי היא אחת מיצרניות הרכב הבולטות בתעשיית הרכב הסינית ההולכת וגדלה, וכוח עולה בתעשיית הרכב העולמית

image

אחת מיצרניות הרכב הבולטות בתעשיית הרכב הסינית ההולכת וגדלה היא ג'ילי (Geely). ג'ילי הוקמה בשנת 1986 והחלה לייצר מכוניות רק לקראת סוף שנות ה-90, אך כיום היא אחת מקבוצות הרכב הגדולות בסין וכוח עולה בתעשיית הרכב העולמית. במסגרת ההתרחבות הגלובלית המהירה של ג'ילי היא מחזיקה בוולוו ולוטוס ובכ-10% ממניות קבוצת דיימלר, ובנוסף הקימה החברה מרכזי עיצוב ופיתוח ברחבי העולם. בשנה החולפת ייצרה קבוצת ג'ילי יותר מ-2.2 מיליון כלי רכב, מתוכם כ-1.3 מיליון עם סמל ג'ילי, כאשר חלק ניכר מהם הוא רכבי קרוסאובר בשלל גדלים ותצורות.

רוב הייצור של ג'ילי מופנה עבור השוק הסיני העצום, אך את העתיד רואה ג'ילי בחדירה לשווקי המערב עם מותגי היצוא אותם הקימה כמו Lync & Co המשותף עם וולוו והמותג הצעיר גיאומטרי שהושק בשנת 2019. עם מותגים אלו מתמקדת ג'ילי בעיקר במכוניות בעלות הנעה חשמלית, מתוך מטרה להיות אחת מהיצרניות המובילות בעולם עד סוף העשור, כשבשנים הקרובות היא צפויה להציג קו דגמים חדש ועדכני על בסיס פלטפורמות חשמליות ייעודיות.

דגמי העתיד של ג'ילי וגיאומטרי יביאו לידי ביטוי את שיתופי הפעולה של החברה עם חברות נוספות כדי להטמיע את טכנולוגיות העתיד של תעשיית הרכב. בתחום הבטיחות משלבים דגמי ג'ילי את הידע הנצבר על ידי וולוו בפיתוח והטמעה של מערכות בטיחות אקטיביות למניעת תאונות. שיתוף פעולה גדול נוסף של ג'ילי הוא עם ענקית הטכנולוגיה הסינית באיידו (גוגל הסינית) איתה היא מפתחת את ממשקי התפעול העתידיים למכוניותיה כמו גם את יישום טכנולוגיות הרכב המקושר.

image



בישראל נחתה ג'ילי לקראת סוף שנת 2021 עם המותג "גיאומטרי" הממוצב על ידי ג'ילי כמותג בעל אופי מערבי, השם דגש על שימושיות וטכנולוגיה במחיר נגיש. נכון לעתה הדגם שנבחר לסלול את הדרך להתבססותה של ג'ילי בשוק המקומי נקרא גיאומטרי C. מדובר בקרוסאובר בעל מידות קומפקטיות והנעה חשמלית מלאה המוצע עם סוללה בשני גדלים, כאשר לדגם הבכיר טווח נסיעה מרשים של 460 ק"מ. הודות לתמחור אטרקטיבי, חבילת אבזור עשירה ואחריות מקיפה זוכה גיאומטרי C להצלחה מרשימה. בזמן הקצר מאז הגעתו ארצה הוא הפך לאחד מהדגמים החשמליים הנמכרים ביותר בשוק המקומי.

כבר בעתיד הקרוב היצע הדגמים של המותג גיאומטרי הולך להתרחב משמעותית. עד שנת 2025 צפוי המותג להציג לא פחות מ-10 דגמים חדשים בעלי הנעה חשמלית, רובם דגמי קרוסאובר שימושיים בגדלים שונים אשר יתבססו על פלטפורמה חשמלית חדשה ויציעו טכנולוגיית טעינה מהירה וטווחי נסיעה של יותר מ-400 ק"מ. כל הדגמים העתידיים של גיאומטרי ישלבו קו עיצוב חדש וייחודי המתבסס על שילוב של משטחים וצורות גיאומטריות מורכבות. תא הנוסעים של הדגמים החדשים מתבסס על מסכי תצוגה מרשימים עם ממשק תפעול באמצעות מגע.

יבואן: יוניון מוטורס
אתר: https://www.geely.co.il/

דגמי הקרוסאובר של ג'ילי בישראל:

גי'לי גיאומטרי C

image

לצפייה בקטלוג המלא - קרוס-אובר 2022