שטח 4X4 > קטלוג קרוס-אובר

מקסוס 2022

אחד ממותגי הרכב המעניינים ביותר שנכנסו לשוק הקרוסאוברים בשנים האחרונות הוא מקסוס (Maxus). מדובר אמנם במותג רכב צעיר אשר יצא לדרך לפני כעשור בלבד, אך הוא נושא מאחוריו מורשת ונסיון של עשרות שנים בתעשיית הרכב ואת התמיכה של אחד מתאגידי הרכב הגדולים בסין ובעולם



מקסוס הוקמה בשנת 2011 על ידי קבוצת SAIC המוכרת גם כ"שנגחאי אוטומוטיב", אשר רכשה את פעילות קבוצת רובר הבריטית. העסקה כללה גם את חטיבת הרכב המסחרי LDV שהיתה משותפת לליילנד וליצרנית המשאיות ההולנדית דאף. על בסיס הידע הטכנולוגי של LDV מקסוס החלה את דרכה כמותג המסחריות והטנדרים של SAIC וזכתה להצלחה גדולה בשוק המקומי ובשווקי המזרח, אך כמו כל קבוצת SAIC במקסוס לא הסתפקו בכך ורצו לפרוץ אל צמרת תעשיית הרכב העולמית.

השקעות של מיליארדי דולרים במרכזי פיתוח ועיצוב, יישום טכנולוגיות ייצור יעילות והצגת קו דגמים מודרני ומתקדם עזרו למקסוס לפרוץ לשווקי המערב ולהפוך לגורם משמעותי ומוביל בתחום הרכב המסחרי. ההצלחה המסחרית, תרתי משמע, והניסיון שנצבר הובילו את מקסוס לבצע קפיצת מדרגה כפולה: להיכנס לייצור רכבי נוסעים ואימוץ טכנולוגיית הנעה חשמלית נקיה ויעילה.

סדרת EUNIQ של מקסוס מייצגת את שלושת החיצים של ערכי המותג המבטאים טכנולוגיה, נאמנות ושאיפה למצויינות הבאים לידי ביטוי גם בסמל החברה. סדרת EUNIQ משלבת בשורה עיצובית דינאמית יחד עם מערכת הנעה חשמלית וסוללה מתקדמת המעניקים את הביצועים המובילים בעולם הרכב החשמלי.
הדגם הראשון בסדרת EUNIQ היה EUNIQ 5 שהוא מיניוואן מאובזר ומרווח המסוגל להסיע עד 7 נוסעים בנוחות מרבית.

image

דגם הקרוסאובר הראשון במשפחה הוא EUNIQ 6 ששיווקו החל בישראל השנה. מדובר ברכב קרוסאובר בעל יציבה גבוהה ומראה SUV בעל נוכחות, המשלב אלמנטים עתידניים ביחידות התאורה ובעיצוב החזית.
תכנון חכם מאפשר להציע מרחב פנים המוביל בסגמנט לצד יישום אלמנטים מודרנים כמו מסך לוח מחוונים ברזולוציה גבוהה בעלת תצוגת מידע משתנה ומסך מגע בסגנון טאבלט בגודל 14 אינטש המותקן במרכז לוח המחוונים ומעניק שליטה על מערכות הרכב השונות. תא הנוסעים משלב הקפדה גבוהה וירידה לפרטים המקובלת בעולם מותגי היוקרה, כמו למשל תאורת אווירה היקפית בעלת 64 גוונים לבחירה, מה שהופך את EUNIQ 6 לקרוסאובר פרימיום באיכות יוצאת דופן ביחס למתחריו. יחידת הנעה חזקה בשילוב סוללת ליתיום-יון בעלת נצילות אנרגיה מהמובילות בעולם הרכב החשמלי מאפשרות למקסוס EUNIQ 6 טווח נסיעה של יותר מ-350 ק"מ ויעילות רב שימושית בכל דרך.

image


את נקודות החוזק העיצוביות והטכנולוגיות של סדרת EUNIQ תיישם מקסוס בשנים הקרובות במשפחה שלמה של רכבי קרוסאובר חשמליים פורצי דרך, לצד טנדרים חשמליים בעלי יכולת נשיאה וביצועי עבודה המובילים בשוק המסחרי. בזכות דגמי EUNIQ והמשך פיתוח הסוללות וההנעה החשמלית תהפוך מקסוס בשנים הקרובות לאחת מיצרניות רכבי הפנאי החשמליים הגדולה והמובילה בעולם.

image



חברת צ'יינה מוטורס, יבואנית מקסוס לישראל, צפויה להרחיב את מבחר הדגמים החשמליים של מקסוס המוצעים ללקוחות בארץ כדי להעניק מגוון של פתרונות חשמליים נקיים וחסכוניים לעבודה, למשפחה ולתרבות הפנאי המתפתחת.

יבואן: צ'יינה מוטורס
אתר: https://www.maxus.co.il/

דגמי הקרוסאובר של מקסוס בישראל:

מקסוס Euniq 6

image

לצפייה בקטלוג המלא - קרוס-אובר 2022