אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

מותג הקטנועים החשמליים GOGORO הגיע לישראל

מותג הקטנועים החשמליים גוגורו - GOGORO הגיע לישראל עם עם שני כלים בעלי הנעה חכמה באמצעות אפליקציה, מסכי מגע ועוד...

image

מותג קטנועי ה-GOGORO החשמליים מגיע לישראל, כשגולת הכותרת היא הטמעת תשתית Gogoro Network, המאפשרת החלפת סוללות מהירה בסגנון SWAP & GO תוך 15 שניות בלבד, במקום זמני הטעינה המסורתיים והארוכים.

לקטנועי ה-GOGORO מערכת טכנולוגיה מתקדמת. בין שלל היתרונות שלהם - הנעה חכמה באמצעות אפליקציה ייעודית או כרטיס חכם ללא צורך במפתח. בנוסף, לכל הקטנועים מסכי נגיעה חכמים ומדברים עם אפשרות קישור לאפליקציה, המאפשרת שליטה על מאפיינים רבים בקטנוע כגון: מיקום הקטנוע, רגישות הבלימה, מאפייני הנסיעה, צריכת האנרגיה, מנגנון הנעילה החכם ואף על סגנון לוח המחוונים הדיגיטלי. בנוסף, תא המטען והמושב בנפח של 25 ליטרים המותאמים לרכיבה ואחסון ציוד, כפתור REVERSE (רוורס) מובנה המאפשר התכווננות אחורית.

image

בשלב הראשון היבואן - חברת מטרו, ישווק את שני הכלים המובילים של המותג:

Gogoro S2 ABS - הקטנוע בעל מנוע חשמלי GS-2 7.2 קילוואט המפיק הספק של כ- 9.5 כ"ס עם טווח נסיעה מוצהר של כ-80 עד 130 ק"מ, מהירות האצה מ-0 ל-50 ב-3.8 שניות ומהירות נסיעה מרבית של 95 קמ"ש. לדגם 2 סוללות נשלפות. הדגם מוצע בשני צבעים הניתנים לבחירה, אפור גרפיטי או ספקטרום אינדיגו.

מחיר: 19,985 ₪

image

Gogoro plus 2 - הקטנוע בעל מנוע G2 חשמלי 6.4 קילוואט המפיק הספק של כ-8.5 כ"ס עם טווח נסיעה מוצהר של כ-80 עד 130 ק"מ, מהירות האצה מ-0 ל-50 ב-4.2 שניות ומגיע למהירות מירבית של 90 קמ"ש. הדגם מוצע בשני צבעים הניתנים לבחירה, אפור או לבן.

מחיר: 16,985 ₪

image